haaiiiiiiii
Wowow maar echt
Vind “kleuter” wel tikkeltje overdreven. Volgens mij is Bonnie best volwassen en serieus maar heeft ze ook dat jeugdige dat afhankelijk van met wie ze is duidelijker naar voren komt.
Die wordt volgens mij volgend jaar ook al 30.
Dat gillen mag ze wel achterwege laten.
Dat gegil steeds trek ik echt niet
En die onnozelheid over de wereld al is mas daarin weinig beter. Maar bonnie is ook nog eens gierig en mas nooit.
Ben nu wel benieuwd geworden naar deze Bonnie. Wat is een goede video om een beeld te vormen van haar? Of komt haar persoonlijkheid in elke video even goed naar voren?
Oh nu je het zegt bij Bonnie mag je maar 1 snack kiezen. Bij Mascha krijg je een levens voorraad. Die Gregor eerst eerlijk verdeeld maar goed.
@Nysmn Elke video die opend met AAAAAAAHHHH in de intro
Maar Bonnie trekt wel meer de wijde wereld in, gaat op uitjes en weekendjes weg. Dus je maakt wel meer mee (kwantiteit boven de geringe kwaliteit van Mascha)
Bonnie denkt dat een Vinex-wijk een wereldwonder is.
“Ze hebben hier een albert Heijn?!”
Maar wel 20 en 13 likes op die kritische comments.
Ooh er staan er meer tussen, ik ga eens even lekker lezen haha.
Haha ja maar werkelijk alles buiten 010 wordt in detail geanalyseerd en over verwonderd. Is wel mooie televisie
Haha hot damn Simone
Kom op, hoe kan ze naar haar eigen vlogs kijken en zeggen: hier zit veel moeite in. Ze wil niet speciaal dingen gaan doen voor de vlog. Qua editten doet ze niks behalve de beelden achter elkaar plakken. Het is zeker wel afgeraffeld.
Ik denk dat ze oprecht denkt dat in ‘haar wereld’ het veel moeite is. Ik bedoel alles wat ze meemaakt, leest, tot zich neemt, etc. wordt in haar hoofd hyperbolisch vertaald. Ze is een soort karikatuur van een overdreven Amurican. Ook echt overtuigd dat het hoogtepunt van het jaar is dat ze Mila mee kunnen nemen naar de Wallmart alsof dat kind van nog geen 1 jaar uberhaupt een idee heeft wat haar overkomt.
Haha ik moet echt lachen over mensen die zeggen dat eten met de foefjes chill is. Dan bestel je sushi en moet gregor eerst als een soort wasabidictator over de bestelling heen om te kijken of je de maki’s wel eerlijk verdeeld krijgt?
Ik vind het overigens wel briljant dat mascha 8(?) campagnes heeft. Holy wat een geld moet dat opleveren! Dat zij zulke crappy kwaliteit aflevert is een ding, maar dat klanten alsnog in de rij staan hiervoor
Vind dit echt niet kunnen.
Ze neemt meer campagnes aan dan voorheen. Vroeger kon ze nog selectief zijn nu is het meer een ‘moetje’. Je merkt ook echt dat ze soms dingen promoot waarvan je weet dat ze het echt niet gebruikt en dat was vroeger veel minder.
Wow ff tranquilooooo
Yo, doe maar ff niet.
Zegt ze dit zelf? Of nemen we dit collectief aan met het 3 huizen verhaal?
Jmenfin, echt charmant zijn de campagnes niet idd. Maar dat gevoel ik heb de laatste tijd met meer influencers (anna nooshin bijv)
Doordat veel van de campagnes alleen voor stories zijn kan ze ook meer aannemen omdat het niet zo permanent is als een post of video. Als je dan maar 1x hoeft te posten kan je best 8 campagnes aannemen en zeker voor adverteerders valt het niet altijd op hoeveel verschillende spon influencers doen(want je gaat niet elke dag hun stories bekijken)