Beutyblogtopic XL #11

Ik denk dat elke dag op en neer rijden best wel tegen gaat vallen. Weet niet waar ze nu naartoe gaan, maar zal buiten de stad zijn.

2 likes

Volgens mij gaan ze ook naar het huis om spullen uit te zoeken enz voor de verhuizing, maarja gaan ze dan daar in huis chillen om de katten aandacht te geven? Snap t ook niet helemaal :woman_shrugging:t4:

4 likes

Ze gaan ook een box huren voor hun spullen (dus niet alleen voor de tussentijd) dat is toch geld wegsmijten. Want al die meuk ergens opslaan is toch nutteloos.

5 likes

Fixed that for you

27 likes

Dus ze huren as we speak 3 huizen en een opslagbox? :’)

36 likes

Het ging volgens mij vooral ook om de stof in huis. Maar dan alsnog totaal geen logica in elke dag naar huis gaan

1 like

Ik was als kind ook obsessed met haar. En kijk mij nou eens even helemaal niks met kappers hebben. Started from the bottom now im here

8 likes

Mascha kennende zou ze idd best 2,5 maand dagelijks spullen uit kunnen zoeken :stuck_out_tongue: Maar eigenlijk zou ik denken dat je daar na 2 weken toch wel mee klaar bent. En dan? Gaat ze dan idd toch weer in haar eigen huis chillen voor de katten?? Of gaan ze overdag weg en slapen ze wel thuis? Haha ik snap hier zo weinig van? Zoveel vragen.

4 likes

Lol en straks gaat ze meer in het centrum van Amsterdam wonen toch?

2 likes

Ik dacht dat het vooral in de nacht heel erg vervelend was en dat zou nu verholpen worden denk ik? Kan me wel voorstellen dat het mentaal veel rust geeft.

2 likes

Vind het vooral vreemd dat ze dan die katten zo lang alleen laat, met Manis gaat t toch ook niet zo goed/is dement? Dat beest snapt er dan al helemaal niks meer van.

28 likes

Ah ok dat wist ik niet! Dat is dan wel chill als je er inderdaad snachts rust uit haalt om ergens anders te zijn.

Blijft het alsnog wel heel luxe :sweat_smile:

1 like

Wel een beetje cru om je huisdier die misschien wel in de laatste maanden van haar leven is achter te laten… Je hebt dan totaal geen zicht meer op hoe ze ontwikkelt qua gezondheid?

Sterker nog, in iedere andere situatie zou ik dit misschien wel dierenverwaarlozing vinden. Je gaat echt niet elke dag daar uren met de katten chillen. Neem ze mee naar dat vakantiehuis of breng ze naar een pension…

22 likes

Is het echt zo zielig voor de katten als ze ze alleen een paar uur per dag zien? :thinking:

4 likes

Maar even he, hoe luxe is je leven dat je de keuze hebt om terwijl je een toekomstig huis aan het verbouwen/kopen bent en je een huurwoning hebt, je ook nog kunt betalen dat je 2,5 maand in een vakantiewoning gaat zitten en dan ook nog dagelijks heen en weer rijden voor de katten (en voor Mila’s opvang neem ik aan). Hoeveel luxe en geld heb je dan wel niet om dat gewoon even te beslissen. Met je gelbadjes en woonkamer vol kinderwagens.

71 likes

Je vergeet de opslagbox

6 likes

Ik vind hun leven verre van luxe (ik vind ons Mo wel heel luxe). Mascha heeft gewoon bizar veel geld en doet er vreemde dingen mee.

11 likes

Gelukkig vinden Manis en Siem het toch leuker als ze er niet zijn!

En wat nou als Manis weg zou lopen en terug zou gaan naar het oude huis? Want…. ze mogen op het vakantiepark wel opeens naar buiten? Rare conclusie, mooi verzonnen voor jezelf om het beter te praten.

3 likes

1 week later “De vogels maken ons om 4 uur s’ochtends al wakker, wij gaan naar een hotel”.

102 likes

Maar we houden het huisje in de natuur wel aan voor als we ooit gaan wandelen en dan moeten plassen!

72 likes