Beutyblogtopic XL #10

Ik mis het…
En de Mondial en de Smit stiekem ook.

4 likes

Cynthia:
Humility. Kindness. Community.

34 likes

In haar vlog zit ze in het laatste gedeelte in Curaçao

1 like

Hahahahaha :nauseated_face:

Ik dacht dat dit een grap was maar het is echt

congratulations for having me

46 likes

Nee was het maar een grap.

Cynthia ziet blijkbaar echt niet in dat op dit moment stug je luxe tripje naar de zon door laten gaan het tegenovergestelde van “humility, kindness, community” is. En ook niet dat als je dan zo arrogant bent dat te doen, het mediatechnisch niet zo slim is om dit bovenstaande over jezelf te zeggen. Nota bene volgend op een post over het tropische resort waar je binnen korte tijd heenvliegt.

Of ze is de grootste troll ooit, dat kan natuurlijk ook.

18 likes

Ik begrijp oprecht niet dat je willens en wetens naar een plek gaat waar de ziekenhuizen propvol liggen en de reguliere zorg is opgeschort.
Ze moeten zelfs personeel van de andere eilanden laten invliegen, for fuck sake.

Even los van corona wil je nu ook echt je poot niet breken op Curaçao.
Ik zou maar moeilijk kunnen leven met de wetenschap dat jouw egoïsme nog meer onnodige druk op de zorg legt.

59 likes

Ja maar ze heeft het zó verdiend :roll_eyes:

5 likes

:pray: dankbaar :expressionless::roll_eyes::unamused:

2 likes

Die emoji stoort me heel erg :sweat_smile: weet niet waarom eigenlijk. En ze gebruikt die idd heel vaak.

1 like

Als er 1 persoon is waarvan ik denk: doe maar niet, is t Mascha. Met alle respect maar ik gruwel bij 99% van de dingen die ze eten.

66 likes

Nee, kun je gewoon zelf maken in de air fryer volgens Mascha’s laatste recept.

2 likes

huh kookt zij vaker dan 1x per jaar?

1 like

Airfryer gedroogde tomaten :joy::joy:

29 likes

Hahaha, ik dacht gisteren nog, ja natuurlijk is een van de eerste recepten op Mascha haar instagram een recept voor gedroogde tomaatjes.

Ben wel heel benieuwd naar haar lifehacks op het gebied van koken!!!

Een kookplanner

6 likes

Ik ga stuk. Zou ook echt zoiets zijn. Zodat je alvast ‘mealprepping’ kan doen voor de hele week en en en; er zitten stickers in waar je je naam op kan zetten, zodat je alvast van te voren jouw deel van de maaltijd mee kan afbakenen ( lookin at you Foef).

27 likes

Ik vind Mascha’s kookvideo’s altijd wel leuk om te kijken, juist omdat het zo casual en niet-professioneel is. Vooral de wat oudere. “Ja ik heb geen afmetingen, ik doe maar wat, zal zo even onder de video zetten hoeveel ik ongeveer heb gebruikt.” True Mascha style haha.

Zou dan alleen weer geen boek van haar kopen haha

16 likes