Maar Siem is inmiddels een geriater, dus die kan manis ondersteunen
Wat zeurt iedereen over mascha en de katten en heen en weer rijden? Laat ze het lekker zelf weten
Iets onzinnig goedpraten. Dat dekt precies de lading.
Nou jongens, Mila is heel zorgzaam. Ze is zo zachtaardig!
Kunnen we weer toevoegen aan ons lijstje. Dus ze houdt van eten, heeft humor, houdt van voetbal en haar…
Hier hetzelfde. Toen we plots full-time thuis waren, vond onze kat dat niet erg fijn. Nu denk ik dat ze het jammer zal vinden als we weer de hele tijd uit huis werken:).
Ik snap wel waarom ze de katten thuis laten want veel katten vinden verhuizen echt niet fijn. En verbouwende buren kunnen ook echt vervelend zijn. Maar het komt wel extreem privileged over als je dan een paar maanden in een vakantiepark kan wonen. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ,gewone sterveling, vond de aankoop van een noise cancelling headphone om de wegenwerken in mijn straat een beetje te dempen, al een serieuze investering.
Wat zeur jij de hele tijd over wat mensen op dit forum plaatsen.
Haha grapjas ik werd ook aangevallen door 10 hyena’s en vervolgens word mascha helemaal gebasht
Helemaal gebasht? Je kan ook overdrijven. Je zit nog niet zo lang in dit topic zeker, he?
Excuse you zij zit al sinds 2005 op het ellegirlforum dus wie zijn wij nou helemaal hè.
Je begeeft je in sommige topics in een wespennest 
Oh, durf ik wel tegen de legend herself?
Met 1 of 15 accounts…
echt een krabbenmand dit!
Misschien is het vrijstaand?
In het centrum van Amsterdam? 
Nee ze heeft ooit uitgelegd dat het een project is met tussenwoningen geloof ik. Maar dat is al lang geleden, dan zal het wel allemaal tegelijk worden opgeleverd en niet nog een jaar tussen herrie zitten verwacht ik. Al heb je denk ik nooit echt de rust zo midden in de stad?
Ze hebben ook al heel lang de sleutel dacht ik?
Dan is dat geklus misschien al klaar bij de buren.
Maar dan kunnen ze daar toch gewoon vast in een kamer gaan wonen? of werkt dat zo niet? Dat scheelt een huurhuis EN vakantiehuis. Zou ik iig doen. Een keuken hebben ze ook niet perse nodig want ze bestellen 9 van de 10 keer. Een bed en wat speeltjes voor die kleine en een bureautje en je kunt ff 2 maandjes vooruit toch? Lijkt me minder gedoe, en je bent altijd al op locatie van het huis als er iets geregeld moet worden. Goeie wifi, katten vast mee etc.
Er zijn nu na 1,5 jaar in deze nieuwbouwwijk nog mensen de tuin aan het aanleggen of zoals wij nu pas de overkapping. Elk weekend nog klus herrie in de wijk…
En die teeeegels, ergste geluid wat er is.
Nee dat is veel te makkelijk, het moet wel omslachtig zijn.
Ja goede. Nu eten ze ook altijd op de grond