Staat ie volgens mij wel in. Pasta genovese
Carbs with carbs, mijn fave.
Een maaltijd niet gecarbt, telt niet als maaltijd!
Iemand er aan gedacht dat hij ook gewoon kon werken die dag? Niet iedereen kan vrij krijgen. Of dat ze wellicht de gasten hebben geminderd?
En als hij niet wilt gaan? Who cares. Dat zullen ze vast wel besproken hebben. đ€·
Serieus hoĂ©vaak zeg jij :tattaâs? Ik lees dit echt continu in jou posts.
Zo vaak als het nodig is
Ik begrijp deze zin niet. Schoonbroer = zwager?
De man van de zus van haar schoonbroer
De zwager van de schoonbroer is de man van de zus van schoonbroer, denk ik??
Echt, kan België kappen met deze ongein?
Zwager en schoonbroer zijn dezelfde dingen? Ken sowieso alleen 't woord zwager in gebruik, schoonbroer klinkt zo stom
Haha wat?
Is het niet gewoon de broer en vader van haar vriend en de man van de zus van haar vriend.
Ze heeft het over de zwager van haar schoonbroer?
Hoe kan âzwagerâ en âschoonbroerâ ĂŒberhaupt in 1 zin bestaan?
DE MAN VAN HAAR SCHOONZUS
Niet per se? Ze zegt âzijn vader of zwagerâ, de meest logische interpretatie van âzijnâ vind ik @fissaâs vriend, maar het staat er wat ongelukkig zo achter die schoonbroer. Maar goed haha wat zitten we hier te speculeren in een totale nondiscussie over @fissaâs familiebanden.
Jamaarrrr die vriend wordt helemaal nergens genoemd! Dan vind ik het ook logisch dat âzijnâ slaat op het emige mannelijke onderwerp van het verhaal: de eerder genoemde âschoonbroerâ.
Ik vind het heerlijk hoe een bericht zo onduidelijk kan zijn.
Trouwens, misschien is die vriend van Lotte gewoon niet uitgenodigd omdat ze max 30 mensen mogen uitnodigen en ze helaas teveel vrienden hebben. Of misschien heeft hij wel gezegd, joh wij zien elkaar op een etentje ofzo wel, nodig liever je zielige eenzame bejaarde oudooms en -tantes uit ofzo. Weten wij veel.
Ja.
Dit is inderdaad echt classic gezeik om niets.
Het kan me eigenlijk ook niet bommen welk nichtje van de schonezwagerbroerder naar die kut bruiloft is geweest.
Ik vind het wel echt irritant dat Serena (en nog meer professionele influencers) zo weinig moeite doen om hun stories lekker te timen. Nu ook weer dat bezoek van Laura Ponticorvo aan Serena waarin ze vertelt over de schoenensamenwerking die Laura heeft. Verhaal wordt midden in een zin (twee keer zelfs) afgekapt. Check dat dan gewoon even voordat het live gaatđ€š
Mascha kondigt de nieuwe planner aan, en gaat helemaal los over hoe mooi en anders de binnenkant en de stickers zijn, maar post alleen een foto van de voorkant
Komt weer zo ontzettend lui over allemaal.
Link in bio voor video!
Maar echt, eerste keer dat ik denk âzal ik hem kopen?â Jammer dat er toch weer Mascha planner op staat, en ik heb al een planner voor 2021
Ik krijg het idee in die video dat ze niet heel enthousiast is over bepaalde keuzes, ookal zegt ze van wel.
Je hoort haar denken: âik vind dat lettertype niksâ.