Beutyblogtopic XL #11

Deze blouse geeft me echt 2008 vibes

33 likes

Ik vind ook dat ze een beetje in die tijd is gebleven qua mode.

7 likes

Ahahah ja lekker VanderBilt

2 likes

‘Stop using me thanks’ haha even vergeten hoe ze überhaupt ooit naam heeft opgebouwd als beautyblogger en YouTuber zeker :joy:

93 likes

Het hele Pietje verhaaltje ook. Hebben ze weer wijn ontvangen of is ze nog steeds boos?

3 likes

Haar nieuwe adres gaat alleen naar vrienden en familie en als daar toch een pakketje aankomt gaat ze een klacht indienen bij het avg???
Haha moet ze dan niet eerst even haar vrienden en familie onder de loep nemen om te kijken wie van hun dat adres dan heeft doorgespeeld.

38 likes

Haha later ook : “ga ik een klacht bij avg indienen”
Prima ga jij maar een klacht bij een verordening indienen, Mas. Ze zal vast de Autoriteit Persoonsgegevens bedoelen.

63 likes

Alsof die merken ook allemaal haar stories kijken en nu dan snel opschrijven oei Mascha wil dat niet dus dat doen we niet meer

13 likes

Klinkt nu alsof haar bedrijfsadres bij de KvK random is en die mensen dus alle pakketjes maar mogen houden?

11 likes

Als ze haar écht zouden volgen zouden ze alles kijken.

2 likes

Ze heeft jarenlang heel leuk unboxing video’s gemaakt waardoor ze bedrijven juist stimuleerde om gratis troep naar haar op te sturen. Je kan niet verwachten dat je dan na een instapost uit het adressenbestand van die bedrijven verwijderd bent. Alsof die allemaal al haar posts bekijken.

Ik snap overigens wel dat ze minder troep in huis wil. Ik krijg altijd opruimwoede als ik zie hoeveel spullen zij thuis hebben. Vooral de kinderwagenhoek naast de box.

70 likes

Ik vind misbruik ook wel een groot woord voor deze situatie, Mascha.

3 likes

Ze kan ook nu even niks zeggen, dan heeft de huurder na hun nog een pleziertje…
Ze gaan bijna verhuizen toch…

5 likes

Hahaha dat. Iets met een klok en een klepel 🥲 Mrs. Net Niet

4 likes

Ik denk niet dat dat het probleem is, ze heeft gewoon nu iets gekregen wat haar niet aanstaat en daar is ze salty over. Als een bedrijf haar straks drie verschillende buggy’s wil opsturen via haar postbus zijn die minimalistische principes weer overboord hoor.

51 likes

Inderdaad. Snap best dat je geen zin hebt in troep, maar als Dior ongevraagd aan de deur stond had ze het fantastisch gevonden.

12 likes

Haha zo heb ik toen ik voor het eerst alleen met vriendinnen mocht shoppen (+/- 13 jaar) een onderbroek gekocht met daarop “cheap” :joy: Ik wist niet wat het betekende, maar vond het wel stoer ofzo en de kleuren (babyroze met geel) vond ik mooi :woozy_face: Daarna mocht ik lange tijd zelf geen ondergoed meer kopen van mijn ouders.

82 likes

Doet me ernstig terugdenken aan de tijd dat mijn moeder een t-shirt had gekocht met de tekst “Hot & Lazy” 🥲. Ze was zich van geen kwaad bewust. Tot op de dag van vandaag krijgt ze het te horen als ze nieuwe kleren besteld.

40 likes

Pekketjes.

26 likes

Hahah wat hebben haar volgers nu aan deze rant? Kan ze beter richten aan die bedrijven toch 🤷

2 likes