Dit is toch eigenlijk beschamend gewoon.
Ik ben hier even ingedoken. Without a Crystal Ball heeft een ‘sorry’ video gepubliceerd, waar ik maar de helft van begrijp. Maar goed, naast dat ze zegt dat ze niet schuldig is, en excuses (half) aanbiedt aan allerlei mij onbekende andere teaspill-youtubers, zegt ze dat er grond is om de advocaat van Tati en James aan te klagen. Omdat hij een professionele code geschonden heeft. Hij heeft een reactie op de aanklacht van Tati’s businesspartner vroegtijdig gedeeld met een andere licenced attorney (Emily Baker).
Interessant is dus dat zij zich druk maakt over een andere rechtszaak. Een niet aan haar gericht. Twee ogenschijnlijk aparte zaken, die, zo gaf Emily Baker al aan, veel verwevener zijn, dan wij tot nu toe kunnen zien.
Without a Crystal Ball heeft een twitter tantrum gehad (schijnt ze vaker te hebben) tegen Emily Baker, omdat ze vind dat ze zich in de zaak mengt en onwaarheden verspreidt. Grappig, want Emily is jurist en loopt juist heel juridisch door die zaken heen. To seperate facts from fuckery , zoals ze zelf zegt.
In de ruzies tussen alle teaspill-youtubers ga ik niet duiken, dat is zo’n giftige wereld, daar is de beauty-youtuber communitie een kindercreche met uitsluitend engeltjes bij.
Mijn Mascha planner is vandaag gekomen, haha ben er eigenlijk helemaal euforisch over.
Krijg je eigenlijk betaald om op een cover in zo’n magazine te staan is of dat een soort van promotie/a la personal branding waarbij het zogenaamd een eer is maar je het wel gratis moet doen?
Lijkt me dat Mascha dat gewoon gratis doet, haar boek heet niet voor niets je doet het toch wel gratis
ik zat gister bij iemand in de trein die de planner uit haar tas haalde en er gelukszalig aan begon te sniffen haha
Haha zo lief ! Vind m zelf niet mooi, maar snap wel dat het meerdere mensen aanspreekt. Als ze m niet zo poofy hadden gemaakt, en in een wat hippere kleur nam ik m ook.
Hahahah, ik heb em nog in verpakking gelaten.
Ja ja, ik ga het pas in januari gebruiken!
Jazeker, betaald.
Partner
Spon
Sp
Ad
… heb ik voorbij zien komen. En incluencers doen nu alsof het zoooo duidelijk was. Maar dat was het niet altijd. Bij Anna Nooshin zag ik in haar stories altijd heeeel klein in een hoekje ‘partner’ oid staan.
Sponsored Post voluit schrijven is wel moeilijk hoor
Bij andere influencers staat ad/spon ook vaak op de plaats waar het chatberichtbalkje staat of helemaal linksbovenaan onder de profielfoto. Plaatsen die je dus eigenlijk niet ziet als je de story niet pauzeert.
Snap echt niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden, het is ook niet dat je spon posts niet duidelijk herkent
Haha ga stuk. Kan ook aan de drie wijn liggen. Maar vond t echt heel grappig
Hahaha lijkt op de tiny hands challenge van een jaartje geleden
Ik denk oprecht dat niet iedereen dat per se doorheeft hoor.
Huismuts heeft een paar posts geleden een naif sponpost, zonder vermelding. Met een kortingscode (die heet wel iets met collab) en er reageren gewoon mensen onder met “dank voor de goede tip”, alsof het een aardigheidje is. Terwijl het dus geen goedbedoelde, maar betaalde tip is.
Alsof die site in haar tas zit
Als hij plat is pas hij wel lekker makkelijk in je tas
even zoeken waar het hosting vakje zit…
Daar heb je inderdaad wel gelijk in.
Had het meer over mezelf (en de meerderheid hier op het forum) die het wel doorheeft.
Iemand de video met Nikkie en Lauren Conrad gezien? Zo leuk hoe Nikkie zit te fangirlen