Beutyblogtopic XL #10

Ook een beetje flauw…

Hahahah ik moest laatst nog aan deze denken :joy: #goeieouwetijd

Ik ben echt zo jaloers op de schouders en armen van Jessie, hoe mooi

1 like

She paved the way for many people?

He?

6 likes

Ja joh alle beuty bloggers avant la lettre werden ZO ONDERDRUKT maar toen kwam Mascha en opende ze de deur voor alle FeMaLe EnTeRpReNoErS

32 likes

Haha Josh met haar dochter helemaal netjes en verzorgd bij Mascha thuis ziet er zo raar uit.

29 likes

Ja en ze kregen lekker een prutje uit een bakje te eten haha. Josh leek daar zo misplaatst

14 likes

Ahahah wat. Super zonde. If you can find your baby you can feed your baby.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Dus beautygloss heet eigenlijk vanaf nu mommygloss of poppygloss? Dat die kanalen niet bestaan joh! :money_mouth_face:

2 likes

Aahw ik vind dit wel heel dubbel, want ik snap wat je bedoeld maar Mas is wel een mega lieve vriendin denk ik, dat ze ook wat eten voor je regelt enzo. Vind het ook wel aandoenlijk ofzo.

3 likes

Huh? Ik kom er nu achter dat er blijkbaar alcohol in vanille-extract zit? :joy: nooit geweten.

8 likes

Ik ben wel benieuwd naar het recept want twee eetlepels vanille extract is echt misselijkmakend veel. A little goes a long way. Misschien stond er tsp ipv tbsp.

10 likes

Haha nee het valt mee, ze zegt in de vlog dat er in het recept 2 eetlepels stond, maar dat vond ze zelf ook wat veel dus ze heeft 2 theelepels gedaan (voor 2 mokken PSL).

Ik gooi trouwens overal vanille extract door en heb nog nooit de alcohol geproefd. Mascha tip van mij: deze flavourshots zijn heel chill om vanillesmaak en zoetigheid aan je eten toe te voegen. Je kan het overal doorheen gooien, ideaal. https://personalprotein.nl/producten/flavour-shots/natural-vanilla-shot/

1 like

Mas na een halve eetlepel vanille extract:

afbeelding

Ik na 6 rondjes tequilashots:

132 likes

Ja ik bedoelde dat ik benieuwd was of zij het recept wel goed las, want ik zou nooit een hele eetlepel vanille in een mok koffie gooien. Deed zij ook niet, maar ik ben benieuwd wat het recept aangaf. Ik lees ook vaak tsp als tbsp, niet altijd heel handig.

1 like

Goede tip! Waar gooi jij het allemaal door?

“oh, nu heb ik een shot alcohol op”

Drinkt 1 slok van drinken waar 1 theelepel per beker in zit. Wilde meid.

19 likes

Ja is zeker ook waar hoor!

Een shot😂

3 likes

Zit waarschijnlijk meer alcohol in een rijpe banaan dan in die koffie

58 likes