Beutyblogtopic XL #11

Haha dit stuk, dat ze op een gegeven moment ook zegt: ja ik heb dat wel eens geprobeerd op vakantie om zo min mogelijk mee te nemen (in het kader van minimalistisch)

Maar eenmaal in Murica gooit ze die hele koffer met ‘minimaal meegenomen kleding’ vol met allemaal troep van de Target en Victoria Secret om vervolgens een stampvolle koffer mee terug te nemen naar Hollanda

Joejoe

10 likes

Ik heb geen idee waarom precies, maar ik geniet van de stupiditeit van die twee. Het is gewoon een groot fascinerend toneelstuk.

PS: vind het wel echt bizar hoe het allemaal om Mila gaat.

10 likes

Ben ik de enige die denkt dat ze gewoon verkouden waren, en dat dat nu gewoon over is? (omdat verkoudheden nu eenmaal even kunnen aanslepen maar altijd overgaan).

6 likes

Geen tijd teveel hoor, ze heeft medewerkers nodig om een spiegel voor haar te kopen.

6 likes

Verbaast me dat ze de Dyson niet meegenomen hebben. Ben wel benieuwd wat het in de natuur :sparkles: zou meten.

5 likes

Heeft ze wel, staat in Mila’s kamer!

9 likes

Ahh oke!

2 likes

Ik ben oprecht verbaasd dat ze er achter kwam dat 2 setjes kleding niet genoeg was :joy: :joy:

1 like

Hahaha op vakantie was bij ons altijd een random bord de fruitschaal, of het extra vergiet 🥲

14 likes

Haha ja want “daar ben je zo doorheen, zeker als je een vlek maakt!” Bedankt voor deze levensles Mas.

4 likes

Er was nog een mooie. ‘We zijn de hele dag aan bet stofzuigen want we zijn in de natuur dus veel blaadjes en zand enzo’

46 likes

Hopelijk heeft ze wel haar eigen stofzuiger mee om die verdomde natuur die in huis komt op te zuigen!

6 likes

Godver zeg.
Die twee in de natuur :camping::national_park::maple_leaf::deciduous_tree::chipmunk::cow2::cowboy_hat_face:is echt the gift that keeps on giving.

57 likes

Hahaha. Ik mis echt de vlog-samenvattingen nu. Kan het niet (meer) aan om te kijken, maar ben toch nieuwsgierig.

2 likes

Ik wacht tot ze hun leven gaan vergelijken met een of andere survival film.
“Wij zijn nu 1 maand in de natuur en we zijn inmiddels echt gewend geraakt aan het drinken uit elke dag dezelfde mokken. Morgen gaat Gregor een vuur bouwen aan de oever van de wilde rivier waar ons huisje aan ligt in de hoop dat thuisbezorgd de rooksignalen oppikt”.

41 likes

Kwestie van tijd voor ze hun eigen urine gaan drinken om te kunnen overleven.

41 likes

Ik denk dat ze er scrub of handcreme van gaat maken

2 likes

Nee ze doen het in een flesje zodat de baby er mee kan spelen

5 likes

Ik was vooral verbaasd dat ze zei dat hun schoonmaker 2 keer per week komt. En nu in de natuur dan maar 1 keer en nog een keer in het kattenhuis maar whut.

16 likes

Desnoods de lange tocht naar hun huis in de bewoonde wereld maken om de voorraden ingevroren borstvoeding op te halen, mocht de Dyson aangeven dat hun urine bouwstoffen bevat.

7 likes