Ik snap eigenlijk niet waarom het zo zwart-wit wordt gezien. Er wordt volgens mij nergens gezegd dat je niet een mening mag hebben over influencers en die niet mag delen. Alleen er is toch een grens in wat gewoon je mening geven is en wanneer je iemand naar beneden haalt?
Als ik een random persoon iets laat lezen wat ik heb geschreven op mijn werk en die zegt âinteressant stuk, maar een volgende keer zou je het misschien nog wel een keer door iemand kunnen laten doorlezen want je hebt nog wel wat spelfouten gemaaktâ. Dan kan je hier iets meedoen en de tip opvolgen of denken lekker belangrijk hou je bek het gaat mij om de inhoud en die spelfouten boeien me niet. Maar als iemand zegt âinteressant stuk, en jij zal zeggen dat je al jaren louter positieve commentaren naar je hoofd krijgt en denken dat je goed bezig ben, maar ik zal je eens iets vertellen: er zijn zo veel wetenschappers die met kop en schouders boven je uit steken qua inhoud, taal en creativiteitâ. Dat kan je je toch ten eerste niet voorstellen dat iemand dat in real life zou doen en als dat wel zou gebeuren dan denk je toch wtf is dat voor een gestoord persoon en misschien moet je de sandwich methode van feedback geven eens gaan leren.
Ik snap echt niet dat je zulke comments kan verdedigen. Je trapt iemand gewoon de grond in.