Beutyblogtopic XL #10

Wat zo lang!? Normaal vind ik het wel leuk om ff te kijken en samen te vatten maar dit gaat me te ver haha

Nu al 10.000 views. Ik ben aan het kijken.

1 like

Vrijwillig? Respect

1 like

:joy:

1 like

Ik ben benieuwd wat je er van vind, wil je het laten weten?
Ik ben zelf zwanger en twijfel of het slim is hem te gaan kijken :see_no_evil:

Als ik er doorheen kom wel. Maar ik weet niet of ik het helemaal af kan kijken haha.

2 likes

De comments zijn iig geweldig. Al die minionsšŸ˜‚

7 likes

Heb er een beetje doorheen geskipt, ze komen niet echt to the point zeg maar haha. Maar ik vind Gregor wel heel lief hoor, hoe hij toch steeds probeert te benadrukken wat wel goed ging en nu goed gaat. Maar wel heftig poeh

Oja ik zou het niet kijken als je nu zwanger bent @River, lijkt me niet fijn/bemoedigend voor jezelf zeg maar

4 likes

Mascha wilde graag een ruggenprik, maar dat lukt niet omdat ze snel blauwe plekken krijgt, bloedneus, hevige menstruaties. En de kans op schade aan zenuwstelsel in de rug is dus groot. Ze vroeg om een ander soort pijnstilling en het alternatief was een soort pompje of een prikje in de been. Na een hele uitleg weet ik nog steeds niet wat ze heeft gekozen.

Ze had niet verwacht dat weeƫn zo heftig zouden zijn want ze heeft een hoge pijngrens. Tussendoor ook beelden in de ziekenhuiskamer waarin ze weeƫn heeft. Zag er erg pijnlijk uit.

Ik ben op 20 minuten nu maar ik ga later verder kijken.

1 like

Hahaha mas ā€˜speaking of schijt’ :joy:

3 likes

@maan_zon @Foeffie
Oke ik ga hem dan maar niet kijken, moet zelf binnen nu en 12 weken bevallen dus beter even niet hahah!

2 likes

Ze zeiden zelf zenuwschade in de rug!

En Mascha vind weeƫn lijken op diarree aanval. Hahaha dit zijn de details die ik wil weten, ik kan me dingen beter inbeelden met zulke letterlijke beschrijvingen. :joy:

7 likes

Hahah voor degenen die nog moeten bevallen, even oppassen bij 45:00 min

1 like

Als je zelf zwanger bent en zou ik eerder andere bevallingsverhalen kijken denk ik. Er zijn andere filmpjes die ook meer duidelijk/informatief zijn en vond het zelf niet per se een geruststellend ā€˜alles komt goed’ filmpje om te kijken.

3 likes

Ze zeggen dat doordat ze veel bloed bij ongesteld zijn, snel bloed bij de tandarts heeft en snel blauwe plekken heeft ze mogelijk een bloedsstollings stoornis heeft. Daardoor was het een hoger risico zegt ze in de video.
Geen idee verder of dat klopt hoor, maar er zit dus wel wat meer context omheen.

1 like

Toch houd ik hoop dat Foef ooit gewoon Gregor wordt genoemd.

Tot nu toe (50 min bezig) vind ik het best een mooi en heftig verhaal. Alleen kan ik het echt niet aan hoe Gregor zijn stem veranderd als hij Mascha wilt troosten, ze is een volwassen vrouw geen kind van 1 jaar oud. :angry:

41 likes

Ik weet ook metƩƩn welke stem je bedoelt :joy::joy:

34 likes

Nee daarom, het is meer dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar hun verhaal omdat het toen ze net geboren was op instagram enzo voorbij kwam. Maar ik wil niet bang worden voor de bevalling die ik moet gaan doen, dus kijk hem wel over een paar maanden. Probeer nu zoveel mogelijk positieve verhalen te lezen

1 like

Valt niet tegen. Andere vloggers proppen 11 reclames in 13 minuten

2 likes