Beutyblogtopic XL #11

Dan scroll je even door, pff

2 likes

Miss impopulaire mening maar ik vind eetgewoontes dus indd interessant, kan ook zonder oordeel toch?

1 like

Ze noemde Korean soep (met keuze uit verschillende garnituur) toch laatst op haar Story “live soep maken samen”. Vond ik ook een geinige omschrijving

Ik denk het niet Job

15 likes

Altijd? Hoezo altijd? Ik was vandaag de hele dag buiten en kan dan moeilijker filmpjes kijken. Ik volgde het gesprek hier en was even benieuwd.

Hoe vaak wassen jullie je tompouce? En is die net zo dood als de tomsoes?

33 likes

Nee.
Je mag absoluut niet iets niet te vreten vinden. Daar doe je mensen mee pijn en je veroordeeld ze!1!!1!!

2 likes

Hoeveel cavia’s eten jullie als snack?

5 likes

Die cavia is al zo lang dood, daar zit geen smaak meer aan joh

6 likes

Alleen vegan jelly caviashieess met een glaasje wijn plies

4 likes

Beetje late reactie, maar zou het kunnen dat Mascha zo ontzettend flipt over een fles wijn, als een sneer naar Cynthia? Doen alsof wijn het meest verschrikkelijke en goorste spul is wat je maar kunt drinken? Juist omdat Cynthia obsessed is door wijn?

Of drinkt Mascha überhaupt niet meer, los van de borstvoeding?

2 likes

Dit lijkt me echt het laatste waar ze aan dacht

79 likes

Dit gaat best ver zeg… ik vind Mas nou iet altijd heel volwassen maar als dit haar gedachtegang echt zou zijn zou ik me rotschrikken.

3 likes

Hahah inderdaad :joy: Ik denk dat iedereen ook wel een vriendschap heeft gehad wat gewoon op een gegeven moment niet meer liep of waar wat dingen zijn voorgevallen waarvan je dacht neuh geen zin meer in deze vriendschap.

Het is niet alsof Mas en Sint elkaar in het openbaar de oorlog hebben verklaard en ze schreeuwend en vechtend op een event hebben gestaan.

7 likes

Hahah de halve kaassoufle kwam ik pas een paar maanden geleden achter dat het nooit zo is gegaan :joy: Ik dacht al die tijd schrale chick die bonnie met haar halve kaassoufle :joy:

5 likes

Patat bewaren en vlg dag opwarmen is wel waar toch?!

3 likes

Volgens mij wel! Ik kijk haar vlogs nooit maar dat heb ik hier wel gelezen dat het echt was gebeurd.

1 like

Ik heb een donut tompoes gekocht. En ik ga hem als toetje eten. Ja Gregor dat lees je goed. Als toetje. Wat wil je doen dan he?

55 likes

Review pls

6 likes

Drink je er wel thee bij? Anders staat hij vanavond echt voor je deur om je te corrigeren hoor.

8 likes