Beutyblogtopic XL #10

Volgens mij vond ze het niet te drinken omdat er veel te veel vanille in zat. En toen ieuw, wat zit daar in! Ethanol?? Drink ik alcohol?
Pump&dump!!

Nooooo 200 cc??? :sob::sob::sob::sob:

Nee, ligt niet aan jou.

8 likes

Ik had laatst mijn vinger in de vanillearoma gedipt maar dat is toch goor en geconcentreerd, snap wel dat ze iets proeft, denk alleen niet dat het alcohol was :grin:

1 like

Ik ben een grootverbruiker van die vanille shotjes van personal protein en gebruik ze ongeveer in alles:

• in elk baksel waar vanille aroma in moet
  • in magere kwark (zodat ik geen dure vanille Optimel hoef te kopen)
  • in havermout pap
  • door de melk van de cappuccino
  • door pannekoek beslag heen
  • door m’n (gezonde) havermout appel crumble heen

Ik gebruik het denk ik in alles wat je zoet kan eten haha

8 likes

Ik snap al die mommyvloggers niet, die met een baby/peuter/kleuter meteen tips over opvoeden gaan geven. Ik ben nu 10 maanden moeder en ik rommel maar wat aan. Geen idee wat ik aan het doen ben joh.

34 likes

Wow ik wil dit

Hoe maak je de appel crumble?

Ja zeker!

• 1 kleine appel (80 gram) in blokjes gesneden, gemengd met flink wat kaneel
  • 30 gram havermout met kaneel en vanille shot gemengd
  • 5 gram meel
  • 5 ml zonnebloemolie
  • Scheutje water

In een klein ovenbestendig schaaltje plaats ik de appelblokjes met kaneel. In ander bakje meng ik de overige ingrediënten. Het water voeg als laatste ik op gevoel toe zodat het mengsel deeg-achtig wordt. Wanneer het een deegachtig iets is geworden, plaats ik het deeg op de appel in het schaaltje en gaat dit voor 10 minuten de oven in op 200 graden (hete lucht).

Opzich ook chill met rozijnen erdoorheen of een theelepel vanille suiker, of sukrin (gold).

Ik maak er dan ook een “sausje” bij van 50 gram magere kwark, vanille shotje en 15 gram vanille whey perfection (maar kan ook zonder whey).

5 likes

Mijn eerste gedachte was gadverdamme, vooral het sausje

De tweede gedachte is gelijk Haha

10 likes

Ik las appel en toen ben ik gestopt met verder lezen.

4 likes

Wel meer hoor! Ik doe echt oneindig lang met zo’n flesje, je hebt steeds maar een heel klein beetje per keer nodig.

@Noor eigenlijk vergelijkbaar met wat @Harrrie maakt haha. Vooral door de havermout en ik gooi het door proteïneshakes (ik heb pure soy isolate poeder, dus zonder smaak- en zoetstoffen, en gebruik die flavour shots om er een smaakje aan te geven, het is tenminste zo chemisch als van die kant en klare shakes met smaakje)

3 likes

Die recap op Beautygloss van álles wat op Vloggloss al uitgebreid daaaagenlang is besproken heb ik na wat doorklikken toch heel snel weggeklikt. Zijn daar dan echt nieuwe kijkers die nog niks van Mila op Vloggloss gezien hebben? Dat vraag ik me echt af want zo doet Mascha wel.

En als ik dan vandaag in de vlog zie hoe serieus ze het opnemen van die video ziet als werk denk ik overschat ze het nou zo enorm allemaal of begrijp ik het niet?

38 likes

Same, ik heb er ook vol verbazing naar gekeken.

3 likes

Ik vind het ook moeilijk te geloven dat er nog mensen zijn die Beautygloss puur en alleen voor de content volgen ipv voor Mascha als persoon. Zeker omdat het al tijden niks meer met beauty te maken heeft. Dus denk idd dat het publiek voor de vlogs en beautygloss superveel overlap heeft

2 likes

“Het is zo bizar om hier weer mee te gaan filmen!!!”

Mascha: filmt elke dag een vlog met een camera
Also Mascha: OMG FILMEN MET EEN CAMERA??? BIZAR???

46 likes

Waar filmde ze dan eerst mee? een aardappel?

36 likes

Een andere camera. Daar zit veel verschil tussen hoor. Onderschat het niet!

6 likes

Mas lijkt me oprecht een hele lieve persoon, geen haat. Maar my god, wat is ze soms wereldvreemd.
Die ene video opnemen klinkt alsof er een gigantische horde moet genomen worden terwijl ik, zure kantoortrut, op sommige dagen niet eens weet waar ik moet beginnen om m’n werk klaar te hebben. Laat staan dat ik kan treuzelen over bijkomstigheden :unamused:

10 likes

Lol daarom had ze dus vorige week een weekje zonder social media/telefoon ingelast?

39 likes