Beutyblogtopic XL #11

Not sure if serious, maar hahahahaha

57 likes

Haha zou wel grappig zijn als ze er later helemaal niks mee heeft. Dat het standaard uit mijn jeugd balende achter in de auto omdat mijn ouders het zoveelste kerkje in Frankrijk wilden bezoeken voor Mila later wordt “mahaaam moeten we nu alWEER naar de Walmart” :joy:

25 likes

Hahahaah dit ook.

Wat??? Kind is nog geen 1 jaar, heeft amper besef van leven.

140 likes

Mascha is 35 ofzo en heeft ook amper besef van het leven.

166 likes

Ik wil een eyeroll emoticon als reactie button.

9 likes

Trekken alle babies niet hele plukken haar uit je kop?

44 likes

Haha dit valt in hetzelfde straatje als m’n moeder die ervan overtuigd is dat de hond wateringenieur in een vorig leven is geweest, omdat hij aandachtig naar fonteinen en sluizen kijkt

109 likes

Ja DIT. Of van die moeders die beweren dat ze echt geeeeen idee hadden wat ze vroeger deden met hun tijd want “met kinderen heb je pas Ă©cht vanalles te doen” :roll_eyes:

15 likes

Dit Idd. Ik heb zelf een aandoening waarbij ik erg veel klachten heb en vermoeidheid is helaas 1 van die klachten. En al die moeders op werk zeggen zo vaak: oooh moe? Je hebt niet eens kinderen! Wacht maar totdat je kinderen hebt! Kan daar zo kwaad om worden. Ik wil niet eens kinderen omdat die aandoening erfelijk is(mijn moeder had het ook en die is erdoor overleden). Maar nee hoor, alleen met kinderen mag je moe zijn.

42 likes

Mascha gaat voor 2,5 maand in een vakantiehuisje in een natuurgebied wonen vanwege verbouwende buren. En ze gaat elke dag terug naar huis voor de katten.

Wel bijzondere keuze. Ik zou daar echt geen zin in hebben. De hele tijd dat heen en weer rijden naar huis voor de katten en spullen. Zou die verbouwing van de buren echt zo heftig zijn?

6 likes

Nou ja met de tram rijden is voor haar al traumatisch

38 likes

Heb enorme twijfels of ze dit meent of als “grapje” bedoelt. Kan toch haast niet
??

3 likes

De meeste mensen zouden hier niet eens tijd voor hebben denk ik

3 likes

Ja toen ik het las, twijfelde ik ook of het geen verlate 1 april grap was

1 like

Een bizarre variant van het kaasmasker

2 likes

2,5 maand? Stel dat is 100 euro per nacht en ze gaan ongeveer 80 dagen
. :money_mouth_face:

4 likes

Wat zijn die buren in vredesnaam aan het verbouwen, want dat duurt nu toch ook al weken?

2 likes

Maar ze zijn echt wel het arme gezin in Steenrijk, Straatarm hoor?!!?!!!

26 likes

Ben benieuwd hoe lang ze dit gaan volhouden, lijkt mij niet niks 2.5 maand in een huisje met minmaal eigen spullen. Zeker met de hoeveelheid luxe spullen die zij gebruiken, denk dat het nog wel eens tegen kan vallen.

Maar wat een luxe dat het kan, zou willen dat wij dit konden met alle herrie die hier gaande is

3 likes

Dit kan toch niet waar zijn? In haar bericht lijkt het ook alsof ze elke dag even naar de katten gaat om eten te geven (en dan weer weg). Je laat je katten toch niet 2,5 maand bijna de hele dag alleen :sob:

Ik hoop dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb

14 likes