Wilde zeggen is vast een “zakenreis” in haar ogen, maar de lijst is voor de activiteit chillen dus zal meevallen
Wat snapt ze niet aan ‘blijf zoveel mogelijk thuis’ en ‘reis niet naar het buitenland’? Zo moeilijk zijn de regels nou ook weer niet
Zou je het mij ook willen sturen? Ik heb zelf ook scoliose en het lijkt me erg interessant
Buiten dat ik het niet okee vind om nu naar die bestemming te gaan, word ik helemaal kriegelig van zo’n vreselijk gestructureerde paklijst. Maar ja zij is dan ook de structuurjunkie
Pandeemie of Pandemira
Passend.
Ik vond het nog vrij tam, ik heb een spreadsheet met categorie, subcategorie, waar het ingepakt zit (ruimbagage, handbagage) en in welk compartiment het zit. Zo kan ik op alle mogelijke manieren sorteren en checken of ik ZEKER niks vergeten ben.
(Op de terugweg gooi ik alles gewoon lukraak in de koffer hoor.)
En dan die typische emoticon van de gevouwen handjes . Daar krijg ik nog de meeste kriebels van
.
Fijn voor haar, maar ik zou nu niet direct op reis gaan, en al helemaal niet als influencer… Bereid je maar voor op ellenlange stories over hoe mensen het haar niet gunnen, etc etc
Ik bedacht me alleen wel dat ik eigenlijk niet weet of je wel kosteloos kan annuleren/omboeken als je reisbestemming geel is. Als dit niet kan dan begrijp ik wel beter dat je nu gaat, zou ook geen zin hebben om m’n geld kwijt te zijn voor niks.
Ja was het ook niet zo dat verzekeraars hun voorwaarden aanpasten, of althans dat verbond van verzekeraars liet weten dat dit als een overmacht situatie kwalificeert
Klopt, zou ik ook geen zin in hebben en kan me voorstellen dat dit ook best wel een prijzige bestemming is.
Either way heb ik het de afgelopen maanden niet aangedurfd om een reis te boeken. Het is allemaal heel onduidelijk wat er gebeurt als je niet kunt/wilt gaan uiteindelijk.
Zal best rustig zijn op Schiphol?
Pandemimimimiiiii ik wil op vakantieee
Cynthia naar Curaçao? Dat is toch geen verassing?
Waren die gevouwen handjes niet origineel bedoeld als high five overigens? Door de makers van de emoji tenminste…
Sinds dat ik dat ergens heb gelezen moet ik bij elk ‘blessed’ bericht inwendig lachen en zie ik voor me dat iemand zichzelf een high five geeft
Die titel van massas vlog ‘thuis werken gaat 10 x langzamer met een baby’. Welkom in maart 2020.
Hoewel ik vind dat mensen niet ineens massaal Curaçao moeten boeken vind ik het voor Cynthia toch wat anders.
Ze heeft dit al een tijd geleden geboekt en heeft afgewacht of het door kan gaan. Als er dan wordt gezegd dat je wel naar Curaçao mag snap ik wel dat je toch gaat. Zeker omdat het geen negatief reisadvies heeft kan het wel eens lastig zijn om je geld terug te krijgen.
Als ze nu last minute had geboekt omdat dit de enige plek is waar je heen mag vind ik het anders.
Tuurlijk is het super kut als je je geld kwijt zou zijn, maar ik zou mezelf wel 2 keer afvragen of ik in deze tijd perse op vakantie MOET, met alle gevolgen van dien. Lekker 10 uur met 200 man op elkaar gepropt in een vliegtuig zitten en daarna hutje mutje op een strand liggen terwijl je hier in de appie krampachtig iedereen op 1,5 meter afstand probeert te houden met je winkelkarretje.
Ik durf nu al te wedden dat ze honderd keer gaat posten hoe goed geregeld alles is en dat het meevalt. Al zou het haar wel sieren als ze na afloop van zo’n overvolle vlucht kan toegegeven dat het niet zo slim was.
Maar ze heeft dit wel geboekt toen de crisis al in volle gang was, met de wetenschap dat het misschien niet door kon gaan toch. Volgens mij zei ze toen zelfs dat ze het ook nog zou kunnen annuleren.
Niet al een jaar geleden toen ze geen reden had dat het niet door zou kunnen gaan. Ik vind dat echt niet zo anders.