Jup… met als dieptepunt pannenkoeken met vega-boterhamworst
Deze reactie lees ik wel vaker, maar zo gek is dat toch nog nieteens? Mensen eten zovask een pannenkoek met spek, dus waarom niet met ander soort broodbeleg? Vind het persoonlijk ook lekker haha.
Ik vind een pannenkoek met spek of kaas toch wel iets anders dan een pannenkoek met boterhamworst. Denk dat je deze variant bij het gemiddelde pannenkoekenhuis ook niet gaat terugvinden .
Volgens mij heb ik ham wel gezien, maar specifiek boterhamworst niet nee. Lijkt me eerder iets dat je op een wrap doet?
Haha top deze video, love de fake presentatiestem. Lekker typisch Mascha ook meteen 3 kilo van die broodjes maken
Nou tegenwoordig kom je bij pannenkoekenhuizen de meest gore varianten tegen. Boterhamworst zou ik dan nog wel een soort van te overwegen vinden.
Ik zat net precies hetzelfde te kijken. Ze ‘wast’ letterlijk haar handen in die saus om het daarna een beetje te deppen op dat baksel.
En ik zit me steeds maar af te vragen waarom ze niet gewoon het deeg uitvouwt en dan het mengsel erover verspreidt, dat is zoveel logischer en sneller.
Vreselijk en fascinerend is een perfecte samenvatting
Ja zelfs met ananas
Een vriend van mij bestelde bij die Pannenkoekenboerderij in Leiderdorp eens een pannenkoek met kiwi en kreeg toen letterlijk een naturel pannenkoek met 5 schijfjes gesneden en niet meegebakken kiwi
Ik zei wel meteen dat is karma voor je twijfelachtige keuze:P
Ik vind die oldscool kook en bak filmpjes van Mascha ook geweldig, vooral de quesadillas.
Toch anders dan nu die prut met al die zongedroogde tomaat en olie.
Net ook die feta filodeeg broodjes weer gekeken en hahaha indd dat stukje met die saus
Ze maakte toen al voor een heel weeshuis…
Mascha had vroeger toch een een recept voor “russische salade” en dat was toch ook heel erg veel? Echt meerdere bakken?
Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Om dit soort dingen vind ik het jammer als blogs verdwijnen, ik zou dat graag nog eens terugzien haha.
Edit: het staat nog op youtube! Op de thumbnail lijkt het inderdaad best veel
edit: ze raadt aan 1/3 van deze hoeveelheid te maken, ze maakte hier extra veel
Haha meanwhile allemaal comments van minions: “wow dit stukje is zo asmr!”
Ik hoop echt nooit ergens op visite te gaan waar me dit wordt aangeboden, ga echt bijna over m’n nek van die foto en jouw beschrijving haha.
Wat is dit?
(Serieuze vraag haha)
mmm lijkt op koude schotel!
Je moet er mee opgegroeid zijn, in Limburg
Brabant ook ja hahaha koude schotel. Wordt hier gemaakt met kerst of andere feestdagen ofzo. Eerlijk het smaakt beter dan het eruit ziet maar ik ben geen mega fan hahah.
Wordt dit gewoon ‘los’ gegeten? Of op een broodje/toastje?
Gewoon los. Vind het ook niet te nassen btw. Echt een van de weinige dingen die je voor me neer kunt zetten als ik heel veel honger heb en dat ik er nog niet van zou eten.