Beutyblogtopic XL #11

Haha zo’n “bijzonder verhaal” doet me denken aan een #spon die Tien en Wil ooit hadden op 2wmn. Ze mochten allebei een kleur bestek uitkiezen. Martine koos zwart en zei “je kon ook kiezen voor goud, daar heeft Wil nog een geinig verhaal over zometeen!”

Verhaal Wil: “ik wilde al een tijdje gouden bestek dus ik ben voor de gouden gegaan”.

:joy: geinig

136 likes

Hilarisch! Ongekend in een tijd waarin zwart en goud bestek opeens een ding is. :rofl:

9 likes

Ik heb ook de hele tijd zitten wachten tot er een bijzonder verhaal kwam, maar dat was er gewoon niet. Denk dat er een samenwerking komt, beutygloss badjassen ofzo.

4 likes

Ik denk dat @Flamoes @papierhier @Frenky en ik wel gaan rellen als die badjassen lijn er komt. Was al járen ons idee :wink:
Screenshot 2021-04-22 at 14.38.27

18 likes

Dan wil ik een deel van de opbrengsten hoor.

4 likes

Haha het is zeker bijzonder omdat de bedenker er ooit een visionboard van had gemaakt en nu is het WERKELIJKHEID, dat bewijst maar eens als je iets wilt maak er een visioen board van en kijk er iedere dag naar!

6 likes

Deze hele vlog voelde als een sponvideo.

5 likes

Was het ook. :laughing:

3 likes

Heb t ff voor je aangepast :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

2 likes

Weet iemand waar Jessie in chicago is? Als ik het goed zag? En ik zie ook iets van drains met bloed?

Ze moest/wilde nog een bbl geloof ik

4 likes

Nee ze is toch weer in Istanbul bij Imed Istanbul? Die tagde ze gisteren in een story volgens mij

4 likes

Ooh ik dacht dat ze naar chicago vloog? Maar zal ik wel verkeerd hebben hoor.

Vind het sowieso onnodig om te vliegen nu voor zoiets, maar dat terzijde. Was gewoon nieuwsgierig eventjes

2 likes

Nee ik vroeg me dit ook af want ik wist ook zeker dat ik een instastory zag met een vlucht naar Chicago. Maar zal dan idd wel Istanbul zijn want volgens mij was Melle ofzo ook mee

3 likes

In een ander topic hebben we het over de psychical health van Barbie, maar Jessie Maya spant ook echt de kroon ?? Heftig allemaal hoor. Hoop dat ze snel eens rust vindt en gelukkig kan zijn.

2 likes

Wat bedoel je, met wat je zegt over Jessie Maya?

1 like

Je slaat de spijker precies niet op de kop. Jij suggereert nu dat Jessie mentale issues heeft maar jij weet dat helemaal niet. Bij haar is er een compleet ander scenario waarom ze onzeker is over haar uiterlijk en er dingen aan laat doen, dat weet je zelf toch ook?
Ik vind bepaalde ingrepen ook ver gaan, maar in haar situatie is het toch allemaal heel anders.

6 likes

Weten we dat wel van Barbie dan?

3 likes

Ze heeft een persoonlijkheidsstoornis (weet niet of ik dit hier mag delen, haal t anders zsm weg) blijkt uit interviews/online info

3 likes