Mascha kennende zou ze idd best 2,5 maand dagelijks spullen uit kunnen zoeken Maar eigenlijk zou ik denken dat je daar na 2 weken toch wel mee klaar bent. En dan? Gaat ze dan idd toch weer in haar eigen huis chillen voor de katten?? Of gaan ze overdag weg en slapen ze wel thuis? Haha ik snap hier zo weinig van? Zoveel vragen.
Lol en straks gaat ze meer in het centrum van Amsterdam wonen toch?
Ik dacht dat het vooral in de nacht heel erg vervelend was en dat zou nu verholpen worden denk ik? Kan me wel voorstellen dat het mentaal veel rust geeft.
Vind het vooral vreemd dat ze dan die katten zo lang alleen laat, met Manis gaat t toch ook niet zo goed/is dement? Dat beest snapt er dan al helemaal niks meer van.
Ah ok dat wist ik niet! Dat is dan wel chill als je er inderdaad snachts rust uit haalt om ergens anders te zijn.
Blijft het alsnog wel heel luxe
Wel een beetje cru om je huisdier die misschien wel in de laatste maanden van haar leven is achter te laten… Je hebt dan totaal geen zicht meer op hoe ze ontwikkelt qua gezondheid?
Sterker nog, in iedere andere situatie zou ik dit misschien wel dierenverwaarlozing vinden. Je gaat echt niet elke dag daar uren met de katten chillen. Neem ze mee naar dat vakantiehuis of breng ze naar een pension…
Is het echt zo zielig voor de katten als ze ze alleen een paar uur per dag zien?
Maar even he, hoe luxe is je leven dat je de keuze hebt om terwijl je een toekomstig huis aan het verbouwen/kopen bent en je een huurwoning hebt, je ook nog kunt betalen dat je 2,5 maand in een vakantiewoning gaat zitten en dan ook nog dagelijks heen en weer rijden voor de katten (en voor Mila’s opvang neem ik aan). Hoeveel luxe en geld heb je dan wel niet om dat gewoon even te beslissen. Met je gelbadjes en woonkamer vol kinderwagens.
Je vergeet de opslagbox
Ik vind hun leven verre van luxe (ik vind ons Mo wel heel luxe). Mascha heeft gewoon bizar veel geld en doet er vreemde dingen mee.
Gelukkig vinden Manis en Siem het toch leuker als ze er niet zijn!
En wat nou als Manis weg zou lopen en terug zou gaan naar het oude huis? Want…. ze mogen op het vakantiepark wel opeens naar buiten? Rare conclusie, mooi verzonnen voor jezelf om het beter te praten.
1 week later “De vogels maken ons om 4 uur s’ochtends al wakker, wij gaan naar een hotel”.
Maar we houden het huisje in de natuur wel aan voor als we ooit gaan wandelen en dan moeten plassen!
Je zou de buren van Mas zijn en dit lezen. Dan ga je toch echt stuk… Daag!
Voor de katten vind ik het wel sneu als je van altijd thuis naar een paar uur gaat, haha daar worden ze dan toch ook gestrest van? Heb geen kat dus no idea…
Dan gaan ze daar dus puur naartoe omdat ze vermoeden dat ze s’nachts worden geterroriseerd door bouwstof. Dat boren waar ze zich (begrijpelijk) aan irriteren is overdag, dus als ze overdag alsnog gewoon in hun huis zijn waar de fuck doen ze dit dan voor??? Volgens mij zijn ze gewoon al heel lang op zoek naar een soort reden/excuus om dit gewoon te doen.
Het is precies wat iemand hier zei (sorry even vergeten wie). Hadden ze dit ook gedaan als ze geen Dyson hadden? Als de luchtkwaliteit zo bizar slecht wordt in je huis (volgens een apparaat) dan klop je toch even bij de buren aan? Zij hebben neem ik aan bepaalde veiligheidseisen waar ze aan moeten voldoen? Of denk ik nu te makkelijk.
Ik zie deze case opeens helemaal voor me in een zaak bij de rijdende rechter.
Nou dit dus. Normaal gesproken bel je ff aan en praat je erover als er overlast is. Lijkt mij de eerste stap voor je besluit te vluchten uit je eigen huis
Maar ze is al twee jaar niet meer op vakantie geweest hoor!!
Net zoals de rest van de wereld? Heftig.
Digital nomads zijn het.
Het helpt ook niet dat ze zelf het hele huis volgebouwd hebben met meuk en daardoor niet goed en gronding kunnen afstoffen, maar he, details.