Ik geloof wel dat voor een campagne (lees een insta foto) best wat mailtjes of belletjes heen en weer gaan maar ik vind wat ze publiceert op haar insta altijd van zo weinig niveau en moeite overkomen.
Die grijze vloer met die oranje ondertoon van de trap met terazzo gietvloer met donkerbruine visgraatvloer.
Jaa maar “er zijn ook mensen die moeten van hun management of opdrachtgever zich aan bepaalde richtlijnen houden.” moet je je voorstellen, dan moet je inneens moeite doen
Inderdaad…steeds die preek heel veel mensen hebben geeeen ideeeee hoe-veel werk ik heb. Maar dat maakt niet uit…werk…jeeej.
Maar ze zit met d’r telefoon, de laptop, d’r planner en OOK nog eens de Ipad voor d’r hoor!!!
In de vlog van vandaag zóóó vaak. Ik kan dat ook echt niet aan.
Ik kan me echt voorstellen dat goeie fotos maken en bewerken en posten met allemaal dingen best wel wat werk is. Maar een foto in de spiegel met een filtertje er overheen kost 3 minuten Mascha
Mascha die in de comments ook weer dat spelfoutenboek loopt te pushen hahaha
Deze passief agressieve reactie van haar ook echt op een iemand die zegt: stop die uren dan ook echt in je werk of laat zien wat je doet.
En wat nou als iemand zegt ‘Ja, leuk, ik schuif wel aan bij een meeting?’. Ben oprecht best nieuwsgierig hoe dat gaat.
Mail Klant:
Ik heb nieuwe synthetische badjasjes ontworpen. We willen graag dat Mascha dit met haar volgers deelt. Graag een foto van de badjas en van de mogelijkheid tot personaliseren.
Graag niet synthetisch maar silky noemen. Zachte binnenkant omschrijven als Teddy. We zijn een brand met een luxe uitstraling. Ook graag even eigen maat noemen ter promotie van tussenmaten.
Max naar klant:
Ok. Moet wel even brainstormen hierover hoor. Erg veel eisen, dat wordt een hoge factuur.
Max tegen Mascha:
Ah joh, maak even snel foto’tje. Lekker filtertje en die badjas kan weer gekreukt achterin de kast en over jaar naar kringloop.
Mascha:
Done.
Je ziet ook gewoon dat die spiegelfoto in de woonkamer, net zo veel werk is als een professionele campagne voor om tijdschriften en bushokjes.
Lijkt me heel vervelend als andere mensen dat zo onderschatten.
Bah dit niveau van onprofessionaliteit. Maar ondertussen lacht Mas ons keihard uit natuurlijk met die duizenden euro’s die ze elke maand weer op haar bankrekening gestort ziet worden na het doen van the absolute minimum. En ik geef haar nog gelijk ook, maar het klopt natuurlijk van geen kant als ik met zulk halfbakken werk aan zou komen bij mijn baas kon ik vertrekken
Nou ze moest ook heeeeeeelemaal naar de bouwmarkt om een spiegel te gaan kopen hoor
Die eerste foto ook echt met allemaal nog de kreukels in de stof
Maar ik denk dat ze oprecht van mening is dat het haar heel veel moeite kost.
Ze zou voor de gein eens ff op een normale werkvloer moeten meedraaien om alles weer even te relativeren.
Op de dagen dat ik druk ben krijg ik 100 dingen voor elkaar, als ik de hele dag loop te lanterfanten, geen ritme heb, een dutje doe en wat eten bereid, voelt alles als een opgave. Misschien heeft het daar ook mee te maken. Als ik haar vlogs bekijk ziet het eruit alsof de meeste mensen het in hun vakantie of weekenden nog drukker hebben dan zij.
Het boek DAT
Simone, HAHA en zijn toch wel echt de 3 triggerpoints waar ik, als ik Simone was, wurgneigingen van zou krijgen.
M’n gok is dat het van Polaberry is