Niet altijd
Is dit soort van een westside-peace-Babylon-hoi teken?
Mascha: we gaan het minimale meenemen naar het vakantiehuisje. Eerste wat ze zeggen mee te nemen: een airco.
Misschien is het een spon van Dy/son? Eerst was dat apparaat al de reden dat ze naar een vakantiehuisje moesten, misschien moet een apparaat van dit merk nu ook mee naar het huisje. #eerstelevensbehoeftes
Hahahah dat zou wat zijn .
You never know…
Het was in ieder geval zo dat ze vakantiehuisjes aan het kijken waren en 1 huisje was heel heet. Ze deden ook meteen de ramen en deuren open onder het mom: oh dat scheelt. Zou het dan wel meevallen?
Ik denk alleen maar: als het nu met deze kou daar al zo warm is en de radiatoren staan uit moet je daar niet in de zomer gaan zitten.
Maar hee, ze hebben een verrijdbare airco gekocht vorig jaar dus die kan mooi mee !
Ik verbaas me elke keer hoeveel spullen er in dat huis staan en dan ook weer worden bijgekocht nadat we een aantal maanden ervoor eenzelfde soort hebben zien verdwijnen, want ze gebruikt het nóóit.
Zat echt hardop te lachen toen ze vandaag begon bij het kleine stapeltje boeken… vriendin begin nou bij die 3 kinderwagens in je woonkamer en die box waar van alles op gegooid is.
Zegt ze dat echt allemaal🥴 wat een doos
hahahh
Volgens mij heef ze geen zin om alles in dozen in te pakken en te verhuizen. Ze doet het weg en als ze in de nieuwe woning woont koopt ze het opnieuw.
Moet wel, eerst wegdoen om dan weer te kunnen consumeren! Daarbij ‘valt alles uit elkaar van ellende’ natuurlijk
Ben jij wel eens jaloers op het leven van de foefs?
- Ja, heel soms.
- Ja, heel vaak.
- Nee, niet meer.
- Nee, nog nooit.
0 stemmers
Het leek me altijd fantastisch om de nieuwste collecties make-up te krijgen. En dan vooral van alle dure merken. Nu moet ik er niet meer aan denken. Zo veel zooi wat je nooit gaat gebruiken
Financieel ja.
De rest niet.
Wow, dat zou echt een super goede prijs zijn voor zo’n gigantische plant
Ja wel op het leven dat ze samen hebben. Ze lijken zo gelukkig en blij met elkaar.
Alleen als ze 3 uur lang in de walmart zijn.
Ik ben opgegroeid in dezelfde streek en ik vind het er echt steeds weer zo mooi als ik er nu kom om bij mijn ouders langs te gaan! Als puber vond ik het vooral heel saai haha, vind het nu wel jammer dat ik er toen niet wat meer van genoten heb
Nou, Cynthia’s cadeaupakket is aangekomen bij de kinderen van Ruinerwold. Israel heeft er een foto van gepost. Hoop niet dat Cynthia dit nog helemaal gaat uitmelken via haar stories😬