hahaha op de een of andere manier zijn dit ook altijd van die geflitste kutfoto’s
Ja gewoon los inderdaad bij vlees ofzo als een soort bijgerecht. Althans zo is het bij ons thuis.
Zo’n huzarensalade of ander goor iets. Maar wat loopt zij voor saus/drap op een flapje (wrap, rijstvel wtf is het allemaal?) te smeren. Kan me niet voorstellen wat daaruit moet komen. Niet zo’n “salade” schaal toch?
Haha nou zonder flits ziet het er niet veel beter uit toch.
Maar wat grappig, ik had geen idee dat koude schotel een regionaal iets was, ik dacht dat iedereen dat wel kende. Nooit mijn favoriet geweest (sorry oma)
Gemaakt door Gemma toen de familie bij elkaar zat voor een gezamenlijk etentje tijdens de jaarlijkse kermis in het dorp
Precies mijn punt, haha! Het is al eten wat er niet zo smaakvol/kleurrijk uitziet, en dan gaan mensen óók nog flitsen. Wordt het niet beter van
ik wou net zeggen inderdaad, dit aten we altijd bij oma als de hele familie langskwam op kermiszondag
meestal wel met andere gerechten erbij, maar dit was natuurlijk het pronkstuk op tafel
Hahah ik spreek dan ook uit ervaring
Hahahaha deze naam
Kijk, van zo’n boeket word ik wel blij
Van Friesland naar Limburg verguisd, nu wil ik op Limburgeringscursus.
Die salades maken en opmaken is een tijdje mijn bijbaan geweest. Met Kerst komt er een soort run op die troep en stond ik elf uur lang, kokhalzend, op Eerste Kerstdag die schotels te maken. Donkere tijden…
Heb vanmorgen nog de video van de enchiladas gezien en ga zo quesedillas maken. Echt mn favo video’s van Mascha.
In Groningen noemen we dit slaatje.
Mensen ik heb zo’n koude schotel/slaatje nog nooit gezien. Ben ik nou echt zo beschermd opgevoed?
Gelderland ook
Huzarensalade of rundvlees salade.
Aka je bakkes vol met mayo shit
Dit hoort echt in het vies lekker topic. Love it haha.