Beutyblogtopic XL #10

Ja bizar! Ik dacht ook dat het heel gebruikelijk was maar blijkbaar nog niet overal.

https://www.bd.nl/den-bosch-vught/jbz-biedt-shotjes-als-alternatief-voor-ruggenprik-het-zorgt-voor-goede-ontspanning~a67ffa9e/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

@Maurice Ik vind deze samenvatting ook echt niet kunnen. Als iemand het wil weten kijk je de video maar, waarin ze het zelf vertellen. Maar het zo expliciet navertellen vind ik een inbreuk op hun privacy.

4 likes

Heb net de video gekeken. Wat heftig, en wat een emotie. Wat bijzonder dat ze met zoveel vertrouwen over het zorgpersoneel zijn blijven praten. Dat hun les ook is: het kan mis gaan maar dan ben je in goede handen. Wow, echt knap.

Een inbreuk op privacy? Zij pleurt het op internet. Maar ik heb het verwijderd hoor, vind zelf samenvattingen altijd handig zodat ik niet een 1,5 uur durende filmpje hoef te kijken of als ik een keer in het ov zit en graag wil weten wat er in een filmpje wordt gezegd dan kan ik het alvast lezen.

71 likes

Ik vond het ook handig

7 likes

Zij ā€˜pleurt’ het in haar EIGEN woorden op het internet. Een samenvatting biedt die context en emotie niet. Vind het ook niet gepast.

2 likes

Ik weet niet zo goed wat ik moet vinden van de 11 reclames in haar video. Voelt ergens toch raar om hier geld aan te verdienen, maar ook weer begrijpelijk omdat het delen van leven haar verdienmodel is.

6 likes

Oh daarom is 2020 zo’n rampjaar! God is te druk bezig met deze volger blessen dat ze elke dag de Foefs kan volgen. Prioriteiten.

13 likes

Bedankt voor dit stukje privacy :joy:

36 likes

Ik vind dit in 1 woord gestoord.

Wat een mafklapper.

5 likes

Lijkt wel dezelfde creep die dat verhaal over Mila poste. Ik zou hier echt stalker vibes van krijgen en het naar vinden.

En per direct stoppen met mijn kind delen. Maar dat ze daar überhaupt al aan begonnen is snap ik niet.

12 likes

Ben nu wel benieuwd waar die brede kennis uit bestaat?

Hoe je zoveel mogelijk vretten naar binnen schuift bij een mukbang? Waarom je 15 kinderwagens nodig hebt? Hoe de orgietent op BM er van binnen uit ziet?

35 likes

Op handen en knieƫn bevallen :flushed: toen heb ik de video uitgezet. Lijkt me echt helemaal niet fijn en traumatiserend als je niet meer kunt zien wat er gebeurd en je niet op de hoogte word gesteld. Terwijl ik uit mijn eigen werk ook weet dat ik soms snel moet handelen en dan iemand niet op de hoogte stel.

7 likes

Ben begonnen aan de beautygloss video. Gregor is zo een lieve man voor haar. Je ziet echt dat hij heel veel van haar houdt en haar echt goed kent. Hoe trots hij op haar is enz. Dat vind ik echt mooi om te zien.

7 likes

Ja en dat hij ook iets zei van: ā€œen dat mijn dochter uit deze mooie vrouw moest komenā€ T____T. Je ziet dat ze zo ontzettend dol zijn op elkaar en ik vind dat echt prachtig om te zien (met een gezonde dosis jaloezie ook, om heel eerlijk te zijn hahaha)

5 likes

Is dat niet hoe vrouwen ā€œin de natuurā€ bevallen/bevielen? Op handen en knieĆ«n of gehurkt?

8 likes

Hahaha ja precies!

Vond Gregor superlief en Mascha heeft het heel goed verteld. Moest erg lachen om het poepstukje. Ik vind het een goede vlog en gelukkig gaat het nu een stuk beter :relaxed:

1 like

Longtime lurker, op je rug bevallen is eigenlijk de slechtste positie die je kan bedenken om te persen, enige voordeel is dat je er handig bijligt voor het medisch personeel. Op je handen en knieƫn geeft veel meer ruimte in je bekken, waardoor je baby er makkelijker uit kan (en minder kans op uitscheuren en bijv. Schouderdystocie, niet zeggend dat dat de oorzaak was bij massa trouwens)
Vond het ook apart dat ze op haar rug wilde bevallen omdat ze een rugslaper is? Jammer dat haar verloskundige haar daar niet beter in heeft voorgelicht, want dat heeft echt totaal niet met elkaar te maken. Maarja iedere vrouw moet doen wat goed voelt en je kan je nooit perfect voorbereiden op een bevalling.

49 likes

Gelukkig voor haar dat ze dan geen buikslaper is :sweat_smile:

15 likes

Ik heb oprecht meteen gekeken of het volle maan is rond mijn uitgetekende datum, en ja hoor: 1 dag later. En ik heb niks met manen, ascendanten (?), die hoek, maar ben nu toch benieuwd :rofl:

2 likes