Gaat ze nou echt haar volgers op zitten roepen om geld terug te vragen, puur omdat ‘het kan’ van je fucking vakantietripjes?
Wat is dit toch een ontzettend raar mens.
Via een derde partij die er (ook) geld aan verdient
Dit is een super terechte actie. Airbnb heeft jarenlang en de verhuurder en de huurder genaaid door bij beiden servicekosten te vragen. Is gewoon een collectieve zaak zoals dat toentertijd ook tegen bijvoorbeeld de staatsloterij. Je krijgt ook niet het geld van je vakantietripje, enkel het bedrag wat je teveel betaald hebt
Maar zij zegt ook nergens dat het via die link vliegensvlug zou gaan toch? Volgens mij kan zo’n procedure jaren duren dus het is niet gek dat je nog geen geld gezien hebt airbnb heeft hier natuurlijk geen zin in dus die doen er alles aan om het zo lang mogelijk moeilijk te maken.
Lijkt me gewoon sterk, er zijn zo nog 5 van zulke bemiddelingswebsites te vinden die bovendien veel meer informatie verschaffen, en die schrijven allemaal in de toekomende tijd, en er zijn met al die sites collectieven gestart om de gerechtelijke procedure te doen, lijkt me bijzonder dat deze ene website het allang voor mekaar heeft. Maar oké het zal wel haha
Ik kijk die fashion video van Mascha en ze zegt dat ze van de sandaaltjes is. JA WE KNOW MET JE GUCCI SANDAALTJES
Ik heb mijn gegevens van een boeking ook ooit doorgeven aan zo’n partij, ik dacht dat die tip toen ook kwam van het forum. Dat is nu ongeveer 2 jaar geleden, 2 keer gemaild voor een update ofzo maar niks… duurt lang.
Ligt het aan mij of lijkt dit net zo’n per ongeluk gemaakte foto dat je nog ff bezig bent je topje omhoog te hijsen maar per ongeluk al een selfie neemt
Weet niet maar ik snap de foto wel ze staat er sexy op, mooie make up look etc. Heb het idee dat ze meer zelfvertrouwen uitstraalt de laatste tijd, ook in die kleding video.
Zou best kunnen, maar vind het wel een mooie foto! Ze ziet er goed uit en straalt zelfvertrouwen uit.
Mijn per ongeluk gemaakte foto’s zien er op z’n zachtst gezegd ietsje minder goed uit
Zag ik er maar zo uit als ik perongeluk een foto maak van mezelf
Eerder dit als het per ongeluk is!
Het lijkt op een gekke oliebol?
Maar het klopt ook niet eens ik zie al zeker drie ingrediënten
Dat iets kan, betekent niet dat je het ook moet doen.
Dit valt echt wel in de categorie ‘hoeft niet te bestaan’.
Die haar transplantatie is ook lekker goed gelukt bij gregor. Goede reclame wel.
Mag je het al bagel noemen als je meel hebt gebruikt en er een gat in zit? Pff echte bagels zijn veel werk en lang wachten, dit lijkt inderdaad een oliebol
Maar hij was echt heel erg kaal, vergeleken met wat hij had is t echt wel flink meer hoor.
Dit is hoe ik naan brood maak (en dan nog knoflook en koriander, maar de basis is yoghurt en meel), dus wel echt heel ander soort brood.