Beutyblogtopic XL #10

Ik vind het ook moeilijk te geloven dat er nog mensen zijn die Beautygloss puur en alleen voor de content volgen ipv voor Mascha als persoon. Zeker omdat het al tijden niks meer met beauty te maken heeft. Dus denk idd dat het publiek voor de vlogs en beautygloss superveel overlap heeft

2 likes

“Het is zo bizar om hier weer mee te gaan filmen!!!”

Mascha: filmt elke dag een vlog met een camera
Also Mascha: OMG FILMEN MET EEN CAMERA??? BIZAR???

46 likes

Waar filmde ze dan eerst mee? een aardappel?

36 likes

Een andere camera. Daar zit veel verschil tussen hoor. Onderschat het niet!

6 likes

Mas lijkt me oprecht een hele lieve persoon, geen haat. Maar my god, wat is ze soms wereldvreemd.
Die ene video opnemen klinkt alsof er een gigantische horde moet genomen worden terwijl ik, zure kantoortrut, op sommige dagen niet eens weet waar ik moet beginnen om m’n werk klaar te hebben. Laat staan dat ik kan treuzelen over bijkomstigheden :unamused:

10 likes

Lol daarom had ze dus vorige week een weekje zonder social media/telefoon ingelast?

39 likes

Is dit weer zo’n geval van dat Cynthia het één keer probeert en zich daarna meteen een expert noemt?

54 likes

leuk dat ze dat dan op social media verkondingd.

27 likes

Eigenlijk wel knap dat ze zo veel variaties op een cursus discipline aanleren kan verzinnen.

4 likes

En dat mensen het ook blijven boeken, kennelijk is er toch vraag naar en Cynthia vangt die behoefte wel op. Als zakenvrouw doet ze het volgens mij echt wel prima.

7 likes

Grote kans

Oh dat zeker ja!

Haha nu is ze ~ervaringsdeskundige~

1 like

“We hebben wat kruidnootjes besteld” aldus Mascha. Een hele krat met drie lagen vol.

Ben echt benieuwd hoe veel geld zij uitgeven aan eten. En hoe veel er wordt weg gegooid.

19 likes

Ja, dat vraag ik me dus ook altijd af. Ze zegt altijd geen eten weg te gooien
 Maar die hoeveelheid voedsel die zij altijd het huis in slepen aan afhaal, snacks, etc, dat kan je toch NOOIT allemaal op tijd opeten?

1 like

Mijn hemel, wat maakt Mascha het zichzelf allemaal moeilijk zeg met het opnemen van een video.

6 likes

Volgens mij vriezen ze veel in, dus misschien dat? Ik weet nog dat ze toen ook dozen aan Dunkin’ Donuts hadden gehaald en dat allemaal ingevroren hadden.

1 like

Wauw, ik wist niet dat je Dunkin kunt invriezen, zou dat nog lekker zijn?
Ze vriezen idd veel in maar ik zie hen zelden of nooit iets ontdooien of opeten uit de vriezer :thinking::sweat_smile:

Je kan het vast invriezen maar ik ben eigenlijk 99% zeker dat die donuts al uit de vriezer komen
 Zal vast niet lekkerder worden als je ze opnieuw invriest, maar het kan wel denk ik?

5 likes

Ja die maakt ze dan ook geen 4, maar meteen voor 4 maanden :joy:

2 likes