Begrijp ik nou goed dat ze dan tegelijk drie huizen zouden hebben? (waarvan ze er in een niet kunnen wonen omdat het nog niet klaar is)
Maar ze zouden écht het rijke koppel niet zijn in steenrijk straatarm… 🥲
Vakantieparken zijn op het moment ook vet duur :’) ben wel een jaloerse kantoortrut hoor, zou dit ook wel willen
Ok dus het was helemaal niet raar als ik zure kantoor trut had gezegd is overigens niet mijn taal keuze om te gebruiken
Mascha doet wel weer overdreven met die bouwstof. Ooit gehoord van … een verkoudheid. Maar misschien ben ik cynisch (wat betreft de waarheid van Mascha’s verhalen).
Kan wel, bij mij in de straat wordt al 1,5 jaar bijna non-stop verbouwd en dat merk je echt aan hoe snel het ineens binnen stoffig wordt. Dat waait dan toch naar binnen ofzo.
Wat was je forumnaam op egf? Ben nu wel heel benieuwd wil je nog een herkenningspunt noemen pls
Ja dat is ook zo. De manier waarop ze het bracht was zo typisch Mascha. Helemaal verontwaardigd omdat de DYSON iets aangaf (dan ga ik al een beetje met mijn ogen rollen want wat is dat überhaupt voor ding). Kreeg uit de vlogs eerder het idee dat ze een flinke verkoudheid te pakken hadden. Maar ik denk ook niet dat ze bewust de waarheid verdraait hoor, geloof wel dat zij echt denkt dat het daardoor komt. Hoe dan ook rot voor ze
Girl bye. Je zit nu zelf te stoken.
Kunt ook overdrijven
Haha Uhm ik weet niet heb mezelf wel blootgesteld toen we op het einde alles gingen opbiechten
Kan dit non-gesprek wat inmiddels plaatsvindt alsjeblieft stoppen?
Wat ik dan wel weer mooi vind is dat zij er dus ook 0 moeite mee heeft om geld aan anderen uit te geven. Ze is in elk geval alles behalve gierig. Ik moet bekennen dat ik Cynthia weer begin te waarderen de laatste tijd, maar dat komt denk ik omdat ik het wel inspirerend vind om te zien dat ze goed voor zichzelf zorgt
Was zo blij met een nieuw forum, daar zocht ik 't niet om een nieuw account te maken met andere naam want dan was ik m’n über elle girl status kwijt
Wat, was jij ook al iemand anders, wie dan!
Strawberry Kisses
(wanne kutnaam, maar was van zo’n liedje, en ook al sinds 2005 ofzo)
Haha aww, ach je huidige is een toffe band
Ja hallo dit zegt me helemaal niks
I know maar mn autocorrect vertaalde het op deze manier