Beutyblogtopic XL #11

Ja het maakt mij dus ook echt geen drol uit. Al doe je de hele dag geen fuck. En ze heeft wel gelijk: als zij een PA inhuurt of ander personeel creëert ze banen en dat kan ik echt alleen maar aanmoedigen. Maar waarom altijd die drang om te bewijzen dat ze zo’n hardwerkende boss babe is. Mensen die dat echt zijn hoeven dat meestal niet aan vreemden te bewijzen.

16 likes

Maar dat zei ze niet in die vlog van vorige week. Ze had toen over dat ze iemand wilde inhuren om voor haar klusjes te doen, want ze had het zogenaamd te druk daarvoor. En deze week is het ineens: het was zooo leuk toen ik iemand in dienst had en ik kan banen creëren. Zeg dan gewoon dat het vorige week anders overkwam dan je bedoelde ipv te zeuren dat je altijd de lul bent en dat je dat al jaaaaaaaren zegt.

11 likes

Jongens, elk moment dat zij gebruikt om met de hele familie naar de bouwmarkt te rijden om een spiegel te kopen voor een spon deal, had ze ook kunnen ondernemen. Dat jullie dat niet begrijpen zeg!!!1 :laughing:

20 likes

Wat een gebitch op mascha , je weet niet waar haar ‘bewijsdrang’ vandaan komt

Ps ze moest tenslotte ook nasi eten

9 likes

Onze kat ging in de vakanties drie weken naar de buurvrouw.
Ik heb ook wel op de kat van vrienden gepast. Bij mij thuis. Zijn mandje stond dan bij mij op de vensterbank en hij sliep weer vrolijk verder.

Waren dat speciale katten ofzo? Hoezo kunnen de katten van mas dat niet?
Of is het omdat hun vakantiehuis geen begrensde tuin hebben en ze kunnen ontsnappen?

En mascha moet haar “privileged live” gewoon ownen!! Niet net doen alsof ze zo gewoon zijn gebleven. Overal een reden voor geven waarom ze iets doen of kopen.
Net als met het vakantiehuisje. “Zo blij dat veel mensen dat voorgesteld hadden!”
Constant bevestiging nodig hebben van haar volgers.
Schiet niet zo in de verdediging Mas.

6 likes

Ik snap je hoor. Maar ik vind het voor twee maanden gewoon zielig…
zou het ook niet kunnen zo lang.

Dit zijn echt van die onderwerpen waarmee niemand het eens kan zijn. Iets bepalen voor een ander wezen dat niet kan praten.

Maar of het zielig is is natuurlijk kat afhankelijk. Ik had ooit bedacht dat het tijdens een grote verbouwing fijn zou zijn om mijn katten mee te nemen naar mijn ouders maar daar konden ze niet naar buiten dus ik zat daar met twee doodongelukkige katten (eentje waste zichzelf uit frustratie kaal). Maar omdat er nog altijd verbouwd werd en ik dacht dat ze dat niet prettig zouden vinden heb ik ze vervolgens naar een kattenpension gebracht waar ze alle ruimte hadden maar ook daar had ik een ongelukkige,
doodsbange kat zitten die niet at en dronk wat gewoon mega slecht is. Uiteindelijk poezen weer thuis gebracht en ook al was ik er niet en stond er een grote bouw droger te loeien thuis waren ze tevreden.

6 likes

Maar je hebt het wel geprobeerd en ze eindigden op een plek waar ze het meest tevreden waren.

3 likes

Ja klopt maar achteraf gezien heb ik daar wel spijt van. Ik ken mijn katten aardig goed en had van te voren ook gezegd dat ik ze het liefste thuis wilde laten omdat ik al verwachtte dat ze thuis het gelukkigst zouden zij . Maar ik heb mij laten ompraten door mensen in mijn omgeving die het zielig vonden en ze hadden goede ervaringen met het pension etc. En het pension was opzich ook prima maar niet voor mijn katten. Achteraf gezien had ik mijn eigen gevoel wat betreft al die verhuizingen moeten volgen.

14 likes

trouwens, waarom zegt mascha dat ze “letterlijk nooit praat” over dat ze in een asielzoekerscentrum heeft gezeten?
heb juist het idee dat ze het te pas en te onpas benoemt.

26 likes

Verwar je haar niet met Anna? Volgens mij heeft Mascha altijd gezegd dat ze vanuit Rusland naar NL kwam en ze in Zeeland gingen wonen, maar bijna niks over een asielzoekerscentrum.

Wie heeft haar boek? Daar staat het vast wel in.

Ze heeft daar ook juist Anna ontmoet toch? Hebben ze samen (en ook afzonderlijk) weleens verteld

Ze heeft het er naar mijn idee niet heel vaak over, maar wel af en toe

3 likes

Mascha zei dat ook en dat is raar want ze gingen voor haar vaders werk maar NL maar toch kwam ze terecht in een AZC. Dus ik denk dat dat verhaal toch anders ligt. Je komt als “gewone” migrant namelijk niet in een AZC. En ze heeft ook een complexe band met Rusland dus denk dat het een moeilijk verhaal is dat ze -terecht- privé houdt.

25 likes

Gingen ze niet vanwege haar vaders werk naar NL? Dus niet omdat hij een baan in NL kreeg maar dat zijn baan in Rusland de reden was om naar NL te gaan.

2 likes

Ze zegt in de draw my Life dat haar vader iets deed met sieraden en juwelen en dat ze daarom naar NL konden verhuizen. Klinkt nou niet echt als een verdachte baan. Er was geen oorlog in Rusland, dus waarschijnlijk politieke motieven die reden gaven voor asiel. Maar nu speculeer ik eigenlijk ook veel meer dan ik zou willen. Complex in ieder geval en onze zaak ook niet😅

4 likes

Uit een interview in het Haarlems dagblad:

Mascha was een kleuter toen ze samen met haar ouders naar Nederland kwam. Haar vader werkte met juwelen en kunst en kreeg hier werk. ,We werden bij aankomst in een asielzoekerscentrum ondergebracht, waar we een paar maanden moesten blijven totdat de verblijfsvergunning rond was. Ik heb daar geen slechte herinneringen aan. Misschien heb ik alleen maar de leuke dingen onthouden, maar ik vond het er wel fijn. Daarna kregen we een woning in Zeeland, een heel leuk huisje.

5 likes

Sleeve? Ze heeft twee mini tattoos 🥲

81 likes

Hahahaha

128 likes

Je moet ergens beginnen :sweat_smile: :joy:

16 likes

“Verder” met d’r sleeve…de lol houdt ook echt niet op he met deze meid.

35 likes