Zo te zien zijn ze er ontzettend blij mee, dus harstikke leuk toch.
verborgen meterkast?
Ja, want de meterkast moĆØt gecheckt worden!!
Nog voor je de koffie aanbiedt, want dit is het eerste wat hij doet als hij bij je op visite komt!
Haha ze openen alle deuren en elke keer hoopt Grgor dat het de meterkast is.
Ik denk dat Krek helemaal gek zou worden van mijn meterkast met ouderwetse smeltstoppen.
Toch vreemd dat de zonnepanelenman het helemaal gezegend vond.
Wanneer heeft Greg voor het laatst makelaarswerkzaamheden gedaan eigenlijk⦠dat is toch niet meer serieus zijn beroep nu
Ho ho, Greg is nog steeds expert makelaar hoor, net zoals Mascha die nog steeds super veel gebruik maakt van haar sociaal werk (of wat het ook was) opleiding!
Hij schijnt het nog steeds te doen af en toe, aankoopmakelaar (advies) voor vrienden.
Mascha roept ook altijd dat ze wil adopteren of pleegkinderen wil, zou ze überhaupt weten wat daar allemaal bij komt kijken? Ze zegt nu in de vlog dat het moeilijk zou zijn met vloggen, maar als dat het enige zou zijn wat er lastig aan is⦠Ik vind het altijd lastig peilen hoe serieus ze iets bedoelt.
Ik ben net wakker (Ja, nu pasā¦het is zaterdag en zodra je naar buiten kijkt denk je: bed it is) en had net een hele levendige droom dat ik op een feestje was waar iedereen een fles drank mee moest nemen, en toen kwam Mascha en die had ipv drank een fles borstvoeding die ze met een heel triomfantelijk gezicht erbij op tafel zette en ik werd me toch een partij pissig op dār
Slaat indd nergens op wat ze zegt. Waarom zou het kiezen voor een adoptiekind lastig zijn omdat ze een vlogger is? Ik zie weinig verschil tussen je ābiologischeā kind iedere dag in beeld brengen of je adoptiekind iedere dag in beeld brengen. Vind beiden niet kunnen.
Ik denk dat ze het hier dan vooral over pleegkinderen heeft, want ik kan me voorstellen dat dat niet mag. Ik kan me nog een docent herinneren die pleegkinderen opving. Hij mocht geen fotoās van ze laten zien omdat sommigen in het āāgeheimāā bij hem woonden en als iemand ze zou herkennen van de foto dan moesten ze weer verhuizen.
Maar dat zegt ze dan weer niet, ze reageert in de comments op iemand die hierna vraagt dit: Eerlijk het lijkt mij zelf gewoon niet zo handig
Dus gewoon zo slecht geĆÆnformeerd weer
Vorige week heeft hij nog 3 vakantiehuisjes beoordeeld hoor! Eens makelaar, altijd makelaar
Misschien kan hij een samenwerking aangaan met fotograaf des vaderlands Cynthia
Jaa mijn vrienden kopen ook iedere 2 maanden een nieuwe huis.
Zou hij dan ook de volle mep vragen voor vrienden?
Ik denk dat dat advies gewoon aan de keukentafel wordt gegeven terwijl ze een spelletje spelen en die vrienden dan zeggen āgoh wij willen ooit een huis kopen, waar moeten we op lettenā Net zoān soort gesprek als wanneer je aan iemand vraagt welk merk sokken ze fijn vinden zitten.
Hij doet het toch niet gratis!
Lijkt?