Lieverd ga maar ook even je neusje snuiten he
Als het volle maan is weet je dat het zover is xx
Anderhalf uurā¦reallyā¦
Nou goed, ik ga kijken.
Nou ik vond krek eigenlijk alleen maar heel erg lief voor massa.
Samenvatting:
-verwijderd omdat sommigen het niet vinden kunnen-
Dit weet ik nooit bij Mascha, ik vind het namelijk altijd een vrouwonvriendelijke opmerking die vaak van de man komt.
Reanimeren betekent bij babies vaak beademen. Het is vaak een long ipv hartprobleem maar wordt wel reanimeren genoemd.
ik ook, echt heel erg lief!
jeetje wat hebben zij meegemaakt zeg, dat is niet niks.
Mijn God zit ik hier toch een potje te janken en ik ben pas bij 55 minuten.
Ik zit op de 48 minuten en het klinkt echt als een horror bevalling.
Ik wou zeggen, beetje vervelend dat dit nu volledig uitgetypt op een forum staat. Zo persoonlijk is het. Maar ja ze zetten natuurlijk ook zelf die video online⦠Krijg er toch een beetje een raar gevoel bij. Ze hebben trouwens zelf expliciet juist niet de medicatie benoemd die Mascha heeft gekregen, dus misschien kan je dat weghalen.
Nou hallo, als je t haar in t filmpje hoort zeggen is de context heel anders, echt stom dat je het zo zegt.
Er bestaat ook nog zoiets als een geweten. Ik vind deze āsamenvattingā ook echt niet te doen, hou op zeg. Kijk gewoon die video als je t wil weten, het gaat immers niet over een verhuizing OID.
Nou ik vind het wel een verschil of ze het zelf in een video vertellen (wat ze duidelijk veel moeite kost) of dat het hier zo droog uitgetypt staat met alle details. Zoals ik zeg, ik krijg daar zelf gewoon een ongemakkelijk gevoel bij.
Ja maar ik zit daar zelf ook mee in tweestrijd hoor, omdat ze het zelf delen dus in die zin kan je dit dan verwachten natuurlijk. Ik weet zelf ook niet goed wat wel en niet ākanā. Maar een beetje discretie lijkt me wat betreft dit onderwerp wel op zijn plaats.
Ik zou zelf nooit zulke persoonlijke informatie op internet willen hebben staan, maar ik ben dan ook geen influencer haha.
Wat vind je precies lachwekkend aan mijn reactie dat je er zo op reageert? Alsof ik hier iets aan heb :S
Ik ben helemaal verbaasd dat er kennelijk ziekenhuizen zijn die geen ervaring hebben met een remifentanil pompje en er 2,5 uur over doen om erachter te komen hoe het werkt?
Ik zeg het zo vaak en na deze video zeg ik het nog meer: Mascha en Gregor lijken zo een fijne relatie te hebben. En Gre ik ook zo lief voor Mascha. Ik zag in deze video ook wel echt weer even de Mascha van āvroegerā waarbij het echt voelde dat je naar een vriendin zit te kijken
Er zijn ook ziekenhuizen waar een pompje geen optie is, net als lachgas. Dacht eigenlijk dat dat standaard was.
Holy crap wat een horrorbevalling. Net de video bekeken. Het heftigste vind ik hoe erg Mas er van moet huilen nu nog, dat het dus zoān trauma is voor haar, echt zo zielig. Heel lief koppel inderdaad.
BTW de opmerking over her strakker naaien was een grapje, dat is voor mij heel duidelijk.
Enne, mijn vagina gaat even op slot.