Beutyblogtopic XL #11

Serena verkoopt haar grote kast op Marktplaats. Heb even op haar Marktplaats link geklikt die ze deelt en haar Marktplaatsnaam is Sassy hahaha

37 likes

Zin om 50 euro te bieden en kijken of ze sassy reageert.

17 likes

Als er rondom of in het gebouw (voor het frame bijvoorbeeld) ijzer of koper gebruikt wordt dan krijg je wel het effect van een kooi van faraday. Het metaal geleid dus de elektromagnetische golven dringen niet of moeilijker door. Dus er zit wel wat waarheid in maar lijkt me sterk dat een supermarkt dit bewust doet. Er kan een kleine antenna geplaatst worden voor beter bereik maar niet elke winkel doet dit.

4 likes

Aardig dit hoor. Ik dacht dat het bewust zo gebouwd werd, om te voorkomen dat je gaat opzoeken of dingen ergens anders goedkoper waren :grimacing: dacht dat ik dat eens ergens gelezen had…

3 likes

Zou ook alleen maar nadelig zijn denk ik, gezien je app ook moet werken op je telefoon met internet om te kunnen scannen met de zelfscan etc.

2 likes

Dat wordt ook alweer de 4e of 5e bank sinds Babylon geloof ik, gewoon ongeveer ieder jaar een nieuwe?

3 likes

Zit niet echt een verhaal achter, gewoon de zoveelste sponbank geloof ik (in een vrij onmogelijke kleur maar goed he smaak)

9 likes

Ik snap wel dat ze dit natuur vinden. Vergeleken met een bunker veel natuur 🄲

4 likes

Smaak? Waar?

2 likes

Hahaha en je kan ook niet vragen of je erlangs mag, want als je haar aantikt (ok coronaproof van een afstandje je keel schraapt) en zegt ā€œsorry mag ik wat vraā€¦ā€ schiet ze in panic mode want WORDT ALTIJD HERKEND!1!!1!

14 likes

Hoe lang zal Mascha er nog mee wegkomen, telkens die vlogs van een paar minuten?

3 likes

Haar views liggen ook nog maar tussen de 40-60k per dag ongeveer, dat is wel eens het dubbele geweest toch.

Heeft ze een specifieke reden om niet met weekvlogs te beginnen? Lijkt me voor haar echt beter

1 like

Oh ik denk zeker niet dat de content dan interessanter wordt, maar vaak is het in een weekvlog wel allemaal wat beknopter en hoef je minder onzin te verkondigen om maar aan een vlog van 5 minuten te komen, dus denk dat de paar kijkers die je dan hebt wel makkelijker vasthoudt.

1 like

Huh Mascha heeft maar 1 keer gezegd dat ze in de natuur woont vandaag :cold_sweat:

22 likes

Ik heb niet alles gelezen hier hoor, maar ik begrijp dat de foefs voor hun rust in de natuur zijn gaan zitten… maar wel elke dag op en neer rijden om te ā€œorganizenā€ ( lekker rustgevend joh)
Ze gaan straks in een nieuwbouwhuis in het centrum wonen, denken ze nou echt dat het daar stil is?
Nieuwe buren die klussen…meer drukte voor de deur, want ja binnen de centrum ring wonen is straks ook meer volk over straat. Herrie van allerlei verkeer. Grachtengordel files waar je met je baboebakfiets-E-Bike-Supreme-Da-luxe niet makkelijk langs kan.
Gaat nog wat worden…

5 likes

Dit is hier al uitgebreid besproken haha. Snap het ook niet nee.

2 likes

Ik heb hier al een poos niet gelezen en kijk amper foefjes op YouTube. Vandaar.

Oh, het zou me niks verbazen als ze over 2 maanden vertellen dat ze hun nieuwe huis weer gaan verkopen, omdat ze bedacht hebben dat ze toch ā€˜in de natuur’ willen wonen.

25 likes

Ik voelde me helemaal ongemakkelijk van dat roze jurkje vandaag in de vlog van Mascha. Die is volgens mij gespond door Shein oid maar ik denk dan echt oh vrouw, er zijn zoveel merken met wel een goede pasvorm voor jouw lichaam, gun jezelf dat toch gewoon ipv die goedkope plastic meuk waar je in klem zit.

26 likes

De kracht van De Natuur!

25 likes