Het stond in haar bevalplan om op haar rug te bevallen. Ik wist niet dat je dat ook erin kunt zetten.
Je kunt alles erin zetten, alleen of het lukt / gebeurd moet je nog maar zien.
Ik vond de foefs er voor het eerst in tijden goed uitzien. Niet zo onverzorgd. Ik begreep ook eindelijk wat Mas is Greg ziet.
Ja en dan zien dat je kind er helemaal blauw is uitgekomen en meteen aan de beademing moet. Heftig hoor. Denk dat een bevalling voor een partner ook een heel heftige ervaring kan zijn. Je vrouw zoān pijn zien hebben, niets kunnen doen en als er dan nog iets mis is met de baby⦠heavy wel. Je ziet ook alles vanuit een andere angle.
Haha ik ook. Ging stuk om de manier waarop ze het zei, āYessss ik heb gesch*en!ā Dit vind ik dan wel weer leuk van Mascha, lekker onbeschaamd af en toe. Kan dat wel waarderen in mensen.
Het is volgens mij iets waar best veel vrouwen zich onterecht druk om maken van tevoren (zelf geen kinderen maar hoor het vaak van vriendinnen) en zij normaliseert dit onderwerp op deze manier, het is ook niet meer dan normaal natuurlijkā¦
Been weeƫn is dat een ding?
Wow klinkt heftig zeg (babynoob hier)
Ik denk dat dit echt Maschaās kracht is, laten zien dat normale dingen gewoon normaal zijn en dat je er om moet kunnen lachen. Ik kan mij niet voorstellen dat Josh V dit zou zeggen, denk dat zij is een zijden bevaljurkje en full makeup een foto zou maken alsof dat de norm is
Josh heeft zelf een hele heftige bevalling gehad met inwendige bloedingen die ze bijna niet overleefd heeft dus ik verwacht niet dat zij daar zo mee om zou gaan.
Oh sorry dat wist ik helemaal niet.
Dit is natuurlijk wel heftig, maar had zij niet een bevaltasvideo (hoe heet zoān ding?) met kanten broekjes en een witte blouse
@Maurice zat er op zich niet heel ver naast
Volgens mij is ze hier achteraf wel op teruggekomen dat dat belachelijk was haha
een haspel in je vluchttas lijkt me toch handiger
Jij moet een keer gaan denken voor je praat.
Oh die video van Mascha <3 Echt een heftig verhaal zeg. Ik vind het ook echt mooi ge-edit met die beelden ertussendoor. En wat is Gregor ontzettend lief voor haar!
Dat is zeker een ding.
Ik heb tijdens mijn menstruatie zeer pijnlijke bovenbenen. Natuurlijk niet zo pijnlijk als weeƫn, maar het is bijzonder ongemakkelijk.
Hier artikel over been weeƫn tav een bevalling, maar dit komt dus ook menstruatie voor.
De teeeering wat een heftig verhaal. En wat is Gregor toch een lieverd, die dynamiek tussen hun is zo leuk om te zien.
goed idee
Ja dit vond ik inderdaad ook. Sowieso benadrukte hij steeds wat er wel kon en wat wel goed ging, lijkt me voor Mascha heel fijn
Vond ik ook heel lief. En we kunnen wel zeggen dat een partner dat hoort te zijn/doen, maar dan nog. Mooi om te zien hoe zij elkaar steunen en hierdoor helpen
Ik denk dat Mila in een heel warm nest zal opgroeien, ik hoop wel dat ze haar vanaf nu buiten beeld houden zodat ze niet herkenbaar in beeld komt en ze nog een normaal leven kan leiden. Ben best benieuwd naar de verhuizing van de foefjes en of ze kunnen wennen aan nog een kleinere ruimte. Hun huis nu is volgens mij best groot maar toch kleiner dan hun bunker in Den Haag en het ziet er nu al zo overvol uit.