Hahahahaha in de vlog van Mascha komt Claire op bezoek. Drie keer raden wat ze Mascha geeft als cadeau??
Wijn
Hahahahaha in de vlog van Mascha komt Claire op bezoek. Drie keer raden wat ze Mascha geeft als cadeau??
Wijn
WAT MOETEN WE HIER NU MEE
WEGGOOIEN???
Werd ze boos op haar?
Nee, nu is het opeens âhandig als je gasten hebtâ
Ze zegt in de reacties eronder dat ze de wijn van iemand anders dan Claire heeft gekregen en dat ze hem nu dus wel hebben gehouden âomdat dat handig isâ. En vorige keer was ze niet boos geworden vanwege de wijn, maar vanwege het misbruiken van haar privĂ© adres.
Ja hallo waar is het âmisschien ben ik wel alcoholist, die ga je toch geen wijn geven â - argument ineens?
Ze zegt nu dat de wijn al op tafel stond in het huisje en dat deze wijnsituatie niet te vergelijken is met de vorige wijnsituatie.
Maar dan vind ik haar gemompel in de vlog over dat de wijn âeen lief gebaar was en mensen die het niet wisten en jaâŠâ wat vaag overkomen.
Waarom kan ze niet gewoon een keer toegeven dat ze uit dr nek lult.
Van al die argumenten in de rant die ze in die vlog gaf, was âprivĂ© adresâ het minst benadrukt.
Ja absoluut, alleen in die eerste vlog was dat echt maar een klein onderdeel van de rant.
Ik snap ook echt niet dat ze niet beseft dat ze dat er dan beter uit kan knippen, je WEET toch dat je dan gegarandeerd commentaar krijgt nadat je een paar weken terug een hele anti wijn rant hebt gehouden?
Nu is ze zeker weer verbaasd en verdrietig dat ze weer iets âniet goedâ doet.
Zou Mascha meelezen hier of hebben haar volgers haar gewezen op haar âsleeveâ?
MASSAAL dmâs erover.
Tja, en de rest van de wereld mag dat achterlijk vinden. Zo werkt het leven hé
Ach ja de woorden arm en rijk heeft ze ook haar eigen betekenis aan gegeven, waarom zouden we ook vaste betekenissen afspreken voor woorden
Weet iemand nog met welk bedrijf Mascha die samenwerking had voor de herinrichting/make-over-aankleding van hun bunker? Er stond mij iets van bij dat dat fu.rni.fied was, maar dat klinkt niet logisch. Help me deze breinbreker oplossen.
Danku!! Furn-furn dat verklaart de verwarring. Eindelijk, ik liep hier al een jaar mee
Nouuu dat is niet helemaal waar, toch? Ze riep zelfs dat iemand haar adres zou verhandelden oid. Volgens mij was het best duidelijk dat dĂĄt element haar best hoog zat. +alsnog het hele WTF MOETEN WIJ MET WIJN verhaal hahađ
Vandaag is Mascha helemaal ontdaan dat haar bij Bol bestelde bbq niet is aangekomen. â weer zo uit de hoogte: âwaarschijnlijk komt ie binnen op het moment dat het geen bbq weer meer isâ.
Het is juniâŠde zomer moet nog beginnen. Niet alles ontstaat vanzelf als jij in je vingers knipt Mascha.
En dan de hele vlog blijven door klagen dat ze â maar een omelet hebben gemaaktâ en marshmellows in de airfryer dat moet eigenlijk op de bbq MAAR JA DIE HEBBEN WE NIET.
Was dit vorig jaar niet precies hetzelfde met een airco? Toen hadden ze die op het hoogtepunt van de hittegolf besteld en waren ze verbaasd en boos dat ie niet leverbaar was of vertraging had.
Ja Mascha, iedereen wil zoân ding. Ze staan er niet eens bij stil dat er misschien andere mensen zijn die ook willen barbecueĂ«n. Zou goed voor ze zijn om eens uit hun bubbel te komen zeg. Ze doen net alsof Bol expres hun bestelling niet levert.