Beutyblogtopic XL #11

Ik weet dat er gezinnen zijn die allltijd samen op een kamer slapen of zelfs in 1 bed, maar volgens mij is Mila op een leeftijd waar ze normaal gesproken allang op een eigen kamer zou slapen.
Babies worden wel eens wakker 's nachts, en nu ziet ze misschien haar ouders gelijk en vraagt ze om aandacht/ voeding whatever…
Misschien als ze in haar eigen kamer zou slapen zou ze gewoon zelf verder slapen en hebben Mascha en Gregor het misschien niet eens door?

Sowieso best bizar dat ze hun kamer niet hebben willen opofferen eigenijk…
Ik kon zelf zo moeilijk slapen met een baby in dezelfde ruimte… al die geluiden die ze maken…

Anders laat je even een comment achter met ongevraagd advies :joy:
joh, die mensen verhuizen bijna. daarnaast: who cares waar/hoe/hoelang hun kind slaapt.

33 likes

Nee het boeit me ook eigenlijk helemaal niet :joy:

Ik laat mijn kind gewoon in de schuur slapen. Optyfen met je fel gekleurde speelgoed past niet bij mijn magazine huis.

107 likes

Pfoe, heel giftig inderdaad. :thinking: ik nuanceer m expres al in mijn eerste zin.
Ze krijgt in het nieuwe huis een eigen kamer, dus ja, als ze daar al zouden wonen dan sliep ze niet bij hun op de kamer.

Wat doet Mascha überhaupt nog met beuty? Op haar username en shit uitzoeken na?

4 likes

Je kan ook afsluiten met geen haat. Dan heb je kans dat je comment niet verwijdert word.

19 likes

Meid die hele post is giftig :joy:

6 likes

Nou het was helemaal niet zo bedoeld…
Dat laatste misschien lichtelijk.

Leeftijd?? Dat kind is nog niet eens 1 jaar

2 likes

Mila krijgt borstvoeding. Baby’s die borstvoeding krijgen willen ‘s nachts vaak een (of meerdere) keren drinken. Het is dan heel praktisch om je kind uit het bedje naast je eigen bed te pakken. Stommelen naar een andere kamer (evt op een andere verdieping) wordt je dan niet heel vrolijk van.
Bovendien is er geen “normale” leeftijd dat een kindje in de eigen kamer gaat slapen. Dat is afhankelijk van de behoeften van de ouders en het kind.

19 likes

Oké ik, die echt he-le-maal niks met make-up (of met tieners) heeft, vind dit echt helemaal te gek om te kijken :sweat_smile: echt zulke lieve oprechte enthousiaste schatten zeg die kinders!!! :pleading_face::pleading_face::pleading_face:
Elke keer als ze iets zeggen over gepest te zijn geweest moet ik ook huilen. Grote boze buitenwereld :pleading_face: Zo awesome wat ze allemaal durven en dan ook nog eens op tv. En ze zijn zo leuk tegen elkáár ook. Zulke leuke pubers!!! :pleading_face:

9 likes

Het maakt me wel nieuwsgierig wat er nu dan zo anders en speciaal is gegaan dat nu ze wel nachten lang door slaapt. Mas doet daar een beetje geheimzinnig over ofzo vind ik.

Oooooh ik zag dus net een video voorbij komen op instagram van Nikkie bij de make-up cup. Daarin heeft ze het met een deelnemer (ik geloof Mats) over haatreacties. Zo lief, moest bijna huilen hahahaha.

@omroep.avrotros

Ohh wat zit mas weer heerlijk te flexen met een ‘medische situatie’ in de vlog. Volgens mij is dat echt haar lievelings.

6 likes

Precies zoals je het zegt en ben blij dat mijn kinderen hier graag naar kijken.

Over de kwaliteit: het is een kinderprogramma. Ik ken volwassen programma’s met slechtere kwaliteit :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Nee volgens mij was dat óók uitgekomen uit de bloedtest, maar de oorzaak was ovulatiepijn.

Ketose is een staat waarin je lichaam zich gaat bevinden wanneer je drastisch minder koolhydraten gaat eten. Je metabolisme gaat als ik het goed heb dan je vetten aanspreken om energie te verbranden.

En volgens mij gaat je bek er ook heel erg van stinken? Haha ik kan het fout hebben hoor.

11 likes

Die sokken-video van Mascha is ook niet veel bekeken, vergeleken met haar andere video’s.
De Tips voor partners van Gregor ook minder bekeken en Mascha’s ultieme borstvoedingstips is nog minder bekeken dan de sokken-video.

1 like

Gek he, wie kijkt er nou geinteresseerd naar een video waarin iemand over sokken praat??

Oke ja ik heb autoplay op YouTube aan staan dus hoorde het op de achtergrond, maar ze praat serieus over sokken en wat ze fijne sokken vind en waarom ze dit paar weg gooit. Als ze nou praatte over het leven ofzo en ondertussen sokken uitzocht, OKE, maar dit is echt de domste video die ik in tijden gezien, of eigenlijk gehoord, heb.

14 likes