Beutyblogtopic XL #10

Staat ie volgens mij wel in. Pasta genovese

2 likes

Carbs with carbs, mijn fave.

6 likes

Een maaltijd niet gecarbt, telt niet als maaltijd!

5 likes

Iemand er aan gedacht dat hij ook gewoon kon werken die dag? Niet iedereen kan vrij krijgen. Of dat ze wellicht de gasten hebben geminderd?

En als hij niet wilt gaan? Who cares. Dat zullen ze vast wel besproken hebben. đŸ€·

9 likes

Serieus hoĂ©vaak zeg jij :tatta’s? Ik lees dit echt continu in jou posts.

3 likes

Zo vaak als het nodig is

16 likes

Ik begrijp deze zin niet. Schoonbroer = zwager?:thinking:

1 like

De man van de zus van haar schoonbroer

De zwager van de schoonbroer is de man van de zus van schoonbroer, denk ik??

Echt, kan België kappen met deze ongein?

4 likes

Zwager en schoonbroer zijn dezelfde dingen? Ken sowieso alleen 't woord zwager in gebruik, schoonbroer klinkt zo stom

2 likes

Haha wat?

Is het niet gewoon de broer en vader van haar vriend en de man van de zus van haar vriend.

Ze heeft het over de zwager van haar schoonbroer?
Hoe kan ‘zwager’ en ‘schoonbroer’ ĂŒberhaupt in 1 zin bestaan?

1 like

DE MAN VAN HAAR SCHOONZUS

3 likes

Niet per se? Ze zegt ‘zijn vader of zwager’, de meest logische interpretatie van ‘zijn’ vind ik @fissa’s vriend, maar het staat er wat ongelukkig zo achter die schoonbroer. Maar goed haha wat zitten we hier te speculeren in een totale nondiscussie over @fissa’s familiebanden.

7 likes

Jamaarrrr die vriend wordt helemaal nergens genoemd! Dan vind ik het ook logisch dat ‘zijn’ slaat op het emige mannelijke onderwerp van het verhaal: de eerder genoemde ‘schoonbroer’.

Ik vind het heerlijk hoe een bericht zo onduidelijk kan zijn.

Trouwens, misschien is die vriend van Lotte gewoon niet uitgenodigd omdat ze max 30 mensen mogen uitnodigen en ze helaas teveel vrienden hebben. Of misschien heeft hij wel gezegd, joh wij zien elkaar op een etentje ofzo wel, nodig liever je zielige eenzame bejaarde oudooms en -tantes uit ofzo. Weten wij veel.

3 likes

Ja.
Dit is inderdaad echt classic gezeik om niets.

Het kan me eigenlijk ook niet bommen welk nichtje van de schonezwagerbroerder naar die kut bruiloft is geweest.

12 likes

Ik vind het wel echt irritant dat Serena (en nog meer professionele influencers) zo weinig moeite doen om hun stories lekker te timen. Nu ook weer dat bezoek van Laura Ponticorvo aan Serena waarin ze vertelt over de schoenensamenwerking die Laura heeft. Verhaal wordt midden in een zin (twee keer zelfs) afgekapt. Check dat dan gewoon even voordat het live gaatđŸ€š

1 like

Mascha kondigt de nieuwe planner aan, en gaat helemaal los over hoe mooi en anders de binnenkant en de stickers zijn, maar post alleen een foto van de voorkant :woman_shrugging:t3:

Komt weer zo ontzettend lui over allemaal.

8 likes

Link in bio voor video!

Maar echt, eerste keer dat ik denk “zal ik hem kopen?” Jammer dat er toch weer Mascha planner op staat, en ik heb al een planner voor 2021

Ik krijg het idee in die video dat ze niet heel enthousiast is over bepaalde keuzes, ookal zegt ze van wel.
Je hoort haar denken: “ik vind dat lettertype niks”.

1 like