Beutyblogtopic XL #11

hahahh

10 likes

Volgens mij heef ze geen zin om alles in dozen in te pakken en te verhuizen. Ze doet het weg en als ze in de nieuwe woning woont koopt ze het opnieuw.

image

32 likes

Moet wel, eerst wegdoen om dan weer te kunnen consumeren! Daarbij ‘valt alles uit elkaar van ellende’ natuurlijk

3 likes

Ben jij wel eens jaloers op het leven van de foefs?

• Ja, heel soms.
  • Ja, heel vaak.
  • Nee, niet meer.
  • Nee, nog nooit.

0 stemmers

2 likes

Het leek me altijd fantastisch om de nieuwste collecties make-up te krijgen. En dan vooral van alle dure merken. Nu moet ik er niet meer aan denken. Zo veel zooi wat je nooit gaat gebruiken

10 likes

Financieel ja.
De rest niet.

67 likes

Wow, dat zou echt een super goede prijs zijn voor zo’n gigantische plant

1 like

Ja wel op het leven dat ze samen hebben. Ze lijken zo gelukkig en blij met elkaar.

14 likes

Alleen als ze 3 uur lang in de walmart zijn.

7 likes

Ik ben jaloers op waar Teske woont. Zo mooi.

58 likes

Ik ben opgegroeid in dezelfde streek en ik vind het er echt steeds weer zo mooi als ik er nu kom om bij mijn ouders langs te gaan! Als puber vond ik het vooral heel saai haha, vind het nu wel jammer dat ik er toen niet wat meer van genoten heb

8 likes

Nou, Cynthia’s cadeaupakket is aangekomen bij de kinderen van Ruinerwold. Israel heeft er een foto van gepost. Hoop niet dat Cynthia dit nog helemaal gaat uitmelken via haar stories😬

6 likes

image

78 likes

Zo te zien zijn ze er ontzettend blij mee, dus harstikke leuk toch.

1 like

verborgen meterkast?

7 likes

Ja, want de meterkast moèt gecheckt worden!!

14 likes

Nog voor je de koffie aanbiedt, want dit is het eerste wat hij doet als hij bij je op visite komt!

7 likes

Haha ze openen alle deuren en elke keer hoopt Grgor dat het de meterkast is.

20 likes

Ik denk dat Krek helemaal gek zou worden van mijn meterkast met ouderwetse smeltstoppen.

Toch vreemd dat de zonnepanelenman het helemaal gezegend vond.

3 likes

Wanneer heeft Greg voor het laatst makelaarswerkzaamheden gedaan eigenlijk… dat is toch niet meer serieus zijn beroep nu

3 likes