Beutyblogtopic XL #10

Ohhhh Massa die meteen 200 cc borstvoeding gaat ‘pump & dumpen’ nadat ze denkt dat ze 1 slokje alcohol op heeft (als er al echt alcohol in zou zitten zou het toch al verdampt zijn door het koken). Krekko had dit natuurlijk al lang voorzien en wil dit graag laten blijken; ‘ja ik zei het toch ik zei het toch!!!’ :unamused:

Gelukkig dumpt ze de melk niet volledig maar maakt ze er creme voor Foefjes zielie exzeem vingertopjes voor!!

37 likes

Dan moet je best lang koken hoor. Na 15 minuten is minder dan de helft verdampt en na 2 uur koken 90% maar eigenijk is het ook moeilijk te zeggen want het heeft ook te maken met hoe ‘heftig’ het kookt. Mensen denken vaak dat alcohol helemaal verdampt maar dat is niet zo. Wat voor invloed dat dan weer heeft op moedermelk en of het kwaad kan daar heb ik geen idee/verstand van trouwens hoor. Het was echt maar een klein lepeltje. Maar als je dus stoofvlees of kaasfondue of zo eet dan verdampt de alcohol niet zo snel als mensen denken.

11 likes

Deze comment op de vlog van Mascha is het levende bewijs dat een heel groot gedeelte van de mensheid echt infantiel is. Hoe kan je dit denken en opschrijven?

51 likes

Precies dit. En door de planner op je kind te baseren verdien je ook gewoon geld met je kind :roll_eyes:

3 likes

De hoeveelheid likes ook op die comment. Ik krijg er ook de kriebels van maar weet ook weer niet echt waarom. Misschien omdat het ff net iets te persoonlijk is allemaal.

8 likes

Jezus ik cringe echt zo hard, dit is ook gewoon een volwassen vrouw die dit opschrijft?? Aangezien ze het over Mascha’s eerste appartement etc heeft. De toon komt echt over als die van een minion

5 likes

Ook een beetje flauw…

Hahahah ik moest laatst nog aan deze denken :joy: #goeieouwetijd

Ik ben echt zo jaloers op de schouders en armen van Jessie, hoe mooi

1 like

She paved the way for many people?

He?

6 likes

Ja joh alle beuty bloggers avant la lettre werden ZO ONDERDRUKT maar toen kwam Mascha en opende ze de deur voor alle FeMaLe EnTeRpReNoErS

32 likes

Haha Josh met haar dochter helemaal netjes en verzorgd bij Mascha thuis ziet er zo raar uit.

29 likes

Ja en ze kregen lekker een prutje uit een bakje te eten haha. Josh leek daar zo misplaatst

14 likes

Ahahah wat. Super zonde. If you can find your baby you can feed your baby.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Dus beautygloss heet eigenlijk vanaf nu mommygloss of poppygloss? Dat die kanalen niet bestaan joh! :money_mouth_face:

2 likes

Aahw ik vind dit wel heel dubbel, want ik snap wat je bedoeld maar Mas is wel een mega lieve vriendin denk ik, dat ze ook wat eten voor je regelt enzo. Vind het ook wel aandoenlijk ofzo.

3 likes

Huh? Ik kom er nu achter dat er blijkbaar alcohol in vanille-extract zit? :joy: nooit geweten.

8 likes

Ik ben wel benieuwd naar het recept want twee eetlepels vanille extract is echt misselijkmakend veel. A little goes a long way. Misschien stond er tsp ipv tbsp.

10 likes

Haha nee het valt mee, ze zegt in de vlog dat er in het recept 2 eetlepels stond, maar dat vond ze zelf ook wat veel dus ze heeft 2 theelepels gedaan (voor 2 mokken PSL).

Ik gooi trouwens overal vanille extract door en heb nog nooit de alcohol geproefd. Mascha tip van mij: deze flavourshots zijn heel chill om vanillesmaak en zoetigheid aan je eten toe te voegen. Je kan het overal doorheen gooien, ideaal. https://personalprotein.nl/producten/flavour-shots/natural-vanilla-shot/

1 like

Mas na een halve eetlepel vanille extract:

afbeelding

Ik na 6 rondjes tequilashots:

132 likes