Hier heeft iemand toch ook een gifje van gemaakt? Waren dat jouw fotosoep kunsten @Soy.peor ?
Dit zou zo een ´We hebben een boot´ video kunnen zijn op haar oude blog.
Dan kan ze gelukkig zeggen dat ze al jaaaaaaaren een boot wil.
Of dat ze de eerste influencer met boot is!
Kan je vast wennen voor wanneer ze op zee in dâr bootje gaat vloggen.
Mascha heeft alle tompoezen en de vlaai die ze over had na de mukbang ingevroren Je snapt zelf toch ook wel dat dat niet lekker is?
Overigens vind ik het nog steeds knap hoe iemand die al zo lang vlogt nog steeds zo slecht is in filmen. Ze houdt de camera zo vast dat ze precies haar hoofd niet filmt en alleen haar bovenlichaam zichtbaar is.
Note to PR bedrijven: Mascha wil naast wijn ook geen bier!!! Beledig haar niet door het op te sturen!!
Ik had het idee dat ze dat expres deed vanwege de selftan
Zo lekker overdreven weer . Alsof het poep is ofzo.
Nou kom op, wie stuurt Mas ff een breezertje om t goed te maken?
(Bestaan die dingen eigenlijk nog, vraag ik me nu af? )
Ik heb hierdoor nu een breezer besteld bij Picnic
Zag vorige week Orange en Green bij de nettorama liggen. Bijna gekocht uit nostalgische overwegingen
Wow dat waren nog eens tijden! Wat is vandaag de dag de breezer voor de jeugd van tegenwoordig?
âDoe mij een toppertje en een breezer ananas!â
en doe dr ook maar een dubbele wiskey bij.
Of beledig ik je nu?
Heb nu zin in een old school feestje met alle drankjes van toen (sowieso zin in feest)
Maacha post in Stories iets van Dietprada over dat Coco Chanel met naziâs ging. (Brand new information)
Maar het deed me denken aan dat ze altijd wel tegen Chanel is geweest want ze vertelde dat ze in haar begin blogdagen werd uitgelachen door hun of niet serieus werd genomen? Iemand die dit zich beter kan herinneren?
Word al misselijk als ik eraan denk, haha. Het vieste wat ik in die tijd dronk, was ammaretto-cassis
love amaretto cassis
Oh ja ik kan me dit vaag herinneren maar weet geen details!