Beutyblogtopic XL #11

Ik heb per week meerdere meetings bij de grachten en zo…

Wat is ‘de grachten’ en maakt een meeting daar het meer ‘business’ ofzo?

Ik denk dus dat ze al een stuk meer serieus genomen zou worden als ze niet altijd zo’n business babe geldingsdrang zou hebben.

42 likes

Haar probleem is dat ze alles moet bewijzen. Bewijzen dat ze een zakenvrouw is, dat ze niet rijk is, dat ze dure dingen écht nodig heeft, dat ze andere dingen moet kopen omdat ze zoiets écht nog niet had. Zelfs dat hele trio verhaal voelde als bewijzen dat ze een spannend seksleven heeft.

26 likes

In haar nieuwe video op Beautygloss heeft ze het er ook al over. vanaf 15:30.
Eerste helft van de video is “Mijn gezicht jeukt” en daarna begint het “Ik kan niks goed doen” verhaal.

1 like

Ik denk dat arm/niet-rijk zijn gewoon haar identiteit is geworden. Zoals ik mezelf altijd blond voel, ook al heb ik bruin, zwart of rood geverfd haar. In mijn hoofd ben ik blond.

8 likes

Hahahh meer dan 50% stemt tegen een ASMR-video in de ‘natuur’

Mascha vervolgens vandaag in haar nieuwe video op haar kanaal: ‘the people have spoken’ en uploadt ze hem toch :rofl:

9 likes

Wie had hier ook alweer voorspeld dat het precies zo zou gaan? Typisch

15 likes

Spaarlamp gaat door voor de hoofdprijs, de grote prijs waar ze een keer zonder aanleiding een bepaalde thumbnail mag plaatsen :wink:

24 likes

De meeste mensen kunnen in Amsterdam al niet eens 1 huis krijgen vanwege mega wachttijden, bizar hoge huren of koophuizen die niet te betalen zijn. Maar ons Mas heeft er 2 + een natuur huis + nog een opslag. Haha echt onvoorstelbaar :joy:

17 likes

Geen asmr toch? Wel video in de natuur/buiten. Niet de moeite waard overigens vond ik.

3 likes

What else is new 🥲

1 like

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

49 likes

Echt elke keer als ik dit topic open zie ik die gregor in zn jelly baff hahahahahah zo kut

33 likes

Fixed that for you 🥲

2 likes

true! Het is in heel Nederland drama!

2 likes

Ik had ook dit kunnen posten vandaag

22 likes

Volgens mij gewoon kwats van die meetings, die heeft ze misschien 1 x met max en 1 x met iemand van haar planner altijd via een ‘call’ via de laptop.

En dan gaat ze naar de kapper en de masseur en het huis enzo maar dat zijn toch geen meetings? Het is alsof ze helemaal business lady is die een PA wil, en een keer boodschappen doen al helemaal ziet als een zware opgave, terwijl ze gewoon thuis in haar pyjama de helft van de dag dutjes doet en uitgebreid overnight oats maakt de hele dag.
Ook goed hoor, maar ze heeft ergens een soort bewijsdrang, misschien door haar achtergrond, dat ze zo’n imago zo graag wil hebben (zoals Josh bijvoorbeeld)

47 likes

Ik vind het ook vooral irritant dat Mascha steeds aanhaalt dat ze ‘erachter is gekomen’ dat haar verdienmodel is dat mensen wat van haar vinden. Maar dat klopt toch helemaal niet? Haar verdienmodel is adverteren. En dat kan ze doen door haar grote bereik.
Dat eerste komt erbij kijken wanneer je publiek figuur wordt.

18 likes

Ja dat bewijzen doet het hem denk ik bij veel mensen. Heel erg willen bewijzen dat je zo’n businessbabe bent zoals inderdaad over die Grachten-meetings praten, wat waarschijnlijk afspraken met de PR-medewerker van een bepaald merk gaat waar ze gaan praten over wat er in de komende instagrampost moet. Tja, het is business. Maar dit doet nu iedere bekende instagrammer/social influencer veel.

En over de planner. Ja sorry hoor, maar ze heeft 1 (goed, goedlopend) ontwerp gemaakt. De rest is toch steeds copy paste. Ze hoeft alleen stofjes, kleurtjes en stickers te kiezen. Ze doet steeds alsof ze een hele nieuwe kledinglijn ontwikkeld en zo kritisch is voor ons omdat ze het perfect wil hebben.

14 likes

Dit irriteert me zo. Zo veel tijd gaat er niet in zitten als je een agenda tot in den treure herhaalt alleen de kleuren en de kaft wat aanpast.

20 likes

En de week planning lay out is zowat een copy van de happy planner / erin condrin planner. Het is niet dat ze daar uuuuuren in illustrator zelf aan heeft zitten ontwerpen ,tekenen, testen, aanpassen en uitmeten. En primaals je dat niet zelf kan dat je daar iemand voor inhuurt aan wie je je ideeen doorgeeft + laat uitwerken tot een leuk product, daar zijn designers en vormgevers voor.
Maar doe dan niet alsof je 40 uur alleen al zelf handmatig het design hebt gemaakt.

4 likes