Beutyblogtopic XL #10

Dat klinkt wel echt heel handig, maar ik heb daar geen geduld voor. Freestyle mijn tas gewoon bij elkaar haha.

Ik weet dat het geen negatief reisadvies of een rood of oranje gebied, maar sinds wanneer staat een geel gebied gelijk aan “ja is goed joh ga hier lekker heen!?” *

*Retorische vraag, want het is sinds Corona, maar je mag niet eens naar de kroeg dus waarom wel naar de fckn andere kant van de wereld!!

12 likes

Ik vind dit ook zo raar ja. “Vroeger” als een gebied code geel was dan ging je daar min of meer niet naartoe? Dan beschouwde je dat als riskant. Nu? Boeiend. Geel betekent gaan!

9 likes

Volgens mij valt dat wel mee
 Geel betekent vooral dat je alerter moet zijn.
Volgens mij was bijvoorbeeld Rome voor dit alles al geel, maar betekent niet dat je er niet heen kon gaan. Pas vanaf oranje wordt echt afgeraden te reizen naar zo een gebied

Dit is wat er op de site van BuZa staat:
Geel: let op, veiligheidsrisico’s
Er zijn in dit land of gebied veiligheidsrisico’s die afwijken van wat u in Nederland gewend bent. Bereid u daarop voor en let extra op.

3 likes

Lip gaat wel écht naar een mooi hotel :sob: wil ik ook al heel lang graag naar toe.

4 likes

Welke gaat ze?

Baoasis ofzoiets toch

Nee hoor, dat valt wel mee. Geel betekent “verhoogd risico” maar dat is er al als er 3 honden met rabiĂ«s rondlopen of er malaria voortkomt in een moeras in een uithoek van het land. Alle landen in zuid-oost AziĂ« staan standaard op geel met zelfs delen oranje en daar reizen jaarlijks hordes toeristen naartoe!

Het is nu met Corona gewoon ĂŒberhaupt niet zo handig om te reizen en die beslissing kan je beter maken op basis van je gezonde verstand (= doe gewoon niet), dan op basis van een kleurtje op een landkaart.

4 likes

Draai het eens om. Nederland is amper uit code rood. Waarom zou je een gebied dat qua gezondheidszorg een opvlammende coronacrisis amper trekt in gevaar brengen?

48 likes

Ook heel duur. Ze hebben suites, met prijzen van meer dan €15.000 per nacht.
Ik heb er een diner gehad aan het strand, was echt super en heel mooi daar, maar niet zo mooi dat ik €400 of meer per nacht voor een standaardkamer zou betalen.

1 like

Hahahahahah Gregor twijfelt vandaag in de vlog of ie bij de bevalvideo er wel bij moet zitten
 omdat hij er “dan alleen maar bijzit” en “mascha neemt toch het gesprek over”.

L o l wat een zelfkennis.

23 likes

My god ja, moet er bijna van janken als ik de foto’s ervan zie haha. Dan snap ik wel dat ze zegt dat ze niet van t resort afgaan.

Heel eerlijk, als ik geen kind zou hebben zou ik t ook doen :speak_no_evil:

1 like

Nou het kost me heel veel moeite om mijn vriend tegen te houden want die wil ook heel graag naar Curaçao nu :joy:

3 likes

@Mrs.Fraser, @Dombo Aah dat is dan even mijn foute aanname geweest! Hoe dan ook, is het sowieso stom dat mensen wel vliegen enzo.

Vind het ook echt dom van Rutte dat ze dat zo slap hebben geformuleerd: ga niet naar de kroeg/theater/museum, dus hop op naar Curacao!! :woozy_face:

Ja en dan het hotel boeken als we daar aankomen

14 likes

Mascha in het AD over de reclames in vlogs

Beautysensatie Mascha: ‘Einde aan ons verdienmodel? Nee, het wordt opgeblazen’

https://www.ad.nl/show/beautysensatie-mascha-einde-aan-ons-verdienmodel-nee-het-wordt-opgeblazen~ad2f3243/

“We moeten een creatieve oplossing zoeken”. NEe Mas je hoort gewoon aan te geven wanneer iets spon is.

Verder stond er dat ze vrijwel altijd vermeld dat iets gesponsord is, maar is dat later aangepast door het woord “vrijwel” weg te halenđŸ€Ł Oh en ze moet ook even benoemen wat haar doelgroep is

12 likes

:sleeping::sleeping: waarom heeft Mascha toch die eeuwige bewijsdrang als het om haar doelgroep gaat

61 likes

Waarom noemen ze haar steeds ‘beauvlogster’? Is dat echt een term? Of moet het beautyvlogster zijn en staat het 3 (!!!) keer fout in het artikel? :thinking:

15 likes

Beutyvlogster

28 likes

Dit was nog beter geweest ja :smirk: :joy:

1 like