Zie dit zo vaak bij wilvantien in haar stories. Dat ze heel klein ‘spon’ heeft staan op de plek waar de tekst van het filter staat. Of witte letters tegen een crèmekleurige achtergrond. Echt belachelijk dat dat kan.
Gelukkig bevatten Wil & Tien hun instagrams tegenwoordig voor ruim 50% toch wel aan spon en is het super opzichtig met snacks/mindfulness achtige activiteiten/zwitsal… Was laatst al kritiek op onder een foto.
Jaaaaaaa laf Lauren!!! Vind haar zo prachtig, echt girlcrush sinds the Hills. Dat stukje met James Charles snapte ik echt niet, kon hem ook niet verstaan want hij praat zooooooooooo snel
Blijkbaar was er beef?
Nu voel ik me oud maar wat betekent ik Stannnn?
Dat je fan bent
Niet genoeg mensen weten dat Stan de OG Stan is
Denk niet dat eminem 20 jaar geleden had bedacht dat een stel millenials die term nu nog zouden gebruiken
Is dit al 20 jaar oud
Uitgebracht in 2000. Bizar hé?
Eminem is 48 jaar oud
Hailey is inmiddels 25
Over het stukje sponvermelding, ik vind dat Anna van TheAnnaEdit dit altijd wel heel netjes doet. Zij plaatst voor een gesponsorde story bijvoorbeeld meestal een aparte story met ‘ad break’, dan weet je dus echt duidelijk dat het om reclame gaat.
Anna ze lijkt me echt een lieverd en ik hou van hoe chill haar video’s zijn.
Heb nu ook meteen slimme schemer in m’n hoofd
De Brittse YouTubers doen het ook veel beter dan NL. Een vlog posten en in de titel al ad vermelden zeker als het maar om een klein stukje in de video gaat. Van zodra het gesponsorde stuk begint nog eens de tekst ad en “This part of the vlog is kindly sponsord by …” Ik snap niet waarom de NL-bloggers zo moeilijk doen.
I LOVE ANNA! Lily vind ik iets minder leuk. Minder relatable en ze zeurt om alles. Maar Anna is echt mijn #1 girlcrush.
Om ALLES!
Ik heb het koud, het is hier donker. Mijn oogjes knijp ik dicht. We zijn echt supervroeg vertrokken, nog voor het ochtendlicht. Waar gaan we heen, ik wil het weten, maar ik zie niks en houd me klein. Ik wacht op morgen, op een nieuwe dag. Op een nije dij (? Hoe schrijf je dat?)
Op in nije dei. ok ik kruip weer onder mijn fryske steen oant moarn
En (kleinere) bloggers ook, maakt mijn werk zoveel makkelijker. Ik had laatst een klant die perse een verkapte disclosure wou. Toen hebben de pitch als test naar 10 bloggers gestuurd incl de vraag over disclosure en de antwoorden (allemaal “nee dankje dat is tegen de regels”) doorgestuurd. Gelukkig zagen ze in dat het is.
Maar er zijn ook klanten die zeggen ga maar door tot je iemand vindt het wel post.