Beutyblogtopic XL #10

Je ziet het bijna niet tussen de parfumado spon, maar dat is al begonnen. In haar weekoverzicht vandaag:

Summary

En voor onze reis naar Curacao die we eerder dit jaar boekten kregen we dus ineens goed nieuws: de negatieve reisadviezen gelden niet voor het Caribisch deel van het Koninkrijk.

We hebben wel heel goed en lang nagedacht of we wilden gaan. Veel afgewogen, advies gevraagd aan vrienden die op Curacao wonen, alle adviezen van het RIVM gelezen, ons hotel Baoase gemaild, het Curacao Tourist Board gemaild… En na al deze adviezen en informatie hebben we besloten om te gaan.

Vooral omdat we vooraf een coronatest doen (je mag niet naar Curacao zonder negatieve test) en wij gaan ook na terugkomst een coronatest doen (dat is niet verplicht, maar vind ik wel prettig). Op Curacao is de situatie enorm goed.
En: wij gaan als het ware ‘in quarantaine’ op het eiland. We gaan naar een enorm fijn resort waar we 9 dagen gaan chillen. We huren niet eens een auto, we gaan gewoon nergens heen.
Baoase is zo ruim opgezet, we hebben zelfs een privé strand en zwembad en ze houden zich heel goed aan de coronaregels. Dat geeft ons dus het vertrouwen om te gaan, omdat we ons niet over het eiland gaan bewegen.

Echt hoor, Cynthia heeft zo vaak gezegd dat iedereen het fout deed en dat we allemaal thuis moesten blijven en dat ze niet meer naar het journaal kon kijken omdat ze zich zo ergerde.
En wat doet ze zelf? In februari nog lekker even naar Noord-Italië want pasta bolognese en dat kon best nog en nu naar Curaçao want het is niet verboden en het is toch heeeerlijk om even in de zon te zitten.
Dat je dan je mond nog open durft te doen over anderen…

69 likes

Oh ja, ik was vergeten dat zij ook nog doodleuk naar Italië is gegaan inderdaad. Pffffff.

Ow wauw… ze gaan in quarantaine op het eiland. Waarom denken wij daar allemaal niet aan? Wil gerust 10d in quarantaine op Bora Bora :sunglasses:

15 likes

Zooo afzien zeg! Ze húúrt niet ééns een auto!!!
Applaus voor Cynthia!

49 likes

Mooi wel om te zien hoe Mascha haar peperdure Dior make-up tas nu in de kast beneden heeft staan, tussen de flessen alcohol en willekeurige andere dingen. Achja, zo kun je er tenminste de hele dag naar kijken.

10 likes

Toch nog even over Sint, ik heb ook net haar weekpost gelezen.
Ze annuleert (terecht) een weekendje weg naar Zeeland, maar vindt er geen vuiltje aan de lucht om dan wél naar Curaçao te gaan, blijkt ook uit haar reply op iemand die er opmerkingen over maakt.
“Ja maar dat advies geldt niet voor het Caribisch gebied” … rare kronkel.

21 likes

Ik vind het best heftig dat iemand er 10 uur vliegen voor over heeft om negen dagen in een resort te gaan zitten en niet buiten te komen. Je wil toch juist daar dan heen om ook iets van het eiland te zien anders kun je ook negen dagen in quarantaine gaan in Benidorm :joy:

41 likes

Ondertussen bij de foeffies

155 likes

Ook een leuk contrast dat Mascha in haar stories liet weten dat ze niet naar Dubai gaat😅

7 likes

Go foefjes :sunglasses:

3 likes

Even iets van een heel andere orde… Waarom heeft Mascha geen fatsoenlijk bureau?! Lijkt me echt niet chill voor d’r rug hoe ze nu zit

9 likes

Het lijkt me beiden niet verstandig. Je moet toch dat vliegtuig in met weet ik hoeveel mensen die ook schijt aan de regels hebben. Vliegvakantie is m.i. niet noodzakelijk (ook al wil ik zelf ook heus :nerd_face: )

3 likes

Genoeg mensen die ondanks code oranje, lekker hun vakantie naar Dubai laten doorgaan😫.
Vind het wel goed dat iemand met haar bereik aangeeft dat het niet nodig is om nu perse op vakantie te gaan.

3 likes

Kan je zo gaan verkopen op Etsy

4 likes

Wow dit is een niche waarvan ik nooit gedacht had dat het zou bestaan.

3 likes

Waarom benadrukt Cynthia überhaupt zo dat ze naar Curacao gaat. Ze had prima kunnen gaan zonder wat te zeggen en dan had niemand iets gemerkt. Gewoon een weekoverzicht van een paar maanden terug recyclen - ze zijn toch allemaal hetzelfde - en een paar stories over wijn, kees en boeken op insta gooien, klaaaar.

57 likes

Uhm nee hallo je MOET toch met je volgers delen dat je een traveler bent, wat zullen ze wel niet denken als je niet aan je reisquotum van het jaar bent gekomen?!

6 likes

Maar waar vind je anders nu nog een zon op je gezicht momentje

5 likes

Ja echt!

Ik mis nog de: Het hoort bij mijn werk! - kaart

1 like