Beutyblogtopic XL #10

Is dit weer zo’n geval van dat Cynthia het één keer probeert en zich daarna meteen een expert noemt?

54 likes

leuk dat ze dat dan op social media verkondingd.

27 likes

Eigenlijk wel knap dat ze zo veel variaties op een cursus discipline aanleren kan verzinnen.

4 likes

En dat mensen het ook blijven boeken, kennelijk is er toch vraag naar en Cynthia vangt die behoefte wel op. Als zakenvrouw doet ze het volgens mij echt wel prima.

7 likes

Grote kans

Oh dat zeker ja!

Haha nu is ze ~ervaringsdeskundige~

1 like

“We hebben wat kruidnootjes besteld” aldus Mascha. Een hele krat met drie lagen vol.

Ben echt benieuwd hoe veel geld zij uitgeven aan eten. En hoe veel er wordt weg gegooid.

19 likes

Ja, dat vraag ik me dus ook altijd af. Ze zegt altijd geen eten weg te gooien… Maar die hoeveelheid voedsel die zij altijd het huis in slepen aan afhaal, snacks, etc, dat kan je toch NOOIT allemaal op tijd opeten?

1 like

Mijn hemel, wat maakt Mascha het zichzelf allemaal moeilijk zeg met het opnemen van een video.

6 likes

Volgens mij vriezen ze veel in, dus misschien dat? Ik weet nog dat ze toen ook dozen aan Dunkin’ Donuts hadden gehaald en dat allemaal ingevroren hadden.

1 like

Wauw, ik wist niet dat je Dunkin kunt invriezen, zou dat nog lekker zijn?
Ze vriezen idd veel in maar ik zie hen zelden of nooit iets ontdooien of opeten uit de vriezer :thinking::sweat_smile:

Je kan het vast invriezen maar ik ben eigenlijk 99% zeker dat die donuts al uit de vriezer komen… Zal vast niet lekkerder worden als je ze opnieuw invriest, maar het kan wel denk ik?

5 likes

Ja die maakt ze dan ook geen 4, maar meteen voor 4 maanden :joy:

2 likes

Kan het niet helpen dan me een beetje te ergeren aan de foto die massa vandaag op insta geplaatst heeft :woman_shrugging: Zo van kijk mij een powervrouw zijn, maar heeft meanwhile wel 4 maanden bunkerstyle gechilld

13 likes

Ironisch. Zij plaatst zelf toch altijd 500 instastories als een soort master of the dots 2.0?

9 likes

Huh bedoel je nu dat ze geen ‘powervrouw’ kan zijn omdat ze 4 maanden zwangerschaps-/bevallingsverlof heeft gehad?

11 likes

Ik wilde eigenlijk juist komen zeggen dat ik het echt een mooie foto vind. Zie er geen kwaad in eigenlijk.

-Ik probeer hier onder een voorbeeld van de foto te krijgen hier maar dat lukt niet-

https://www.instagram.com/p/CHFkdHeH_Kf/?igshid=ks3ca3rpekih

3 likes

Vind het ook een mooie foto. Snap alleen niet dat ze dat dan af stylt met een tasje. Lijkt me niet dat ze buitenshuis gaat werken

(Ja, snap het natuurlijk wel want Josh=bff dus dat spul moet je showen, maar toch)

Ik vond alleen haar makup niet mooi. Lijkt alsof ze een blauw oog heeft.

39 likes