Ik hoop dat ze bij de verhuizing afscheid gaan nemen van veel overbodige spullen (zoals de extra wipstoelen en kinderwagens) en enkel hun favoriete spullen meenemen.
Ja ik denk dat dat pas gaat gebeuren als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt
Ik kijk de video in etappes en ik vind het ook heel mooi hoe ze met elkaar omgaan. Het is inderdaad iets wat zo hoort maar er zijn genoeg mannen die niet zo zijn. En wat een heftig verhaal, vooral dat stukje dat Mila naar het kamertje ernaast moest. Voor Mascha dat ze er niet bij was en voor Gregor dat hij er juist wel bij was. Voor allebei heel lastig om mee om te gaan lijkt me.
Ik weet niet wat lelijker is… veeg omhoog of swipe up
Veeg omhoog natuurlijk. Lijkt op een instructie billen vegen.
Dat kun je wel doen met die planner
Maar hebben niet alle vrouwen die een beetje into beauty en fashion zijn bij de eerste bevalling overbodige items in de vluchttas zitten?
Joh, ze bedoelde ze die opmerking toch duidelijk helemaal niet slecht? Ze wist het niet. Kan gebeuren. Jatochhh.
Ik moet zelf over een maand bevallen, maar heb de video wel gekeken. Ik vond dat Gregor echt super lief is voor Mascha en fijn dat ze zoveel steun aan elkaar hebben. Echt een heftige bevalling, maar gelukkig dat alles nu goed gaat met Mila.
Ik heb de video vrijdag direct helemaal gekeken en ik snap oprecht niet zo goed waarom je dit zo zou delen vol met alle details e.d. Dit is echt niet bedoeld als een sneer oid, maar dit is zó privé. Waarom zou je dit zo met de wereld willen delen? Niet dat je alleen maar de leuke/fijne/snelle bevallingen moet delen, maar ik kreeg enorm het gevoel dat ze er nog helemaal niet klaar voor is om het te delen met ons allemaal.
Misschien voor haar juist onderdeel van verwerking, gehoord voelen, over praten/analyseren? Zou ook niets voor mij zijn maar die behoefte hadden ze van meet af aan dus ik denk dat het hen juist goed doet. Missch ivm Corona en hebben van zeer minimale sociale contacten
Ja, ze delen natuurlijk al tig jaar al hun lief en leed online dus het verbaasd me ook helemaal niet. Ik heb zelf natuurlijk ook gekeken, dus in die zin ben ik zo hypocriet als je maar kunt krijgen Hoop dat het hun gebracht heeft wat ze wilden en dat ze nu het hoofdstuk Mila in de video’s afsluiten.
Ik heb zelf niet gekeken maar als ik de reacties hier lees dan ben ik echt verbaasd dat iedereen vindt dat Gregor zo lief en supporting is in de video en dus ook tijdens bevalling. Maar dat is toch hartstikke normaal. Lijkt mij dat alle vaders zo voor de moeder van hun kind klaar zullen staan tijdens en net na de bevalling. Door de reacties hier heb ik het idee dat Gregor echt een uitzondering is maar dat is totaal niet zo.
Helemaal mee eens. Volgens mij zijn de mannen die niet ondersteunend/lief zijn de uitzondering, gelukkig maar ook.
Hun hele privéleven ligt al op straat doordat ze al jaren alles deelt en vlogt. Denk dat dit maar een klein stapje extra is.
Maar niemand zegt toch: hij is zooo anders dan andere mannen? Ook als iets normaal is vind ik dat je best mag benoemen dat iets lief is.
Dit is helaas echt niet zo. Soms onwil, onmacht, gedoe, onwetenheid, disfunctionele context etc.
En dan nog, wel leuk om te benoemen omdat hij het zooo overdadig doet denk ik
Dit doet me denken aan een gesprek tussen Bonnie en Nick, volgens mij in haar podcast waar het ging over gelijkheid en feminisme oid.
Zij zeiden dat als Nick in de vlogs iets liefs deed voor Bonnie, dat er dan superveel reactie kwam dat Nick zo lief was, en dat Bonnie zoveel geluk had daarmee en dat mensen dat zo tof vonden.
En als Bonnie iets liefs deed voor Nick, dat er dan veel reactie kwam dat Nick daar zo lief op reageerde, en dat het zo tof was dat hij zo dankbaar was, dat Bonnie zoveel geluk had daarmee etc. Echt krom als je erover nadenkt.