ik wou net zeggen inderdaad, dit aten we altijd bij oma als de hele familie langskwam op kermiszondag 
meestal wel met andere gerechten erbij, maar dit was natuurlijk het pronkstuk op tafel
ik wou net zeggen inderdaad, dit aten we altijd bij oma als de hele familie langskwam op kermiszondag 
meestal wel met andere gerechten erbij, maar dit was natuurlijk het pronkstuk op tafel
Hahah ik spreek dan ook uit ervaring
Hahahaha deze naam 
Kijk, van zo’n boeket word ik wel blij
Van Friesland naar Limburg verguisd, nu wil ik op Limburgeringscursus.
Die salades maken en opmaken is een tijdje mijn bijbaan geweest. Met Kerst komt er een soort run op die troep en stond ik elf uur lang, kokhalzend, op Eerste Kerstdag die schotels te maken. Donkere tijden…
Heb vanmorgen nog de video van de enchiladas gezien en ga zo quesedillas maken. Echt mn favo video’s van Mascha.
In Groningen noemen we dit slaatje.
Mensen ik heb zo’n koude schotel/slaatje nog nooit gezien. Ben ik nou echt zo beschermd opgevoed?
Gelderland ook 
Huzarensalade of rundvlees salade.
Aka je bakkes vol met mayo shit
Dit hoort echt in het vies lekker topic. Love it haha.
Slaatje/koude schotel maakt mijn schoonvader (Friesland) ook vaak voor de feestdagen. Ik vind dat zoiets wat vies en lekker tegelijk is.
Haha je was me net voor maar inderdaad
Ja twee van die schalen met oud en nieuw, en dan eentje opgemaakt met vlees d’r omheen en een vissalade en dan haring, paligg, zalm etc.
Honger

Lekker dat op zo een schotel de bacteriën uit het vlees heerlijk kunnen verspreiden
Ja iel hoe moet dat nu met Sara haar kaasschoenen.
Oh mijn God wat is dit???