Mijn planner is vandaag al bezorgd! Ik vind hem in het echt een stuk chiquer dan op video, heel blij mee
Ik zie overigens dat de planners op marktplaats al weg gaan voor 45 euro
Wat is je punt?
Wow haha inderdaad
Ik heb nog een original Mascha Planner liggen, misschien 5 pagina’s uit gebruikt. Brb ff handeltje opzetten
Ze heeft deze versie qua kleuren ook niet bedacht…dat zeggen ze ook in het filmpje dat Josh hierbij alles heeft gedaan qua kleuren en materiaal etc. Alleen de layout is a la Mascha. Prima toch. Geeft volgens mij alleen maar aan dat niemand die hysterische planners wilt.
Vraag me ook af of dit is ontworpen tijdens Mascha naar verlof
Ja! Zeiden ze ook in de video.
Josh heeft alles met haar team gedaan om Mascha te ontlasten.
Hoppa alles anders
Ja, meteen na de aankondiging dat ‘ie te koop was!
Mascha’s huisje was toch juist all-lever. Weet nog dat het ik zo’n raar woord vond ih begin als ze dat zei “Gregor zei ook dat lever heel hot is in interieurs nu!”
Dan nog liever taaa-up-é (taupe)
Dat Sereen hier nog niet op gekomen is
Ik had eigenlijk niet verwacht dat die planners populair zouden zijn. Er was er ooit een in samenwerking met Etos en die lag op een gegeven moment in van de bakken voor een schijntje.
Is het gewoon een agenda? Wat een idioot hoge prijzen op marktplaats dan nog ook
Agenda??? Nee het is een PLANNER!!! Echt een wereld van verschil volgens Mas
Meine gute, ik zie het. Het verschil zit hem in de letters van het woord (en de prijs)
Heeft iemand nog tips voor een echte leuke beautyblog?
Ik vind een blog echt leuker en fijner dan YouTube. Jammer dat er zoveel zijn gestopt
De bevallingsvideo van Mascha komt vandaag online.
Oh ik ben zo benieuwd hoe ze het allemaal in beeld gebracht hebben… Lijkt me zo heftig voor ze, voel me er ook best raar bij om het te kijken maar mijn nieuwsgierigheid zou dan wel weer winnen.
Nou ik ga nu kijken hij duurt 1 uur en 23 minuten.
Ze neemt hem op met gregor en in de eerste 2 minuten is ze alweer vaak onderbroken.
Mascha concludeert dat het ziekenhuis waar ze wilde bevallen (volgens mij OLVG Oost, het meest drukke ziekenhuis van Nederland) vol was want het was volle maan. En met volle maan bevallen meer vrouwen. I can’t.