Beutyblogtopic XL #11

Ah okay, jij bent de special snowflake die als enige nog in 2005 op t forum was. De “rest” is allemaal nieuw. Ik zal me weer beroepen op m’n forumnaam

3 likes

Niemand is speciaal. Ik heb alleen al heel wat meegemaakt met dit forumpje

En dus?

2 likes

@moderators weet nou ff niet meer of je moest taggen of pben maar hellep.

Edit : opgelost.

12 likes

Dus ik ook niet. Iedereen is een mens. Nou 1 ding is hier veranderd, de juiste mening bestaat

2 likes

Guys stahp

11 likes

Hahaha ik zie dit nu zo voor me :joy: en dat hij dan ook 2 Fesjun dude’s heeft gevonden waarvan de veters van hun sneakers bij het stipje in hun trui matchen. En ze met zijn drietjes fesjun over de camping struinen :joy:

6 likes

Ik zat even terug te lezen, maar ik zie niet die tunnelvisie. Je plaatste iets wat bij een paar mensen in het verkeerde keelgat schoot (bijvoorbeeld omdat ze zelf iets hebben meegemaakt, of zich eerder in deze materie hebben verdiept) en zij reageerden hierop. Sommigen heel rustig, met een goede uitleg, sommigen cynisch of met een grapje.

Ik denk dat het zou helpen als je het forum niet als homogene massa te zien. Je hebt niet “het forum over je heen gekregen”, er waren wat mensen die op dat moment in dit topic aan het meelezen waren, en individueel besloten om hun zegje te doen. En van al die individuen was een groot deel het simpelweg niet met je eens.

9 likes

Hahahah op naar de jeux des boulebaan

2 likes

Voor mijn gevoel dook iedereen op mij. En blijkbaar was het ook heel erg wat ik zei terwijl achteraf blijkt dat er meer andere meningen zijn. Volgens mij heb ik trouwens geen forum regels verbroken.

1 like

Ik snap wel dat je dat gevoel kan hebben als je opeens veel tegenspraak krijgt. Maar nogmaals: wij zijn allemaal losse mensen, geen collectief met maar 1 mening.

5 likes

Dat bleek later idd. Maar je gaat ineens twijfelen aan je hele bestaan als ineens ‘iedereen’ over je valt. Niet iedereen is hetzelfde! Nou dat hebben we in ieder geval vandaag geleerd :+1:

1 like

Begrijp ik nou goed dat ze dan tegelijk drie huizen zouden hebben? (waarvan ze er in een niet kunnen wonen omdat het nog niet klaar is)

41 likes

Maar ze zouden écht het rijke koppel niet zijn in steenrijk straatarm… 🥲

80 likes

Vakantieparken zijn op het moment ook vet duur :’) ben wel een jaloerse kantoortrut hoor, zou dit ook wel willen

Ok dus het was helemaal niet raar als ik zure kantoor trut had gezegd :joy: is overigens niet mijn taal keuze om te gebruiken

Mascha doet wel weer overdreven met die bouwstof. Ooit gehoord van … een verkoudheid. Maar misschien ben ik cynisch (wat betreft de waarheid van Mascha’s verhalen).

2 likes

Kan wel, bij mij in de straat wordt al 1,5 jaar bijna non-stop verbouwd en dat merk je echt aan hoe snel het ineens binnen stoffig wordt. Dat waait dan toch naar binnen ofzo.

2 likes

Wat was je forumnaam op egf? Ben nu wel heel benieuwd wil je nog een herkenningspunt noemen pls :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja dat is ook zo. De manier waarop ze het bracht was zo typisch Mascha. Helemaal verontwaardigd omdat de DYSON iets aangaf (dan ga ik al een beetje met mijn ogen rollen want wat is dat überhaupt voor ding). Kreeg uit de vlogs eerder het idee dat ze een flinke verkoudheid te pakken hadden. Maar ik denk ook niet dat ze bewust de waarheid verdraait hoor, geloof wel dat zij echt denkt dat het daardoor komt. Hoe dan ook rot voor ze

12 likes