Beutyblogtopic XL #10

Ik moet eigenlijk wel stiekem lachen om Masha haar laatste video op vloggloss. Die heet: “Portemonee bijna in de put” In de vlog zelf gaat het letterlijk 4 seconden over die portemonnee, die dus jawel… guess what… bijna in een put valt :sweat_smile: (van 2.33-2.37). En toch heeft ze bijna 45.000 views (inclusief de mijne hoor)
Doet ze eigenlijk niet slecht, met zo’n slechte onaantrekkelijke titels :joy:

12 likes

Ja die vlogtitels zijn bijna kunst. Nooit clickbait, gewoon ‘Buikbloeding’ of ‘Toen viel de portemonnee bijna in de put’. Is toch heerlijk?

9 likes

Ik zat op een Amerikaanse snoep website en daar stonden hot tamales, had meteen dit liedje in mijn hoofd :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

35 likes

Scarred for life

4 likes

Wtf is dit… :expressionless:

1 like

Wat een babyfaces hebben ze hier!

2 likes

Weet iemand waarom ze ruzie hebben???

21 likes

Wat is dit voor creepy comment :neutral_face::flushed: En waarom vindt Mascha dit lief, krijg hier echt stalkervibes van.

62 likes

Hahaha watttttt is dit, hoe bedenk je dit

19 likes

Een poppy planner? Wat plan je in een poppy planner in godsnaam. Poppen ofzo

9 likes

Ach ja beter goed gejat dan slecht bedacht natuurlijk!

12 likes

Volgens mij was het ook weer zo’n typisch geval van dat Mascha een geniaal idee denkt te hebben en iets uit gaat brengen dat nog niet bestaat… alleen dan bestaat dat natuurlijk gewoon al en heeft ze geen research gedaan.

4 likes

Hehehehe vlogkots hehehe
Maakt je autocorrect dat ervan?

image

14 likes

Ohhhh Massa die meteen 200 cc borstvoeding gaat ‘pump & dumpen’ nadat ze denkt dat ze 1 slokje alcohol op heeft (als er al echt alcohol in zou zitten zou het toch al verdampt zijn door het koken). Krekko had dit natuurlijk al lang voorzien en wil dit graag laten blijken; ‘ja ik zei het toch ik zei het toch!!!’ :unamused:

Gelukkig dumpt ze de melk niet volledig maar maakt ze er creme voor Foefjes zielie exzeem vingertopjes voor!!

37 likes

Dan moet je best lang koken hoor. Na 15 minuten is minder dan de helft verdampt en na 2 uur koken 90% maar eigenijk is het ook moeilijk te zeggen want het heeft ook te maken met hoe ‘heftig’ het kookt. Mensen denken vaak dat alcohol helemaal verdampt maar dat is niet zo. Wat voor invloed dat dan weer heeft op moedermelk en of het kwaad kan daar heb ik geen idee/verstand van trouwens hoor. Het was echt maar een klein lepeltje. Maar als je dus stoofvlees of kaasfondue of zo eet dan verdampt de alcohol niet zo snel als mensen denken.

11 likes

Deze comment op de vlog van Mascha is het levende bewijs dat een heel groot gedeelte van de mensheid echt infantiel is. Hoe kan je dit denken en opschrijven?

51 likes

Precies dit. En door de planner op je kind te baseren verdien je ook gewoon geld met je kind :roll_eyes:

3 likes

en wat mij betreft hét bewijs waarom je nooit voor je kind de keuze zou moeten maken om het van kleins af aan al zo online te etaleren.

dat dat meisje later groter is en terugleest “wij als kijkers genieten ontzettend van je”

zonder dat ze daar zelf voor kon kiezen. want wie zijn die kijkers allemaal? wat hebben ze allemaal gezien? wat is er met die beelden allemaal gebeurd? hoe zien mensen mij, wat weten ze allemaal van mij?

en wie weet vindt ze dat verder prima, of zelfs wel leuk, maar als het de andere kant uit slaat is dat iets onomkeerbaars.

24 likes

De hoeveelheid likes ook op die comment. Ik krijg er ook de kriebels van maar weet ook weer niet echt waarom. Misschien omdat het ff net iets te persoonlijk is allemaal.

8 likes

Jezus ik cringe echt zo hard, dit is ook gewoon een volwassen vrouw die dit opschrijft?? Aangezien ze het over Mascha’s eerste appartement etc heeft. De toon komt echt over als die van een minion

5 likes