Als ze spijt hebben kunnen ze verhuizen.
Das het mooie van veel geld hebben
Ze gaf juist aan niet echt een tuin type te zijn (nu ook nauwelijks gebruik van gemaakt afgelopen jaar). Kan toch
Weet uiteraard niet wat hun behoeften zijn. Was niet raar bedoeld maar ik vroeg het me gewoon af omdat ze nu zo lyrisch zijn over ābuiten zijnā, in de ānatuurā etc. Komt in ieder geval over dat ze er erg van genieten van buiten zijn en het belangrijk vinden. Vandaar dat ik het misschien verwacht had dat ze voor een huis met tuintje of balkon zouden kiezen.
Maar ze hebben toch een steiger bij hun huis zeggen ze? Hebben ze dan niet een soort veranda aan het water ofzo? Dat heb ik er van gemaakt in mijn hoofd in ieder geval haha
Het lekkere aan de vrije natuur is dat ik het zelf niet hoef te onderhouden/maaien/wieden haha
Oh echt? OkƩ die info had ik gemist.
Ik zie dār instaspost en dacht oh chill ze hebben een zwembad bij hun huisje, maar dit is weer een ander vakantie huisje waar ze dit weekend waren
Echt vakantiehuisjes-ception dit.
Ik dacht dat ze helemaal de natuur in gingen in een blokhut op de hei. Beetje hetzelfde toen ze ooit in zoān busje (?) gingen slapen in een weiland. Nou helemaal back to basic hoor in een halve villa op een vakantiepark
Als je aan het water woont, veranda aan het water. Evt leg je je boot/kano er nog bij.
Iemand die masha volgt is toch iets anders dan een celebrity Ā“kennenā.
Oja zo. Ja dat wel idd! Dat is zeker handiger.
Ik kom net op Youtube een video van Debbie tegen van 4 jaar geleden en het lijkt echt een andere vrouw! Ze lijkt nu echt tien jaar jonger.
Ja zag het vandaag ook op haar instagram. Vond haar daar ook nu jonger lijken dan op de oudere foto. Ze had ook een foto met alleen haar gezicht maar die is al weg van haar verhaal. Ze deelde deze:
Ja ze ziet er echt goed uit!
(Vind het alleen irritant dat ze vaak doet alsof dat met name door haar leefstijl komt, terwijl het in haar gezicht overduidelijk door verschillende ingrepen/behandelingen komt. Niet dat ze die ontkent, ze is daar juist open over, maar nu ik deze video ook zag dacht ik wel echt: er is echt veel veranderd in haar gezicht, wat je niet kunt bereiken met enkel gezond eten, sporten en wat facials.)
Ja totdat je die foto van haar voeten ziet, daar heeft de tijd wel toegeslagen vind ik
De dag waarvan je niet wist dat ie zou komen maar het wel een verlichting is: ik vind Mascha die per ongeluk (autocorrect van stipjes denk ik) Brabants praat op Insta grappiger dan zou moeten
hm ja kan zijn dat het dit keer een tikfout is, maar merk de laatste tijd in de vlogs wel vaker dat zij en krekko woorden op een cringy Brabantse/Vlaamse manier uit proberen te spreken. Krijg er een beetje kippenvel van.
Wat een random lijst ook.
Maar wel handig als je even op wilt scheppen.