Hoe lang gaat het duren voordat Mascha claimt dat zij de eerste ontdekker van de natuur is? Alsof het hele concept van de drukte ontsnappen op een vakantiepark zelf verzonnen heeft.
Haha en dan kopen ze een huis in Weesp ofzo.
Ik zie een Natuurplanner in de toekomst of dat ze dan opeens heel veel met blaadjesprints heeft
Ja je ziet het aan alle naden trekkenâŠgewoon een maatje groter dan kan het vast heel goed met haar figuurâŠik werd er plaatsvervangend gek vanâŠ
Misschien gaat Shein niet groter? Of whatever het merk was.
Dat vrees ik ook inderdaad
Ze hebben wel groter maar niet van alles⊠ik heb maat 46 en heb heel veel van shein
Ja maar eindelijk wel middenin de stad waar alll hun vrienden wonen en alll hun afspraken plaatsvinden!
my god, Mas in die verhuisvideo. Ze vinden de mokken in het vakantiehuisje niet lekker drinken, dus ze willen mokken van thuis meenemen. Vervolgens vertelt Mas dat ze gaandeweg ontdekt wat ze allemaal nog mee wil nemen naar het huisje. En dan - ik citeer - âMoeten we ĂĄlle mokken meenemen? Nee, dat denk ik niet, ik denk dat deze twee mokken voor nu voldoende zijn. Kijk als we nou bezoek krijgen die grote mokken willen, dan hebben we misschien een probleem. Maar zo leer je een beetje wat je nodig hebt.â
Echt my god, waarom maakt ze hier zoân punt van? Who cares, alsof je bezoek niet uit die mokken zouden willen drinken die daar gewoon zijn.
Oh en dan vertelt ze dat ze vaak de vraag kreeg om een minimalisme challenge te doen, âecht heel minimaal met allesâ (duidelijke omschrijving) maar âdĂĄt is niet helemaal mijn dingâ zegt Mas, want daar wordt ze niet echt gelukkig van. En ze gaat zichzelf dus niet kwellen door maar 1 setje kleding mee te nemen.
Nou ik heb in tijden geen video van haar gekeken maar tijdens deze hele video zat ik zo
echt wtf lult zij allemaal. Voor wie de monoloog die ik hierboven citeerde nog wil zien, vanaf 14:00 ongeveer.
Gaat ze vanuit hun vakantiehuis naar het nieuwe huis?
Want ik zou echt geen zin hebbej om alle spullen wéér naar het huurhuis mee tw nemen en in korte tijd weer naar het nieuwe huis.
Ahh hahahah waarom maak ik me druk hierom. Zij heeft volgens mij wel tijd te veel om dit allemaal te doen.
Haha dit stuk, dat ze op een gegeven moment ook zegt: ja ik heb dat wel eens geprobeerd op vakantie om zo min mogelijk mee te nemen (in het kader van minimalistisch)
Maar eenmaal in Murica gooit ze die hele koffer met âminimaal meegenomen kledingâ vol met allemaal troep van de Target en Victoria Secret om vervolgens een stampvolle koffer mee terug te nemen naar Hollanda
Joejoe
Ik heb geen idee waarom precies, maar ik geniet van de stupiditeit van die twee. Het is gewoon een groot fascinerend toneelstuk.
PS: vind het wel echt bizar hoe het allemaal om Mila gaat.
Ben ik de enige die denkt dat ze gewoon verkouden waren, en dat dat nu gewoon over is? (omdat verkoudheden nu eenmaal even kunnen aanslepen maar altijd overgaan).
Geen tijd teveel hoor, ze heeft medewerkers nodig om een spiegel voor haar te kopen.
Verbaast me dat ze de Dyson niet meegenomen hebben. Ben wel benieuwd wat het in de natuur zou meten.
Heeft ze wel, staat in Milaâs kamer!
Ahh oke!
Ik ben oprecht verbaasd dat ze er achter kwam dat 2 setjes kleding niet genoeg was
Hahaha op vakantie was bij ons altijd een random bord de fruitschaal, of het extra vergiet đ„Č
Haha ja want âdaar ben je zo doorheen, zeker als je een vlek maakt!â Bedankt voor deze levensles Mas.