Ja, dat bedoel ik ook. Voor ze beviel was het nog van: Oh dat valt allemaal wel, dat kind is er nog geen dag uit of het gaat alleen nog maar daarover. Dat is de deceptie. Uiteindelijk worden het allemaal mommyvloggers.
Maar haar (heul veul) in vlogs laten zien is toch heel iets anders als bewust geld verdienen met/aan je kind of begrijp ik het nou verkeerd?
Vraag me af of die diehard tienerminions onder die videoâs over babytips dan ook weer lyrische reacties gaan achterlaten
Volgens Mascha zijn die er niet meer, want volgens haar statistieken zijn die ook ouder geworden
Sure Mas
Ze verdient toch ook (bewust) geld met vlogs? Ik weet niet, ik vind het niet helemaal kloppen met de stelligheid waarmee ze zei haar kind niet in te zetten voor campagnes, maar vervolgens wel iedere dag heel veel in beeld te brengen in de vlogs waar ze ook geld mee verdient en waarmee ze veel kijkers naar haar kanaal trekt
Je vergeet de decennia ervaring bij de tientallen kinderopvangs!
Ja dat is waar, ik was even vergeten dat ze idd geld verdient met de vlogs!
Ik moet eigenlijk wel stiekem lachen om Masha haar laatste video op vloggloss. Die heet: âPortemonee bijna in de putâ In de vlog zelf gaat het letterlijk 4 seconden over die portemonnee, die dus jawel⊠guess what⊠bijna in een put valt
(van 2.33-2.37). En toch heeft ze bijna 45.000 views (inclusief de mijne hoor)
Doet ze eigenlijk niet slecht, met zoân slechte onaantrekkelijke titels 
Ja die vlogtitels zijn bijna kunst. Nooit clickbait, gewoon âBuikbloedingâ of âToen viel de portemonnee bijna in de putâ. Is toch heerlijk?
Ik zat op een Amerikaanse snoep website en daar stonden hot tamales, had meteen dit liedje in mijn hoofd 

Scarred for life
Wtf is dit⊠
Wat een babyfaces hebben ze hier!
Weet iemand waarom ze ruzie hebben???
Hahaha watttttt is dit, hoe bedenk je dit
Een poppy planner? Wat plan je in een poppy planner in godsnaam. Poppen ofzo
Ach ja beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk!
Volgens mij was het ook weer zoân typisch geval van dat Mascha een geniaal idee denkt te hebben en iets uit gaat brengen dat nog niet bestaat⊠alleen dan bestaat dat natuurlijk gewoon al en heeft ze geen research gedaan.
Hehehehe vlogkots hehehe
Maakt je autocorrect dat ervan?

En waarom vindt Mascha dit lief, krijg hier echt stalkervibes van.