Beutyblogtopic XL #11

Hahahahaha in de vlog van Mascha komt Claire op bezoek. Drie keer raden wat ze Mascha geeft als cadeau??

Wijn :joy:

95 likes

WAT MOETEN WE HIER NU MEE :woozy_face:
WEGGOOIEN???

21 likes

Werd ze boos op haar?

3 likes

Nee, nu is het opeens “handig als je gasten hebt”

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

37 likes

Ze zegt in de reacties eronder dat ze de wijn van iemand anders dan Claire heeft gekregen en dat ze hem nu dus wel hebben gehouden ‘omdat dat handig is’. En vorige keer was ze niet boos geworden vanwege de wijn, maar vanwege het misbruiken van haar privĂ© adres.

b8edcfd6dd79720249b61853c178e8dca5-surejan.rsquare.w700

36 likes

Ja hallo waar is het ‘misschien ben ik wel alcoholist, die ga je toch geen wijn geven :tired_face::persevere::rofl:’ - argument ineens?

10 likes

Ze zegt nu dat de wijn al op tafel stond in het huisje en dat deze wijnsituatie niet te vergelijken is met de vorige wijnsituatie. :joy:
Maar dan vind ik haar gemompel in de vlog over dat de wijn “een lief gebaar was en mensen die het niet wisten en ja
” wat vaag overkomen.

3 likes

Waarom kan ze niet gewoon een keer toegeven dat ze uit dr nek lult.

64 likes

Van al die argumenten in de rant die ze in die vlog gaf, was “privĂ© adres” het minst benadrukt.

3 likes

Ja absoluut, alleen in die eerste vlog was dat echt maar een klein onderdeel van de rant. :sweat_smile:

Ik snap ook echt niet dat ze niet beseft dat ze dat er dan beter uit kan knippen, je WEET toch dat je dan gegarandeerd commentaar krijgt nadat je een paar weken terug een hele anti wijn rant hebt gehouden?
Nu is ze zeker weer verbaasd en verdrietig dat ze weer iets ‘niet goed’ doet.

14 likes

Zou Mascha meelezen hier of hebben haar volgers haar gewezen op haar “sleeve”? :slightly_smiling_face:

6 likes

MASSAAL dm’s erover.

24 likes

Tja, en de rest van de wereld mag dat achterlijk vinden. Zo werkt het leven hé

25 likes

Ach ja de woorden arm en rijk heeft ze ook haar eigen betekenis aan gegeven, waarom zouden we ook vaste betekenissen afspreken voor woorden

:clown_face::clown_face:

24 likes

Weet iemand nog met welk bedrijf Mascha die samenwerking had voor de herinrichting/make-over-aankleding van hun bunker? Er stond mij iets van bij dat dat fu.rni.fied was, maar dat klinkt niet logisch. Help me deze breinbreker oplossen.

1 like

Danku!! Furn-furn dat verklaart de verwarring. Eindelijk, ik liep hier al een jaar mee :stuck_out_tongue:

Nouuu dat is niet helemaal waar, toch? Ze riep zelfs dat iemand haar adres zou verhandelden oid. Volgens mij was het best duidelijk dat dát element haar best hoog zat. +alsnog het hele WTF MOETEN WIJ MET WIJN verhaal haha😂

5 likes

Vandaag is Mascha helemaal ontdaan dat haar bij Bol bestelde bbq niet is aangekomen. ’ weer zo uit de hoogte: ‘waarschijnlijk komt ie binnen op het moment dat het geen bbq weer meer is’.

Het is juni
de zomer moet nog beginnen. Niet alles ontstaat vanzelf als jij in je vingers knipt Mascha.

En dan de hele vlog blijven door klagen dat ze ’ maar een omelet hebben gemaakt’ en marshmellows in de airfryer dat moet eigenlijk op de bbq MAAR JA DIE HEBBEN WE NIET.

53 likes

Was dit vorig jaar niet precies hetzelfde met een airco? Toen hadden ze die op het hoogtepunt van de hittegolf besteld en waren ze verbaasd en boos dat ie niet leverbaar was of vertraging had.

Ja Mascha, iedereen wil zo’n ding. Ze staan er niet eens bij stil dat er misschien andere mensen zijn die ook willen barbecueĂ«n. Zou goed voor ze zijn om eens uit hun bubbel te komen zeg. Ze doen net alsof Bol expres hun bestelling niet levert.

53 likes