Slaatje/koude schotel maakt mijn schoonvader (Friesland) ook vaak voor de feestdagen. Ik vind dat zoiets wat vies en lekker tegelijk is.
Haha je was me net voor maar inderdaad
Ja twee van die schalen met oud en nieuw, en dan eentje opgemaakt met vlees d’r omheen en een vissalade en dan haring, paligg, zalm etc.
Honger
Lekker dat op zo een schotel de bacteriën uit het vlees heerlijk kunnen verspreiden
Ja iel hoe moet dat nu met Sara haar kaasschoenen.
Oh mijn God wat is dit???
Ik vind dit echt spoilerwaardig allemaal
Categorietje afgeslepen tanden van Donny Roelvink
Welnee.
Nagenoeg elk land heeft een eigen versie hier op. Inderdaad letterlijk van Rusland tot Suriname.
Heeft echt helemaal niets met Limburg of Brabant te maken
Staat hier nog steeds op tafel met iedere gourmet en BBQ op tafel (naja hier… Bij m’n ouders)
Ik ga echt kapot om deze. Ik ga die een keer maken
Oh ja maar dit is wel top hoor, en dan even dat stukje ei kapot douwen en dan ff lekker door die mayo roeren.
gadverdamme jongens kan dit niet even in een spoiler
Wij eten dit vooral bij de barbecue. Mee opgegroeid, kan me bijna niet voorstellen dat mensen dit niet kennen, huzarensalade is ook in de supermarkt gewoon te koop in allerlei bakjes etc. Maar wij noemen het indd ook kouw skottel
Ik hou echt van slaatje. Maak het elke oud en nieuw en dan eet ik er nog dagen van omdat niemand anders van m’n vrienden het wil eten.
Ludo, u still alive?
(Ik haat GTST en kijk het ook niet meer sinds m’n tienerjaren, maar love Ludo. Geen GTST zonder die man.)
Ik ga STUK waarom bestaat dit ik ga dit maken met kerst