Beutyblogtopic XL #10

Ik vind het wel echt irritant dat Serena (en nog meer professionele influencers) zo weinig moeite doen om hun stories lekker te timen. Nu ook weer dat bezoek van Laura Ponticorvo aan Serena waarin ze vertelt over de schoenensamenwerking die Laura heeft. Verhaal wordt midden in een zin (twee keer zelfs) afgekapt. Check dat dan gewoon even voordat het live gaat🤨

1 like

Mascha kondigt de nieuwe planner aan, en gaat helemaal los over hoe mooi en anders de binnenkant en de stickers zijn, maar post alleen een foto van de voorkant :woman_shrugging:t3:

Komt weer zo ontzettend lui over allemaal.

8 likes

Link in bio voor video!

Maar echt, eerste keer dat ik denk “zal ik hem kopen?” Jammer dat er toch weer Mascha planner op staat, en ik heb al een planner voor 2021

Ik krijg het idee in die video dat ze niet heel enthousiast is over bepaalde keuzes, ookal zegt ze van wel.
Je hoort haar denken: “ik vind dat lettertype niks”.

1 like

Straalt luxe uit? Ik vind dit er echt el-cheapo uitzien😭

71 likes

Ik krijg echt supertrash-vibes van deze planner…

74 likes

Ik vind het ouderwets!

3 likes

O ja, ik zie het.

Maar goed, ik ga geen beroerd gefilmd filmpje ( echt, waarom uit zo’n achterlijke hoek ?) van 11 minuten kijken om de binnenkant te zien.

Geef een foto, ik heb een leven.

3 likes

zo’n agenda had ik in de eerste klas ook… in het zwart, gouden stiksel en nepleer van de V&D schoolcampus :joy: :joy:

1 like

Hippe termen voor plastic

88 likes

Ik heb hem wel besteld.

:grin:

3 likes

Een prachtig tafelboek om mooi neer te leggen??

22 likes

image

11 likes

Lijkt gewoon op keukenrol dit

5 likes

En dan die ‘live love laugh - Home is where the heart is’ binnenkant

53 likes

Ik vind dit wel een Blokker-printje hoor.

13 likes

De layout van de planner blijft volgens de Mascha planner.

1 like

Rare beredenering. Maar nee. En ja :grin:

Grapje.

Ik vind hem eigenlijk best oke :ok_hand:t3: Misschien bestel ik hem zelfs wel als ik in een wilde bui ben. Heb wel dringend een agenda/planner nodig

1 like

Waar heb je nu überhaupt een planner voor nodig?

Maandag - was eigenlijk het feestje van Henk, maar gaat niet door.
Dinsdag - zouden we naar de bios zijn gegaan.
Woensdag - kaartjes voor het theater…
Etc. Etc.

Of is mijn sociale leven nu gewoon zo treurig

85 likes