Beutyblogtopic XL #11

Ja maar Mascha die bezorger kon natuurlijk jullie adres op dat bospad midden in de natuur niet vinden!!!

45 likes

Zo reageert 90% van de klanten wanneer ze iets bestellen, zeker als het mooi weer is dan moet plots iedereen binnen nu en 2 minuten een BBQ/bikini/iets anders hebben. En zo niet dan heb je ze persoonlijk het ergste ooit aangedaan :sweat_smile: tuurlijk is dat kut maar men is tegenwoordig zo verwend door al die bedrijven met same day of next day delivery. Dat kun je nooit 100% garanderen.
Bij vloggers is het extra irritant omdat ze t vaak maar hoeven te noemen en er worden al 5 gratis spondeals aangeboden. Maar in dit geval zal ze gewoon ekkes moeten wachten op haar barbeque net als iedereen.

11 likes

De meeste mensen gaan naar de winkel als ze iets nodig hebben en zeker willen weten dat ze het op tijd in huis hebben. Maarja, de winkel is alleen om je personeel naartoe te sturen natuurlijk en die heeft ze nu niet. Balen.

59 likes

De winkel is toch ook veel te ver rijden, dat hebben ze niet ~in de natuur~ hoor

9 likes

Nee de camping op een vakantiepark verkoopt absoluut geen (wegwerp)barbecues! Wie zou er nou willen barbecueën op vakantie? Niemand!

15 likes

Haha volgens mij ligt dat vakantiepark (sorry, huisje in de natuur) van haar nog net niet ín de Makro. Komop zeg.

17 likes

Gisteren in de vlog werd het kattenvraagstuk opgelost.

Er mogen geen huisdieren in het foefhuisje in de foefnatuur

29 likes

Ja! Een soort van analoge webshops. Heel gaaf!

15 likes

Als je mazzel hebt dan staan er zelfs mensen in de analoge webshop die vragen: kan ik je ergens mee helpen? Echt super handig!

13 likes

Wegwerpbarbecues zijn niet duurzaam genoeg! Ze willen per se een duurzame. Naast de 3 bbq’s die ze nu thuis hebben staan natuurlijk.

27 likes

Dan nemen ze er toch gewoon nog een huisje bij, ik zie het probleem niet??

En waar is die blauwe emoticon met die drie vraagtekens boven van het EGF wanneer je 'm nodig hebt?

9 likes

Echt zwak dat ze nog niet zelf weten hoe ze buiten een vuurtje AKA natuurbarbecue moeten maken na al die jaaaaren dat ze al in de wildernis zitten.

20 likes

En dan kan je iets in je mandje doen. Een écht mandje!

Kan ik ook betalen daar met klarna?

6 likes

Nee, maar wel met chartaal geld. Ken je dat?

3 likes

Ze zijn nu toch aan het zeuren dat het zo warm is in dat huisje.
Bij de bezichtiging was het daar ook bloedheet, maar omdat dit het grootste huisje was wilde mascha perse deze, en desnoods zouden ze mobiele airco meenemen, “want daar is hij toch voor”
En nu is dat ding opeens toch mega onhandig, want te zwaar enzo…

33 likes

En binnenkort komt er ongetwijfeld een moment dat ze worden lek gestoken door de muggen, en de koeien loeien constant, en de vissen zijn te visserig. Maar gelukkig kunnen ze dan bijna hun nieuwe huis in. New chapter, new problems.

21 likes

Alleen met 500 briefjes.

1 like

Dit filmpje is de reden waarom mijn vriend en ik standaard “bookbook” zeggen tegen een boek.

Walgelijk zijn we.

8 likes

Hahahaha ik ga stuk om analoge webshops

6 likes