En what about Dee? Die zou toch met Tui in Curaçao zijn? Ook niks over gehoord en gezien meer toch?
Op het insta account van Tui komen wel dingen voorbij van Dee.
Ik zie het nu inderdaad ja! Ik volg Dee wel maar ze post wel stories van thuis dus vandaar de gedachte.
Of ze gaat gewoon alsnog, zonder dat ze er iets over post. Om verdere ophef te voorkomen
Ik vind dit dus heeeeelemaal niks. Maarja, NMSVPE hè. En wel verfrissend weer even helemaal iets anders dan de gemiddelde influencer en niet zo ‘on trend’
Oooo heel leuk! Ben benieuwd hoe het wordt.
100 tinten te donker voor mij, maar ik zie ze er wel wonen, ja.
Ik heb toevallig net de film Closer gekeken en ik moet meteen denken aan deze scene haha
Komt door de kleuren en het neonlicht denk ik!
Wel leuk dat ze echt gewoon hun eigen smaak doen en niet wat je overal ziet.
Ik vind het niet super uniek? We zijn momenteel ook bezig met het inrichten van ons huis en deze stijl zie ik best wel vaak bij meubelboulevards. Maar misschien komt het omdat ik het zelf ook mooi vind en er dan ook veel op let.
Dit bericht is van 09 maart 2020…
Wel toevallig want er zijn gisteren ook wel echt nieuwe maatregelen aangekondigd daar. Dit is van een nieuws zender daar.
Ja, dacht ik vanochtend ook, maar toen ik op de link klikte, kwam wel gewoon het nieuwsbericht van de verscherpte maatregelen van vandaag / gisteravond tevoorschijn. Als je nu op de link klikt, staat het een stuk verder naar beneden omdat er al weer nieuwere berichten boven staan.
Het is een link naar een soort live blog/verzamelartikel voor nieuws rondom Coronavirus
Ik kreeg hier echt Peppermill vibes van, hun favo restaurant in Vegas, maar dan net iets minder heftig. Ben wel benieuwd naar het resultaat straks.
En Cynthia die vandaag heel vrolijk een foto post van het resort waar ze naar toe gaan. Echt ongelooflijk…
Good old times
Oh heerlijk ouwhoer
En daarna een plaatje met 3 redenen waarom ze een masker draagt. Riiight. Special snowflakes… Echt.
Ja precies ik vind het ook niet heel origineel - hoeft ook niet - maar wel leuk hoor (net verhuisd dus toevallig meer meubels gezien dan goed voor me was).
Beetje dat overdadige, donker “rijke stoffen” hotel, jungle theme achtige.