Maar vandaag zien ze ‘een hele zachte oranje fluffy koe’! Dat is natuur.
Handen, nek en voeten zijn meestal de plekken waar je iemands ware leeftijd kunt ontdekken daar kan weinig aan gedaan worden:innocent:
Maaarrr ondanks dat ze wel het een en ander heeft laten doen, is het minder obvious dan bij Nikkie Plessen of Linda de Mol. En al helemaal minder Obvious dan bij Amanda Balk. Ze helpt de natuur een handje
Maar Linda is begonnen met ingrepen echt al 20 jaar geleden ofzo, is bij haar een combi van ouder worden en door de jaren heen botox en fillers blijven gebruiken dus het is nog maar de vraag hoe Debbie er over 10 jaar bijloopt.
Wow hahaha precies tegelijk
Haha
Dat is echt een FOEF jurk.
Wel goede lengte voor Mila’s lange lijf
Ze schrijft jurkje, dus ik denk t niet.
Hoe dan ook, het is lelijk.
Wauw ik zou me hier zo arelaxed in voelen, ook door hoe het aan de bovenkant zit.
Ze heeft er ook een blogpost over geschreven.
En zo gaat ze ook nog iets schrijven over het feit dat ze borden bij de Hema heeft gekocht;
Hoe is dit blogpostwaardig?
kees be like
i don’t know her.
Benieuwd naar haar pretentieuze verhaal waarom het uitzetten van reacties haar leven verrijkt heeft en waarom het niks te maken heeft met haar incasseringsvermogen.
Ja true! Het is nog onduidelijk wat de tijd gaat doen maar im vertrouw Debs wel. Die houdt het allemaal goed in de gaten
Wat een lolbroek
Ik zag dit op insta en dacht: wat verfrissend dat ze er eindelijk eerlijk voor uit komt.
Volgende story: What was I thinking? Het blijft Cynthia.
Daar verdien je geen moneys mee he. Ik stel me echt voor hoe ze die foto plaatst en denkt “zo, nu uit dat vodje en hup, 1000 eu verdiend”.