Beutyblogtopic XL #11

De foefjes

31 likes

Ken je die grap over de foefjes die gingen bbqen?

Ze gingen niet bbqen

55 likes

En het dan tóch online zetten :rage: dat je het filmt, je dochter nee zegt, het vervolgens edit en niet denkt nee dit haal ik eruit.

3 likes

Correctie: de CORN lag erop.

28 likes

De bbq werd soo fluffy scrunchy piewy

18 likes

Nog niet eerder heb ik mij zo geïrriteerd aan Mascha, echt wat heeft zij een bord voor haar kop. In de vlog van vandaag gaat ze weer uitgebreid vertellen dat de meeste mensen geen idee hebben hoeveel werk ze in campagnes steekt. Ze heeft er nu 8 en ze moet foto’s maken en er is zelfs (!) communicatie heen en weer. En ze moet ook nog lesgeven. Zo bizar dat wij peasants geen idee hebben hoe met bloed zweet en tranen zij haar dagen doorkomt. Wansmaak is ook weer te zien in hun nieuwe huis waarbij ze een grijze laminaat vloer hebben maar Mascha’s persoonlijke kamer krijgt een gietvloer waar de Mancave van Krek een donkere visgraatvloer krijgt. Het zijn net 2 kinderen die een poppenhuis aan het inrichten zijn. My god zeg dit wordt de laatste vlog voor mij voorlopig. Ik kan prima naar haar verwende leven kijken en lachen om die 2, ze bedoelen het goed, maar om nou elke week min 1 x een speech te horen hoe zwaar haar leven is gaat mij te ver. einde rant

102 likes

Dit is wel echt zo :joy:

62 likes

Ik geloof wel dat voor een campagne (lees een insta foto) best wat mailtjes of belletjes heen en weer gaan maar ik vind wat ze publiceert op haar insta altijd van zo weinig niveau en moeite overkomen.

16 likes

Die grijze vloer met die oranje ondertoon van de trap met terazzo gietvloer met donkerbruine visgraatvloer. :grimacing:

Jaa maar “er zijn ook mensen die moeten van hun management of opdrachtgever zich aan bepaalde richtlijnen houden.” moet je je voorstellen, dan moet je inneens moeite doen :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Inderdaad…steeds die preek heel veel mensen hebben geeeen ideeeee hoe-veel werk ik heb. Maar dat maakt niet uit…werk…jeeej.

5 likes

Laat me niet lachen joh met je spiegelfoto.

69 likes

Maar ze zit met d’r telefoon, de laptop, d’r planner en OOK nog eens de Ipad voor d’r hoor!!!

2 likes

In de vlog van vandaag zóóó vaak. Ik kan dat ook echt niet aan. :weary:

3 likes

Dit ziet er wel echt fantastisch uit, iemand enig idee waar je dit of iets soortgelijks kunt halen?

14 likes

Ik kan me echt voorstellen dat goeie fotos maken en bewerken en posten met allemaal dingen best wel wat werk is. Maar een foto in de spiegel met een filtertje er overheen kost 3 minuten Mascha

22 likes

Mascha die in de comments ook weer dat spelfoutenboek loopt te pushen hahaha

1 like

Deze passief agressieve reactie van haar ook echt op een iemand die zegt: stop die uren dan ook echt in je werk of laat zien wat je doet.

34 likes

En wat nou als iemand zegt ‘Ja, leuk, ik schuif wel aan bij een meeting?’. Ben oprecht best nieuwsgierig hoe dat gaat.

19 likes

Ik denk dat ze oprecht gewoon denkt dat wat ze doet veel werk is, en dat dit overal ( dus bij grote campagnes) ook zo gaat.

8 likes