Beutyblogtopic XL #10

Als ik naar ze kijk, voelt het een beetje alsof je in een kamer zit waar de ramen al een week potdicht zitten en t zuurstofgehalte laag begint te raken

44 likes

Je gaat automatisch grauw zien van te weinig licht.

3 likes

Hun teennagels niet knippen hahahaha laf it

4 likes

Ja. Ze zien er echt smoezelig uit.

1 like

Raar dat je daar als ‘beautyqueen’ zo mee wegkomt

1 like

Een beetje frisse lucht zou ze wel goed doen denk ik, ff lekker de wind door het huis en erop uit ofzo. Vond het een verademing toen ze laatst ineens ergens naartoe ging alleen. Ff een ander shot en omgeving. Ik vind de vlogs niet meer leuk en volg haar al 13 jaar ofzo.

2 likes

Savond doen ze nooit licht aan in de kamer met tv kijken. Echt ik word daar tuureluurs van als er geen licht aan is.

8 likes

Hebben jullie Mascha’s nieuwe video op haar main channel gezien? Is haar eerste video na verlof.

Ik heb het nog niet gezien

Het heeft in ieder geval niets met beauty te maken.

Het is een recap van de zwangerschap/bevalling/baby/poppy planner maken/ video’s met baby tips/ en ooit weer beauty.

2 likes

Kan t 'r niet kwalijk nemen dat ze een full on mommy vlogger is geworden, maar ze zei altijd dat ze dit juist niet of beperkt zou doen. Grappig hoe dat bij velen toch vaak een deceptie is.

9 likes

Niet Mila voor spon gebruiken maar wel lekker mee op de cover van de Grazia en uitgebreid in beeld in de vlogs <3 goed statement

34 likes

Klinkt goed. Misschien kan je ieder jaar een boek eruit knallen en wachten tot de centen naar binnen rollen.

1 like

Dat zegt ze letterlijk nog in deze video, dat ze dat niet wil worden. Maar wel komende maanden (!) allerlei mommy tips

2 likes

Ja, dat bedoel ik ook. Voor ze beviel was het nog van: Oh dat valt allemaal wel, dat kind is er nog geen dag uit of het gaat alleen nog maar daarover. Dat is de deceptie. Uiteindelijk worden het allemaal mommyvloggers.

1 like

Maar haar (heul veul) in vlogs laten zien is toch heel iets anders als bewust geld verdienen met/aan je kind of begrijp ik het nou verkeerd?

1 like

Vraag me af of die diehard tienerminions onder die video’s over babytips dan ook weer lyrische reacties gaan achterlaten

Volgens Mascha zijn die er niet meer, want volgens haar statistieken zijn die ook ouder geworden :tipping_hand_woman:t4: Sure Mas

4 likes

Ze verdient toch ook (bewust) geld met vlogs? Ik weet niet, ik vind het niet helemaal kloppen met de stelligheid waarmee ze zei haar kind niet in te zetten voor campagnes, maar vervolgens wel iedere dag heel veel in beeld te brengen in de vlogs waar ze ook geld mee verdient en waarmee ze veel kijkers naar haar kanaal trekt

10 likes

Je vergeet de decennia ervaring bij de tientallen kinderopvangs!

11 likes

Ja dat is waar, ik was even vergeten dat ze idd geld verdient met de vlogs!

1 like