Beutyblogtopic XL #11

Zat even te twijfelen of ik wat ging zeggen, want ik kwam hier kijken op zoek naar of er over haar gesproken werd, maar ik zie dat jullie best positief over haar praten dus ik ga het toch doen.

Ze is een hele goede vriendin van me en al sinds de eerste klas middelbare school de beste vriendin van m’n man. Ze is fucking fierce, heeft schijt aan wat mensen van dr vinden, maar is ook zorgzaam naar dr vrienden en ze is overigens ook mega intelligent. Heeft een fulltime baan en daarnaast geeft ze ook polefit les. En inderdaad, ze is heel sterk, ze komt volgende week zondag m’n meubels verhuizen, omdat we een sterke kerel nodig hebben.

Anyway, thanks allen voor openminded en tof doen over dr.

133 likes

Ik vind Mascha al jaren vals bescheiden… Daarom ook gestopt met kijken. Je merkt aan alles dat ze zichzelf zo belangrijk en speciaal vinden, maar dan dat fake ‘wegwimpelen’…

10 likes

Wow… deze kende ik helemaal niet. Wat een gedrocht.

3 likes

Verbouwen, maar thanks :grin:

1 like

Wow dit is alsof hij in een bad met glijmiddel zit
En waarom hebben zijn ouders hem nooit afgeleerd met een babystem te praten

8 likes

Nou de barbecue is gebruikt hoor.
Whahahahaha met houten rooster…

HOUTEN ROOSTER

Wie verzit dat?
Uiteraard brandde het door.

80 likes

Hoe dan :woman_facepalming::woman_facepalming:

5 likes

Ik ben nu precies bij dat deel, ik ga stuk!!! Gebruiken ze alsnog de airfryer whuhahahha

25 likes

Hahaha ja inderdaad.

“Hij brandde door omdat de maïskolf erop lag”

Hahaha er kan niet eens een maïskolf op.
Wat zou er met dat ding gebeuren als je er een hamburger op legt?
De vlammen weten wel snel raad met dit ding.
Djees

8 likes

Hahahahahahha dit is toch gewoon een klucht? De bedenker van die bbq lacht zich kapot dat daadwerkelijk iemand dat ding heeft gekocht. Hoe kun je nou denken dat een houten rooster gaat werken?

49 likes

De foefjes

16 likes

Ohja de vraag stellen is hem beantwoorden natuurlijk. Soms denk ik echt dat ze het erom doen hoor. Als ze nog steeds super relatable waren, logisch konden nadenken en eigenlijk alles altijd gewoontjes normaal verliep, dan hou je ook niks leuks meer over voor je vlogs natuurlijk.

7 likes

Wie zet er überhaupt een barbecue op een plastic tuintafel

42 likes

De foefjes

31 likes

Ken je die grap over de foefjes die gingen bbqen?

Ze gingen niet bbqen

55 likes

En het dan tóch online zetten :rage: dat je het filmt, je dochter nee zegt, het vervolgens edit en niet denkt nee dit haal ik eruit.

3 likes

Correctie: de CORN lag erop.

28 likes

De bbq werd soo fluffy scrunchy piewy

18 likes

Nog niet eerder heb ik mij zo geïrriteerd aan Mascha, echt wat heeft zij een bord voor haar kop. In de vlog van vandaag gaat ze weer uitgebreid vertellen dat de meeste mensen geen idee hebben hoeveel werk ze in campagnes steekt. Ze heeft er nu 8 en ze moet foto’s maken en er is zelfs (!) communicatie heen en weer. En ze moet ook nog lesgeven. Zo bizar dat wij peasants geen idee hebben hoe met bloed zweet en tranen zij haar dagen doorkomt. Wansmaak is ook weer te zien in hun nieuwe huis waarbij ze een grijze laminaat vloer hebben maar Mascha’s persoonlijke kamer krijgt een gietvloer waar de Mancave van Krek een donkere visgraatvloer krijgt. Het zijn net 2 kinderen die een poppenhuis aan het inrichten zijn. My god zeg dit wordt de laatste vlog voor mij voorlopig. Ik kan prima naar haar verwende leven kijken en lachen om die 2, ze bedoelen het goed, maar om nou elke week min 1 x een speech te horen hoe zwaar haar leven is gaat mij te ver. einde rant

102 likes

Dit is wel echt zo :joy:

62 likes