Beutyblogtopic XL #11

Wisten jullie dat Mascha al jaaaaaaaaaaren obsessed is door boten? En er op ieder visionboard wel 1 of meerdere boten stonden?

:joy: Echt, als er iets is dat ik hun niet zie doen, is het wel varen. Ja, in Dubai op een boot waar ze onbeperkt foodstuffssss hebben. Kluizenaars going wild hoor

33 likes

Wie offert zich op om de vlogs met visionboards op te sporen en te kijken of er echt boten op staan :joy:?

7 likes

De vlogs zijn makkelijk te vinden maar de beelden zijn zo schokkerig dat ik niet echt kan zien wat erop staat behalve een grote Quote 500.

1 like

Schermafbeelding 2021-05-04 om 12.16.44

Edit: het stond er in 2016 al op hoor!!!

Schermafbeelding 2021-05-04 om 12.20.30

9 likes

Whaha ja echt zo overdreven. Het allerleukste wat er is, wait what?

Maar ja als je gaat verhuizen naar een plek waar je ook een boot kan aanleggen snap ik het wel

4 likes

Bescheiden bootje

6 likes

om haar wat credits te geven: ze was een aantal jaar terug ook helemaal hysterisch over Sail want - je raadt het - boten.

8 likes

Oh ik mis deze goeie ouwe tijd!! Lekker in New Babylon visionboards maken en dan opslaan in de kamer die nooit op beeld mocht

Het leven was simpeler toen

22 likes

afbeelding

37 likes

Oja, we zijn er nooit achtergekomen wat die kamer was of wel?

4 likes

Zij noemden het hun kantoor
 maar of dat dat echt een kantoor was of een “”kantoor”” aka SM hok, dat weet niemand :woman_shrugging:t4:

11 likes

Het is leuker om te bedenken dat ze daar trio’s hadden dan dat ze daar de boekhouding deden.

7 likes

Nee, het leukste is juist om te bedenken dat ze dat allebei deden en dat het een multifunctionele ruimte was met een kallax vol ordners, een bureau met daarop een computerscherm en dan in de hoek een soort schommel met kettingen en een rubber mat eronder :stuck_out_tongue:

15 likes

Masha’s moodboards zijn sowieso alleen maar materialistisch.

Laatst ook zo’n vlog wat ze zouden doen als ze een paar miljoen wonnen en het was direct 8 huizen kopen in 5 landen als “investering” en meer van dat soort dingen om nóg meer geld te hebben en fuck de woningnood.

Vind dat echt ziekelijk die hebzucht altijd bij hun.

61 likes

Maar wat is Gregor’s excuus dan?

10 likes

Go big or go home on onze vriendin akosuakusao maar te quoten

25 likes

Oh ik zie dit al helemaal voor me. Gregor die zonder vaar bewijs of iets Mascha gaat vertellen hoe die boot werkt. Chaos allover.

17 likes

Was dit helemaal vergeten, zit echt veel te hard te lachen nu :sweat_smile:

6 likes

Bakfietsen of boten; welke spon zal eerder komen?

3 likes

Bakfiets

Die ze dan net als die oilily fiets dan 1x gebruikt

32 likes