Beutyblogtopic XL #11

Is het gebeurd?

7 likes

Oh pleeeeease stop dit.

8 likes

Jongens weten jullie nog 2005 en de jaren erna waren er constant rellen en trollen. Nu word je voor trol uitgemaakt als je een afwijkende mening hebt :joy:

1 like

:yawning_face:

19 likes

Damn ik ben oud man :tired_face::tired_face::tired_face:

53 likes

Haha Omg ja de oude rotten allemaal 14,15,16 zoiets

Wauw, dit doet echt pijn :sob:

5 likes

Dont stel je aan

2 likes

Ja ik heb zelfs een speciale mash up gemaakt van een liedje van dopeboy. Dat zing ik altijd voor hem

4 likes

Alle kampers op de chihuahua nl fb pagina zeggen chiwawa

10 likes

Wow oké maar dan ben je nu 13 toch? :stuck_out_tongue:

(:raising_hand_woman::older_woman:)

2 likes

Go your gang dan

2 likes

ah, hebben ze ook net vandaag in de vlog de slippers weggegooid. Waren perfect geweest bij de campingsmoking

3 likes

Ik vind wel dat andermans verbouwingen helaas wel dingen zijn waar je mee moet dealen. Wel balen als je een baby hebt. Fijn dat ze misschien naar een vakantiepark gaan!

Het is schijnbaar echt non stop. Je zou het moeten horen in de vlogs, maar ik kijk niet vaak genoeg dat het me echt opviel. Kan me wel voorstellen dat het frustrerend wordt, maar vraag me af of het in haar nieuwe huis niet hetzelfde verhaal gaat zijn…

Snap vooral niet dat ze niet een keer naar de buren stapt. Helemaal als ze luchtkwaliteit aantoonbaar slechter wordt en ze daar fysieke klachten van krijgt.

2 likes

Lijkt me ook leuk voor de vlogs als ze een leuke tijdelijke plek hebben! Vind ze (van wat ik voorbij zie komen, dat is niet zo veel) niet zo’ n gelukkige indruk maken en misschien helpt dit wel!

5 likes

Nja je kan het niet ff stoppen als de buren er een verdieping op aan het zetten zijn. Dat moet gewoon afgemaakt worden lijkt mij?

Ze zegt dat ze wel contact hebben met die buren toch? En wat ga je tegen ze zeggen, wil je stoppen met verbouwen? Het mag gewoon, er is niets aan te doen.

2 likes

Die gewoon écht niet binnenstebuiten zat btw…

8 likes

En de hashtag momlife terwijl die hele post volgens mij niks te maken heeft met het feit dat ze moeder is.

11 likes