Mascha is zo droog altijd
Neusdingen. Slippers die ik al 100 jaar draag. Zo’n kussen.
“Deze is ook top”
“Neusdingen” 
Wanneer het af moet naar je 0 motivatie hebt.
Ik vond de video van Vera over menstruatie ondergoed echt heel erg goed! Ze praat heel open en eerlijk over menstrueren zonder dat het TMI wordt.
Ik had geen idee dat hier überhaupt apart ondergoed voor is. Ik gebruik gewoon onderbroeken…
Haha menstruatieondergoed maakt tampon of maandverband overbodig, het is geen gewone onderbroek.
Het is ondergoed wat zorgt dat je geen maandverband/tampon of cup nodig hebt. Het vangt het bloed op en dat was je er uit.
Huh dat lekt toch door?
Oh spuit elf laat maar
Misschien komt zelfs nog haar Xenos-ervaring van pas. Wist je dat ze daar ook heeft gewerkt?
Oh… dat is wel logischer hahah. Dan nog had ik geen idee dat het bestond. Is dat voor duurzaamheid?
Oh je bedoelt de Seenos?
Veel mensen vinden het prettiger en het is inderdaad duurzamer, al was je misschien wel weer vaker.
Serena gaf gisteren aan dat Marshall verkouden is geworden en zij nu ook… vanochtend een story met dat het wel beter 50% beter gaat. Dat ze vandaag nog maar lekker binnen blijven. Vind dat best bijzonder, ik zou dan toch verwachten dat ze een corona test gaat doen 
#nospon #zelfgekweekt
Kinderen zijn gewoon vaak verkouden en volwassen rond deze tijd ook. Niet alles is gelukkig gelijk Corona.
Nee maar dat weet je toch pas als je wel test?
Het was altijd een titel met een bijzondere lading inderdaad, waar de ambassadeur de goede boodschap bekender maakte.
Als je niet hoest of korts hebt zou ik het niet 1 2 3 laten testen.
Maar dat moet gewoon wel?
Dit is echt de reden waarom het land ten onder gaat