Beutyblogtopic XL #10

Ze ziet er wel echt prachtig uit

4 likes

Ze zegt dat ze allemaal getest zijn. Dis in haar ogen is dit ook veilig.

Ik snap überhaupt niet waarom ze met haar baby in de Grazia moet.

Het is dan wel geen spon, het is wel schaamteloze promotie, waar ze waarschijnlijk ook nog dik voor betaald wordt door Grazia.

Laat dat kind lekker thuis schaterlachen.

27 likes

Haha wil net zeggen, elise geeft ook geen fuck meer (zo lijkt het)

1 like

Als mijn moeder BN/Influenza was zou ik 100x liever 1 keer voorop een tijdschrift staan als baby dan dagelijkse vlogs met mijn zindelijkheidsperikelen.

Maarja, beide liever niet natuurlijk.

7 likes

Bij ons gaan we deze ook gebruiken, maar test je negatief moet je alsnog wel zo’n neus-swap.

En Mascha doet dus beide.

Ik vind het maar niets.

1 like

Ik kan hier zo slecht tegen… de zorg werkt zich kapot door het hoge aantal besmettingen. Dit soort acties schieten bij mij dan echt verkeerd. Het advies van de overheid is om thuis te werken tenzij het echt niet anders kan. Maar een of ander blaadje wil de foefjes op de cover dus dan gooien we er toch gewoon een paar sneltesten tegenaan. En mondkapjes hoeven dan ook niet meer. Echt weer dweilen met de kraan open dit.

(Ik weet dat er veel meer influenzas lak hebben aan de regels en daar ben ik het ook totaal niet mee eens).

19 likes

John King is weg!!!

13 likes

Heb jij niet z’n nieuwe palette dan?

9 likes

Oeps sorry haha

1 like

Ik nu ook. :joy:

Whut en die sneltesten zijn nog eens meer dan 100 euro per stuk? Wat een verspilling en achterlijkheid. Doe gewoon mondkapjes enzo en hou afstand.

3 likes

@Oprah
Hoe het die ene Britse make up artist.
Die man met dat hele smalle gezicht en uberkak accent.
Ik weet dat jij hem wel eens gelinkt heb

Maar als zij niet op de foto gaat, dan doen ze toch een covershoot met een model oid. Dit lijkt me een typisch voorbeeld van iemand die niet thuis kan werken. Of vind je dat dat soort dingen dan nu niet door moeten gaan en ze bijv. voor een getekende cover of oudere foto’s moeten kiezen? Want dat kan wel natuurlijk.

3 likes

Die ja!
Ow, dat is wel weer jammer

1 like

Precies dat laatste. Fotograaf/model/redacteur zijn geen vitale beroepen.

4 likes

Dat vind ik wel een erg drastische implicatie van de maatregel. Je kunt toch niet vragen van elk niet-vitaal beroep dat ze het dan maar niet uitvoeren als het niet via huis kan.

6 likes

Nou ja dat kan de overheid wel vragen, maar dat is nu niet de regel dus ik begrijp wel dat mensen dat niet uit zichzelf doen. Het is wel je werk, niet een pleziertje.

5 likes

Van VerSPON naar VerPIN

@Qwerty123; Klinkt voor mij een beetje als Sadie in the bitchy mood you’re welcome.

2 likes