Dan wil ik een deel van de opbrengsten hoor.
Haha het is zeker bijzonder omdat de bedenker er ooit een visionboard van had gemaakt en nu is het WERKELIJKHEID, dat bewijst maar eens als je iets wilt maak er een visioen board van en kijk er iedere dag naar!
Deze hele vlog voelde als een sponvideo.
Was het ook.
Heb t ff voor je aangepast
Thanks
Weet iemand waar Jessie in chicago is? Als ik het goed zag? En ik zie ook iets van drains met bloed?
Ze moest/wilde nog een bbl geloof ik
Nee ze is toch weer in Istanbul bij Imed Istanbul? Die tagde ze gisteren in een story volgens mij
Ooh ik dacht dat ze naar chicago vloog? Maar zal ik wel verkeerd hebben hoor.
Vind het sowieso onnodig om te vliegen nu voor zoiets, maar dat terzijde. Was gewoon nieuwsgierig eventjes
Nee ik vroeg me dit ook af want ik wist ook zeker dat ik een instastory zag met een vlucht naar Chicago. Maar zal dan idd wel Istanbul zijn want volgens mij was Melle ofzo ook mee
In een ander topic hebben we het over de psychical health van Barbie, maar Jessie Maya spant ook echt de kroon ?? Heftig allemaal hoor. Hoop dat ze snel eens rust vindt en gelukkig kan zijn.
Wat bedoel je, met wat je zegt over Jessie Maya?
Je slaat de spijker precies niet op de kop. Jij suggereert nu dat Jessie mentale issues heeft maar jij weet dat helemaal niet. Bij haar is er een compleet ander scenario waarom ze onzeker is over haar uiterlijk en er dingen aan laat doen, dat weet je zelf toch ook?
Ik vind bepaalde ingrepen ook ver gaan, maar in haar situatie is het toch allemaal heel anders.
Weten we dat wel van Barbie dan?
Ze heeft een persoonlijkheidsstoornis (weet niet of ik dit hier mag delen, haal t anders zsm weg) blijkt uit interviews/online info
Gaat ze nou echt haar volgers op zitten roepen om geld terug te vragen, puur omdat ‘het kan’ van je fucking vakantietripjes?
Wat is dit toch een ontzettend raar mens.
Via een derde partij die er (ook) geld aan verdient
Dit is een super terechte actie. Airbnb heeft jarenlang en de verhuurder en de huurder genaaid door bij beiden servicekosten te vragen. Is gewoon een collectieve zaak zoals dat toentertijd ook tegen bijvoorbeeld de staatsloterij. Je krijgt ook niet het geld van je vakantietripje, enkel het bedrag wat je teveel betaald hebt
Maar zij zegt ook nergens dat het via die link vliegensvlug zou gaan toch? Volgens mij kan zo’n procedure jaren duren dus het is niet gek dat je nog geen geld gezien hebt airbnb heeft hier natuurlijk geen zin in dus die doen er alles aan om het zo lang mogelijk moeilijk te maken.