Lijkt hier wel soort mean girls
Tja, dat is inderdaad nog maar de vraag. Ik begreep dat het nieuwe huis meer in het centrum is, ik weet niet of het vrijstaand is.
Klopt je mag niet bij ons zitten als je zo blijft miepen.
Wat een raar idee weer om naar een vakantiepark te gaan?
Heeft de huismuts niet nog een vakantiepark waar ze kunnen bivakkeren
Daar zal het rustiger zijn gok ik. Ze wilde eerst graag naar een hotel maar dat is lastig met een baby.
Wat wil je nu precies? Het enige wat er gebeurd is, is dat een paar mensen het niet met je eens waren. Je maakt het zelf een pak groter dan het is, door het steeds over âhet (hele) forumâ en âin het gareel lopenâ te hebben, en zo uit te blijven halen.
Heerlijk zoân avondje de clichĂ© argumenten van het meangirl forum naar voren halen. Ik zet mân geld op zure kantoortrutten als volgende
Huh maar als je dagelijks terug naar huis rijdt en daar uren doorbrengt dan heb je er toch ook nog last van?
Ik ben geen jamie of wie het ook was. Ik ben een oude rot die al op ellegirl zat in 2005
Dat is te lezen
Maar. De overlast is dus zodanig dat ze met de baby naar een vakantiepark moet vluchten? Dan zou ik wel ff bij de buren aankloppen voordat ik dat bij centerparcs/landal/huismutsen doe voor een sponnetje
Gewoon even dat iedereen niet altijd zoân tunnelvisie heeft van zân eigen denken. Sta open
Hahaha op een vakantiepark? Als in⊠een chalet?
De rest hier zijn jonge girls van 20??
Dat werd me niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat het in de vlogs van aankomende week wel aan de orde zal komen!
Ja⊠ik heb geen idee of ze de buren al gesproken hebben. Ik heb ook geen idee hoe er zoveel bouwstof in je slaapkamer kan komen.
Maar goed, overlast is echt kut en ze heeft er veel last van. Als ik het geld had om de boel te ontvluchten zou ik het ook doen denk ik.
Vraagt hier net een zwerver om geld, moet je dat wel of niet geven als je op dit forum zit?