Wedden dat er in die wijnglazen geen water zit, maar die opgestuurde wijn.
Waarom reageer jij altijd op dingen die je zelf niet gezien/gelezen hebt maar stel je er wel vragen over?
Dit is de eindstand.
Oh joh das best schappelijk toch
Wel echt zin in een tompouce nu
Oh God daar gaan we
Niet dat ik er trots op ben, maar dat kan ik ook zo eten, en doe ik ook weleens.
Gelukkig hoef je daar niets van te vinden.
Stop ik met gemak in m’n holle kies. Krijg honger van al die gebakjes hier.
Zelf heb ik op Koningsdag in denk ik 3 uur tijd 4 tompoucen gebarbapapad, dus ik ben echt totaal niet onder de indruk eigenlijk.
Kan me amper voorstellen dat iemand dit chill vind. Ik ga al over m’n huig als ik naar al die suikerbende kijk.
Ik veracht alles wat zoet is. Hoe bingen mensen op zoet vreten?! Hoe??
Ik kan daar weer met gemak 30 bitterballen en 2 zakken chips weg vretten in 1 zitting.
Ugh ja hoe ziek/misselijk moet je je daarna voelen haha al die troep en suiker in een keer
Maar eerlijk je kan ook geen tompoucenmukbang doen en na 1 tompouce zeggen dat je vol zit
Snap niet waarom ze het niet een proefvideo noemt in plaats van mukbang. Dan kom je weg met overal één hapje van nemen.
Ze kennen zichzelf goed denk ik
Ik zou het wel opkunnen als bijvoorbeeld avondmaaltijd, maar ik vind het een beetje too much van hetzelfde, iets dat bedoeld is als lekkernij/traktatie. Zou er misselijk van worden. Je gaat ook geen 100 dropjes of lolly’s eten om er vol van te zitten.
Maar ik ben ook zo iemand die 1 hooguit 2 koekjes neemt en niet een heel pak. Niet dat het uitmaakt, maar ik vind het er dan niet voor bedoeld om te moeten vullen of eten tot je niet meer kan ofzo?
Cavia gordijn tomsoes cavia gordijn tompouce
Jongens laten we elkaar nou niet gaan zitten veroordelen, leuk dat jij wel chippies kan eten en niet 3 tompouchen. Iemand anders doet dat blijkbaar wel, allemaal prima. Ik vind t er gezellig uit zien zo roze
Echt mega interessant dat iedereen ff zegt hoeveel ze eten van elke soort snack