Ik stuur je een pm!
Onze sint heeft in haar stories een inpaklijst staan voor curaçao 

Dat wordt voorbereiden op eindeloze fotoâs van wijn, strand en zonsondergangen. Met daarbij #dankbaar natuurlijk 
Wilde zeggen is vast een âzakenreisâ in haar ogen, maar de lijst is voor de activiteit chillen dus zal meevallen
Wat snapt ze niet aan âblijf zoveel mogelijk thuisâ en âreis niet naar het buitenlandâ? Zo moeilijk zijn de regels nou ook weer niet
Zou je het mij ook willen sturen? Ik heb zelf ook scoliose en het lijkt me erg interessant 
Buiten dat ik het niet okee vind om nu naar die bestemming te gaan, word ik helemaal kriegelig van zoân vreselijk gestructureerde paklijst. Maar ja zij is dan ook de structuurjunkie 
Pandeemie of Pandemira
Passend.
Ik vond het nog vrij tam, ik heb een spreadsheet met categorie, subcategorie, waar het ingepakt zit (ruimbagage, handbagage) en in welk compartiment het zit. Zo kan ik op alle mogelijke manieren sorteren en checken of ik ZEKER niks vergeten ben.
(Op de terugweg gooi ik alles gewoon lukraak in de koffer hoor.)
En dan die typische emoticon van de gevouwen handjes
. Daar krijg ik nog de meeste kriebels van
.
Fijn voor haar, maar ik zou nu niet direct op reis gaan, en al helemaal niet als influencer⊠Bereid je maar voor op ellenlange stories over hoe mensen het haar niet gunnen, etc etc
Ik bedacht me alleen wel dat ik eigenlijk niet weet of je wel kosteloos kan annuleren/omboeken als je reisbestemming geel is. Als dit niet kan dan begrijp ik wel beter dat je nu gaat, zou ook geen zin hebben om mân geld kwijt te zijn voor niks.
Ja was het ook niet zo dat verzekeraars hun voorwaarden aanpasten, of althans dat verbond van verzekeraars liet weten dat dit als een overmacht situatie kwalificeert
Klopt, zou ik ook geen zin in hebben en kan me voorstellen dat dit ook best wel een prijzige bestemming is.
Either way heb ik het de afgelopen maanden niet aangedurfd om een reis te boeken. Het is allemaal heel onduidelijk wat er gebeurt als je niet kunt/wilt gaan uiteindelijk.
Zal best rustig zijn op Schiphol? 

Pandemimimimiiiii ik wil op vakantieee
Cynthia naar Curaçao? Dat is toch geen verassing?
Waren die gevouwen handjes niet origineel bedoeld als high five overigens? Door de makers van de emoji tenminsteâŠ
Sinds dat ik dat ergens heb gelezen moet ik bij elk âblessedâ bericht inwendig lachen en zie ik voor me dat iemand zichzelf een high five geeft
Die titel van massas vlog âthuis werken gaat 10 x langzamer met een babyâ. Welkom in maart 2020.
Hoewel ik vind dat mensen niet ineens massaal Curaçao moeten boeken vind ik het voor Cynthia toch wat anders.
Ze heeft dit al een tijd geleden geboekt en heeft afgewacht of het door kan gaan. Als er dan wordt gezegd dat je wel naar Curaçao mag snap ik wel dat je toch gaat. Zeker omdat het geen negatief reisadvies heeft kan het wel eens lastig zijn om je geld terug te krijgen.
Als ze nu last minute had geboekt omdat dit de enige plek is waar je heen mag vind ik het anders.